1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie systemu urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni, a także świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
1a. Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczenia serwerowni OR ARiMR zlokalizowanej na 3 poziomie budynku „C” MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni (wjazd od strony ul. Wolności na wysokości posesji nr 16) oryginalnych i fabrycznie nowych, nie refabrykowanych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, dwóch urządzeń (kompletu 2 szaf) klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać dokumenty gwarancji producenckiej. Na miejsce montażu powinny zostać dostarczone w opakowaniach fabrycznych. Przez określenie: fabrycznie nowe Zamawiający rozumie, że przy produkcji przedmiotu zamówienia musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie.
1b. Przez montaż i uruchomienie Zamawiający rozumie demontaż i utylizację na koszt Wykonawcy dotychczas użytkowanego w serwerowni OR w Gdyni kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej marki EMERSON (Hiflex Emerson Liebert Hiross 6GUA) wraz z dotyczącymi ich zbędnymi elementami instalacji oraz montaż, sprawdzenie poprawności działania, w tym przeprowadzenie wszelkich wymaganych testów i prób, oraz uruchomienie kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca w ramach działań związanych z uruchomieniem zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej przeszkoli w podstawowym zakresie obsługi i nadzoru prawidłowości pracy ww. urządzeń minimum dwóch pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony planowanej do podpisania Umowy, lecz nie później niż w okresie trzech dni roboczych od daty podpisania protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od daty podpisania ww. protokołu odbioru, dokumentację powykonawczą, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) poniżej, stanowiący integralną część przedmiotu zamówienia.
1c. Przez świadczenie usług przeglądu gwarancyjnego, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej Zamawiający rozumie przeprowadzanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji w okresie minimum 24 miesięcy, przy czym do Umowy ilość miesięcy dotycząca długości okresu gwarancji wpisana zostanie na podstawie deklaracji wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zawartej w złożonej przez niego ofercie, w ilości nie mniejszej niż 24 miesiące, co potwierdzone zostanie podpisanym przez Wykonawcę dokumentem gwarancyjnym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do Umowy. Przeglądy mają być przeprowadzane minimum raz na pół roku, chyba że przepisy prawa, zalecenia producentów lub istniejące faktycznie okoliczności wymagają innej częstotliwości, w następującym układzie zdarzeń:
- pierwszy przegląd w ramach Umowy: na początku sezonu letniego – w miesiącu kwietniu 2021 roku;
- ostatni przegląd w ramach Umowy z okresem gwarancji określonym na 24 miesiące: na końcu sezonu jesiennego – w miesiącu październiku 2022 r. W przypadku wpisania do Umowy zadeklarowanego przez wybranego Wykonawcę w jego ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, przeglądy realizowane będą w analogicznych terminach (do 31 października dla przeglądu jesiennego oraz do 30 kwietnia dla przeglądu wiosennego) w odstępach co sześć miesięcy w kolejnych latach obowiązywania gwarancji zadeklarowanych jw.
Każdy z ww. przeglądów gwarancyjnych i konserwacji obejmuje wszystkie dostarczone i zainstalowane w ramach niniejszego zamówienia urządzenia będące „przedmiotem zamówienia”. Cena oferty jest stała i jest uzależniona od ilości przeglądów i konserwacji wynikającej z wymaganego przez Zamawiającego minimalnego okresu 24-miesięcznej gwarancji dotyczącej „przedmiotu zamówienia”. Cena każdego z przeglądów gwarancyjnych musi uwzględniać koszty dojazdów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz wartość wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do ich realizacji. Wartość planowanej do podpisania Umowy zależeć będzie od ilości przeglądów gwarancyjnych zadeklarowanych w ofercie przez wybranego w postępowaniu Wykonawcę, z zastrzeżeniem ich liczby nie mniejszej niż 4 (cztery) przeglądy.
Naprawy gwarancyjne polegać będą na wykonaniu czynności podjętych przez Wykonawcę w celu utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w ciągu bieżącej ich eksploatacji w sytuacji wystąpienia awarii urządzeń, czyli nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń powodujących brak ich prawidłowego działania, wymagających niezwłocznej interwencji Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu eksploatacji urządzenia klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu serwerowni w Pomorskim OR ARiMR w Gdyni, naprawa zostanie wykonana w siedzibie Wykonawcy, który na własny koszt i ryzyko dostarczy urządzenie do miejsca wykonania naprawy i po jej wykonaniu zwrotnie do miejsca stałej eksploatacji.
