GuidZP400 |
02ac9867-f467-4495-a20d-63436131fdb6
|
Biuletyn |
579371-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
|
Regon |
30238500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Schinzla
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sandomierz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8323001 do 5, 8330566
|
Zamawiajacy fax |
158 323 575
|
Zamawiajacy email |
przetargi@sand.pl
|
Adres strony url |
www.sand.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sand.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sand.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
PN/23/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku:
1. Igły – Pakiet nr 1,
2. Cewniki Foleya – Pakiet nr 2,
3. Szpatułki laryngologiczne – Pakiet nr 3,
4. Zestaw do lewatywy – Pakiet nr 4,
5. Wzierniki ginekologiczne – Pakiet nr 5,
6. Zawieszki do worków na mocz – Pakiet nr 6,
7. Żele – Pakiet nr 7,
8. Papiery – Pakiet nr 8,
9. Strzykawki – Pakiet nr 9,
10. Cewniki Tiemana – Pakiet nr 10,
11. Cewniki Couvelairea – Pakiet nr 11,
12. Sonda żołądkowa (zgłębnik żołądkowy) – Pakiet nr 12,
13. Kaniule do pobierania płynów – Pakiet nr 13,
14. Kaniula dotętnicza i zawór – Pakiet nr 14,
15. Zestawy – Pakiet nr 15,
16. Kraniki – Pakiet nr 16,
17. Cewniki do odsysania z regulacją siły ssania – Pakiet nr 17,
18. Jednorazowy fartuch foliowy – Pakiet nr 18,
19. Wkłucia – Pakiet nr 19,
20. Maski, rurki, zestawy, worki – Pakiet nr 20,
21. Kieliszki jednorazowe z podziałką do leków – Pakiet nr 21,
22. Pojemniki do zbiórki moczu dla dorosłych – Pakiet nr 22,
23. Strzykawki do pomp i cewników – Pakiet nr 23,
24. Przyrządy – Pakiet nr 24,
25. Jednorazowa torba na wymiociny – Pakiet nr 25,
26. Zatyczki do cewników – Pakiet nr 26,
27. Rurki, prowadnice, filtry, obwody oddechowe, maski – Pakiet nr 27,
28. Fartuchy operacyjne – Pakiet nr 28,
29. Odzież operacyjna – Pakiet nr 29,
30. Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowe – Pakiet nr 30,
31. Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy – Pakiet nr 31,
32. Strzykawki do pomp infuzyjnych bursztynowe – Pakiet nr 32,
33. Igły insulinowe do wstrzykiwaczy – Pakiet nr 33,
34. Tamponada nosowa – Pakiet nr 34,
35. Elektroda neutralna jednorazowa – Pakiet nr 35,
36. Produkty do blokad nerwów obwodowych pod kontrolą USG – Pakiet nr 36,
37. Żel do cewnikowania – Pakiet nr 37,
38. Kaniule – Pakiet nr 38,
39. Jednorazowe wkłady kontrastu – Pakiet nr 39,
40. Przewód do cystoskopii i resektoskopii – Pakiet nr 40,
41. Elektrody EKG dla dorosłych – Pakiet nr 41,
42. Zaciskacz do pępowiny – Pakiet nr 42,
43. Zestaw do toracentezy/paracentezy – Pakiet nr 43,
44. Opaski identyfikacyjne dla noworodków – Pakiet nr 44,
45. Łącznik do drenów i cewników – Pakiet nr 45,
46. Łącznik schodkowy – Pakiet nr 46.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ,
2) odnośnie Pakietu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 30, 31, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ,
2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku niepodpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy.
2. W przypadku:
a) zaprzestania produkcji,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takich samych składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy.
4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy.
6. Zmiany stawki podatku VAT.
Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSDŚ w Sandomierzu informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl;
2) inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552 ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, znak postępowania: PN/23/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki Foleya
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników Foleya. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szpatułki laryngologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szpatułek laryngologicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do lewatywy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do lewatywy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wzierniki ginekologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wzierników ginekologicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zawieszki do worków na mocz
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zawieszek do worków na mocz. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Żele
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żeli. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Papiery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papierów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki Tiemana
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników Tiemana. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki Couvelairea
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników Couvelairea. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Sonda żołądkowa (zgłębnik żołądkowy)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sond żołądkowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule do pobierania płynów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul do pobierania płynów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Kaniula dotętnicza i zawór
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul i zaworów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Kraniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kraników. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do odsysania z regulacją siły ssania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników do odsysania z regulacją siły ssania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowy fartuch foliowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych fartuchów foliowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Wkłucia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkłuć centralnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Maski, rurki, zestawy, worki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek, rurek, zestawów i worków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Kieliszki jednorazowe z podziałką do leków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kieliszków z podziałką do leków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki do zbiórki moczu dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141615-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki moczu dla dorosłych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki do pomp i cewników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek do pomp i cewników. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowa torba na wymiociny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych toreb na wymiociny. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Zatyczki do cewników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141240-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zatyczek do cewników. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Rurki, prowadnice, filtry, obwody oddechowe, maski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rurek, prowadnic, filtrów, obwodów i masek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Fartuchy operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fartuchów operacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Odzież operacyjna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży operacyjnej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Przedłużacz do pomp infuzyjnych bursztynowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przedłużaczy do pomp infuzyjnych bursztynowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki do pomp infuzyjnych bursztynowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141310-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek do pomp infuzyjnych bursztynowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Igły insulinowe do wstrzykiwaczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141320-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł insulinowych do wstrzykiwaczy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
34
|
Zalacznik nazwa |
Tamponada nosowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tamponady nosowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
35
|
Zalacznik nazwa |
Elektroda neutralna jednorazowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrody neutralnej jednorazowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
36
|
Zalacznik nazwa |
Produkty do blokad nerwów obwodowych pod kontrolą USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów do blokad nerwów obwodowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
37
|
Zalacznik nazwa |
Żel do cewnikowania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żelu do cewnikowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
38
|
Zalacznik nazwa |
Kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141220-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
39
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe wkłady kontrastu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych wkładów do kontrastu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
40
|
Zalacznik nazwa |
Przewód do cystoskopii i resektoskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przewodów do cystoskopii i resektoskopii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
41
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody EKG dla dorosłych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod EKG dla dorosłych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
42
|
Zalacznik nazwa |
Zaciskacz do pępowiny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zaciskaczy do pępowiny. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
43
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do toracentezy/paracentezy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do toracentezy/paracentezy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
44
|
Zalacznik nazwa |
Opaski identyfikacyjne dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla noworodków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
45
|
Zalacznik nazwa |
Łącznik do drenów i cewników
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa łączników do drenów i cewników. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
46
|
Zalacznik nazwa |
Łącznik schodkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa łączników schodkowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
|
| |