DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRZEDZKOLA W SKULSKU I WANDOWIE,

Data publikacji 2020-09-03
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Skulsku
Miejscowość Skulsk
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580712-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375000003, 375352009, 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Przedszkolu w Wandowie i Skulsku obejmujące między innymi:
1) Meble (szafy, biurka, stoły krzesła itp.)
2) Pomoce dydaktyczne
3) Zabawki
4) Artykuły biurowe
5) Komputer z oprogramowaniem, telewizor, odtwarzacz DVD, radiomagnetofon, aparat fotograficzny, drukarka, kopiarka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach: nr 1A, nr 1B, nr 1C

Dodatkowe informacje

GuidZP400 155c3c31-b5e9-4a7c-88c6-3e3c7afa1a88
Biuletyn 580712-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Skulsku
Regon 55111900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Skulsk
Zamawiajacy kod pocztowy 62-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 682 079
Zamawiajacy fax 632 682 018
Zamawiajacy email ug.skulsk@wp.pl
Adres strony url www.gmina-skulsk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.gmina-skulsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dotatkowe miejsca przedszkolne w Gminie Skulsk!. Nr RPWP08.01.01-300077/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gmina-skulsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gmina-skulsk.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Zabezpieczonej kopercie przez operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Skulsku ul. Targowa 2, 62-560 Skulsk
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA PRZEDZKOLA W SKULSKU I WANDOWIE,
Numer referencyjny ZP.271.PN.03.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów (części) objętych przedmiotem zamówienia
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do oddziału przedszkolnego w Przedszkolu w Wandowie i Skulsku obejmujące między innymi: 1) Meble (szafy, biurka, stoły krzesła itp.) 2) Pomoce dydaktyczne 3) Zabawki 4) Artykuły biurowe 5) Komputer z oprogramowaniem, telewizor, odtwarzacz DVD, radiomagnetofon, aparat fotograficzny, drukarka, kopiarka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załącznikach: nr 1A, nr 1B, nr 1C
Cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3) Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe w celu realizacji zamówienia: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował przynajmniej dwie usługi polegającą na dostawie wyposażenia do przeszkola odpowiednio w zakresie Pakietu, na który składana jest oferta o wartości: • Pakiet nr 1 – co najmniej 50.000 zł • Pakiet nr 2 – co najmniej 20.000 zł • Pakiet nr 3 – co najmniej 20.000 zł Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca jest obowiązany przedstawić wykaz wykonanych dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 wraz z referencjami, że usługi zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wykaz dostaw ( należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,z którego będzie wynikać ,że wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiednio o wartości: - Pakiet nr 1 – co najmniej 50.000 zł - Pakiet nr 2 – co najmniej 20.000 zł - Pakiet nr 3 – co najmniej 20.000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: a. wystąpienia siły wyższej. Wystąpienie zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, tzw. „siła wyższa” na które strony nie mają wpływu, i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia wykonanie zamówienia w całości lub w części, szczególności: zmiana warunków atmosferycznych, klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron, b. rezygnacji z części dostawy przez Zamawiającego, wprowadzenie dostawy zamiennej, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. c. zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. d. Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie ,zmiany części zamówienia którą Wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcom,
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw meblowy zgodnie z opisem. nie gorsze lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zestaw stół plus 4krzesła, Dywan, Zestaw meblowy (szereg szaf do przechowywania), szafka RTV, szafka do kącika tematycznego, kącik zabawowo - biblioteczny, siedziska, pufy, meble wypoczynkowe, biurko dla nauczyciela, krzesło dla nauczyciela, tablica korkowa, skrzynie na zabawki.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt RTV zgodny z opisem. Nie gorszy lub równoważny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37535200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Komputer z oprogramowaniem, drukarka, kserokopiarka, telewizor, aparat fotograficzny, odtwarzacz DVD
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne zgodne z opisem lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis tablice tematyczne, sensoryczne i manipulacyjne, aplikacje manipulacyjno-sensoryczne na ścianę, szafki na kącik tematyczny, lalki, samochody, pluszaki, zabawki sensoryczne duże, puzle, kształtki, zestaw gimnastyczny, aktywne ringo,worki do skakania, duży zestaw piłek z torbą, zestaw do ćwiczeń logopedycznych, zbiór zabaw do badania słuchu, gry logopedyczne, zestaw instrumentów muzycznych, artykuły papiernicze zgodnie z załącznikiem.32
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pomoce dydaktyczne zgodne z opisem lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis tablice tematyczne, sensoryczne i manipulacyjne, aplikacje manipulacyjno-sensoryczne na ścianę, szafki na kącik tematyczny, lalki, samochody, pluszaki, zabawki sensoryczne duże, puzle, kształtki, zestaw gimnastyczny, aktywne ringo,worki do skakania, duży zestaw piłek z torbą, zestaw do ćwiczeń logopedycznych, zbiór zabaw do badania słuchu, gry logopedyczne, zestaw instrumentów muzycznych, artykuły papiernicze zgodnie z załącznikiem.32
  

Criterion

Kryteria SKRÓCENIE TERMINU DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)