W sytuacji wystąpienia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej powstałych z winy Zamawiającego, naprawy wykonywane będą w oparciu o cenę ofertową dotyczącą określenia przez Wykonawcę wartości tego zakresu usług (1 godziny pracy) uwzględniającej koszty godziny pracy pracowników Wykonawcy bez względu na ich ilość niezbędną do wykonania naprawy, oraz koszty ich dojazdów do i z siedziby Zamawiającego związanych z realizowaną naprawą. Przed rozpoczęciem naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail lub w braku możliwości drogą telefoniczną, łączny koszt diagnostyki, robocizny oraz koszt użytych części zamiennych i podzespołów. Wykonawca rozpocznie naprawę po otrzymaniu drogą elektroniczną potwierdzenia zlecenia naprawy wraz z akceptacją kosztów.
Naprawy i usuwanie awarii świadczone będą na każde wezwanie Zamawiającego potwierdzone zgłoszeniem przekazanym za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Podjęcie przez Wykonawcę działań w celu usunięcia awarii i/lub dokonania napraw powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy wynosi nie więcej niż 24 godziny od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego, lub akceptacji kosztów naprawy przedstawionych przez Wykonawcę. Wzór formularza zgłoszenia serwisowego stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwości wysłania za pomocą poczty elektronicznej zgłoszenia, które w swej treści powinno zawierać elementy informacji stanowiące zakres niezbędny do podjęcia przez Wykonawcę przedmiotowych napraw, w szczególności adres realizacji zgłaszanej usługi (lokalizację), dane (telefon, email) osoby do kontaktu (pracownik ARiMR), dane (telefon, email) osoby zgłaszającej (pracownik ARiMR), opis awarii/problemu wraz z podaniem nazwy (producent, model) urządzenia, nr seryjnego bądź innych danych pozwalających jednoznacznie wskazać urządzenie, którego dotyczy Zgłoszenie. W przypadku braku możliwości wysłania w danym momencie zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej dopuszcza się możliwość dokonania zgłoszenia drogą telefoniczną przez osoby wskazane przez Zamawiającego z zastrzeżeniem potwierdzenia zgłoszenia przesłanego drogą elektroniczną niezwłocznie po uzyskaniu takiej technicznej możliwości.
W przypadku stwierdzenia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, której usunięcie nie jest możliwe w ciągu 24 godzin, Wykonawca zagwarantuje zainstalowanie na własny koszt i we własnym zakresie urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach i nie mniejszej wydajności ustalające odpowiednie wartości temperatury i wilgotności zapewniające prawidłowe działanie urządzeń IT zlokalizowanych w serwerowni POR ARiMR w Gdyni przez okres niezbędny do naprawy lub wymiany urządzenia na sprawne, przy czym okres ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych. Czynność ta potwierdzona zostanie adnotacją na formularzu zgłoszenia serwisowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy. |
GuidZP400 |
a3ef9ac9-6fe3-4548-bf3d-747d7806bf44
|
Biuletyn |
581574-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
|
Regon |
10613083001540
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kołłątaja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-332
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 668-60-00/01,
|
Zamawiajacy fax |
(58) 669-68-44
|
Zamawiajacy email |
lukasz.zalewski3@arimr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1, Kancelaria - pok. 206
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni OR ARiMR w Gdyni na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
|
Numer referencyjny |
BOR11.2610.02.2020.ŁZ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie systemu urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w serwerowni Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR z siedzibą w Gdyni, a także świadczenie usług przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej, zwanych dalej „przedmiotem zamówienia”.
1a. Przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do pomieszczenia serwerowni OR ARiMR zlokalizowanej na 3 poziomie budynku „C” MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni (wjazd od strony ul. Wolności na wysokości posesji nr 16) oryginalnych i fabrycznie nowych, nie refabrykowanych i bez śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, dwóch urządzeń (kompletu 2 szaf) klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i posiadać dokumenty gwarancji producenckiej. Na miejsce montażu powinny zostać dostarczone w opakowaniach fabrycznych. Przez określenie: fabrycznie nowe Zamawiający rozumie, że przy produkcji przedmiotu zamówienia musi być wykorzystane 100% nowych części tj. żadna z części nie była wykorzystywana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie.
1b. Przez montaż i uruchomienie Zamawiający rozumie demontaż i utylizację na koszt Wykonawcy dotychczas użytkowanego w serwerowni OR w Gdyni kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej marki EMERSON (Hiflex Emerson Liebert Hiross 6GUA) wraz z dotyczącymi ich zbędnymi elementami instalacji oraz montaż, sprawdzenie poprawności działania, w tym przeprowadzenie wszelkich wymaganych testów i prób, oraz uruchomienie kompletu dwóch urządzeń klimatyzacji precyzyjnej spełniających warunki określone w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykonawca w ramach działań związanych z uruchomieniem zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej przeszkoli w podstawowym zakresie obsługi i nadzoru prawidłowości pracy ww. urządzeń minimum dwóch pracowników Zamawiającego w terminie uzgodnionym przez strony planowanej do podpisania Umowy, lecz nie później niż w okresie trzech dni roboczych od daty podpisania protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do Umowy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od daty podpisania ww. protokołu odbioru, dokumentację powykonawczą, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) poniżej, stanowiący integralną część przedmiotu zamówienia.
1c. Przez świadczenie usług przeglądu gwarancyjnego, konserwacji i napraw zamontowanego systemu klimatyzacji precyzyjnej Zamawiający rozumie przeprowadzanie przez Wykonawcę przeglądów gwarancyjnych i konserwacji systemów klimatyzacji w okresie minimum 24 miesięcy, przy czym do Umowy ilość miesięcy dotycząca długości okresu gwarancji wpisana zostanie na podstawie deklaracji wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zawartej w złożonej przez niego ofercie, w ilości nie mniejszej niż 24 miesiące, co potwierdzone zostanie podpisanym przez Wykonawcę dokumentem gwarancyjnym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do Umowy. Przeglądy mają być przeprowadzane minimum raz na pół roku, chyba że przepisy prawa, zalecenia producentów lub istniejące faktycznie okoliczności wymagają innej częstotliwości, w następującym układzie zdarzeń:
- pierwszy przegląd w ramach Umowy: na początku sezonu letniego – w miesiącu kwietniu 2021 roku;
- ostatni przegląd w ramach Umowy z okresem gwarancji określonym na 24 miesiące: na końcu sezonu jesiennego – w miesiącu październiku 2022 r. W przypadku wpisania do Umowy zadeklarowanego przez wybranego Wykonawcę w jego ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 24 miesiące, przeglądy realizowane będą w analogicznych terminach (do 31 października dla przeglądu jesiennego oraz do 30 kwietnia dla przeglądu wiosennego) w odstępach co sześć miesięcy w kolejnych latach obowiązywania gwarancji zadeklarowanych jw.
Każdy z ww. przeglądów gwarancyjnych i konserwacji obejmuje wszystkie dostarczone i zainstalowane w ramach niniejszego zamówienia urządzenia będące „przedmiotem zamówienia”. Cena oferty jest stała i jest uzależniona od ilości przeglądów i konserwacji wynikającej z wymaganego przez Zamawiającego minimalnego okresu 24-miesięcznej gwarancji dotyczącej „przedmiotu zamówienia”. Cena każdego z przeglądów gwarancyjnych musi uwzględniać koszty dojazdów Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz wartość wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do ich realizacji. Wartość planowanej do podpisania Umowy zależeć będzie od ilości przeglądów gwarancyjnych zadeklarowanych w ofercie przez wybranego w postępowaniu Wykonawcę, z zastrzeżeniem ich liczby nie mniejszej niż 4 (cztery) przeglądy.
Naprawy gwarancyjne polegać będą na wykonaniu czynności podjętych przez Wykonawcę w celu utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w ciągu bieżącej ich eksploatacji w sytuacji wystąpienia awarii urządzeń, czyli nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń powodujących brak ich prawidłowego działania, wymagających niezwłocznej interwencji Wykonawcy. W przypadku, gdy wykonanie naprawy nie będzie możliwe w miejscu eksploatacji urządzenia klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu serwerowni w Pomorskim OR ARiMR w Gdyni, naprawa zostanie wykonana w siedzibie Wykonawcy, który na własny koszt i ryzyko dostarczy urządzenie do miejsca wykonania naprawy i po jej wykonaniu zwrotnie do miejsca stałej eksploatacji.
W sytuacji wystąpienia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej powstałych z winy Zamawiającego, naprawy wykonywane będą w oparciu o cenę ofertową dotyczącą określenia przez Wykonawcę wartości tego zakresu usług (1 godziny pracy) uwzględniającej koszty godziny pracy pracowników Wykonawcy bez względu na ich ilość niezbędną do wykonania naprawy, oraz koszty ich dojazdów do i z siedziby Zamawiającego związanych z realizowaną naprawą. Przed rozpoczęciem naprawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail lub w braku możliwości drogą telefoniczną, łączny koszt diagnostyki, robocizny oraz koszt użytych części zamiennych i podzespołów. Wykonawca rozpocznie naprawę po otrzymaniu drogą elektroniczną potwierdzenia zlecenia naprawy wraz z akceptacją kosztów.
Naprawy i usuwanie awarii świadczone będą na każde wezwanie Zamawiającego potwierdzone zgłoszeniem przekazanym za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Podjęcie przez Wykonawcę działań w celu usunięcia awarii i/lub dokonania napraw powinno nastąpić w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego. Czas na wykonanie naprawy wynosi nie więcej niż 24 godziny od powiadomienia dokonanego przez Zamawiającego, lub akceptacji kosztów naprawy przedstawionych przez Wykonawcę. Wzór formularza zgłoszenia serwisowego stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy. Zamawiający dopuszcza możliwości wysłania za pomocą poczty elektronicznej zgłoszenia, które w swej treści powinno zawierać elementy informacji stanowiące zakres niezbędny do podjęcia przez Wykonawcę przedmiotowych napraw, w szczególności adres realizacji zgłaszanej usługi (lokalizację), dane (telefon, email) osoby do kontaktu (pracownik ARiMR), dane (telefon, email) osoby zgłaszającej (pracownik ARiMR), opis awarii/problemu wraz z podaniem nazwy (producent, model) urządzenia, nr seryjnego bądź innych danych pozwalających jednoznacznie wskazać urządzenie, którego dotyczy Zgłoszenie. W przypadku braku możliwości wysłania w danym momencie zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej dopuszcza się możliwość dokonania zgłoszenia drogą telefoniczną przez osoby wskazane przez Zamawiającego z zastrzeżeniem potwierdzenia zgłoszenia przesłanego drogą elektroniczną niezwłocznie po uzyskaniu takiej technicznej możliwości.
W przypadku stwierdzenia awarii urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, której usunięcie nie jest możliwe w ciągu 24 godzin, Wykonawca zagwarantuje zainstalowanie na własny koszt i we własnym zakresie urządzenia zastępczego o nie gorszych parametrach i nie mniejszej wydajności ustalające odpowiednie wartości temperatury i wilgotności zapewniające prawidłowe działanie urządzeń IT zlokalizowanych w serwerowni POR ARiMR w Gdyni przez okres niezbędny do naprawy lub wymiany urządzenia na sprawne, przy czym okres ten nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych. Czynność ta potwierdzona zostanie adnotacją na formularzu zgłoszenia serwisowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 3 do Umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-15T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
6. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy urządzeń klimatyzacyjnych o wartości minimum 150 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
a) Oświadczenia wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem 5 do SIWZ o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności lub należności lub zawarcia wiążącego porozumienia w sprawie spłat lub należności,
b) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się.
8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni dokumentów, o których mowa poniżej.
Przedstawione oświadczenia lub dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie wymagał złożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto.
2. W celu potwierdzania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
4. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2 zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ),
2) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w tym do reprezentowania konsorcjum, wspólników spółki cywilnej).
3) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz, ze spełnia warunki udziału w postępowaniu, których wzory stanowią Załączniki Nr 2 i 3 do SIWZ.
4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotów trzecich), stanowiący Załączniki Nr 7 do SIWZ.
5) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII pkt 13.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jednakże Zamawiający dopuszcza możliwość takiej zmiany w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia, któremu nie można było zapobiec,
5) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia,
6) omyłek pisarskich lub rachunkowych,
7) w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający żąda od wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi nastąpić przed podpisaniem umowy.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wymagane jest w wysokości 10% zaoferowanej ceny ofertowej brutto.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego, na konto w Banku:
BGK O/Gdańsk, nr rachunku: 09 1130 1121 0000 3160 0020 0051,
z dopiskiem na przelewie:
„Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – przetarg nieograniczony na „Dostawę urządzeń klimatyzacji precyzyjnej do serwerowni OR ARiMR w Gdyni”.
W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
5. Zabezpieczenie wnoszone w formie, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-4, musi być wystawione przez bank, zakład ubezpieczeniowy lub poręczyciela. Bank, zakład ubezpieczeniowy lub poręczyciel zapłaci, na rzecz zamawiającego, w terminie podanym na dokumencie, jednak nie dłuższym niż 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia na pierwsze wezwanie zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń wykonawcy i bez dochodzenia, czy wezwanie zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
6. W przypadku gdy zabezpieczenie, o którym mowa w niniejszym rozdziale specyfikacji będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu w/w dokumentów.
7. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz wykonawca złoży u zamawiającego, w Kancelarii Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR (pokój nr 206) przed podpisaniem umowy.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
|