GuidZP400 |
4faaa4a5-17c8-4181-9877-51a01ae6b80e
|
Biuletyn |
581454-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
|
Regon |
29467400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-685
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 251 243
|
Zamawiajacy fax |
225 251 279
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
|
Adres strony url |
www.meditrans.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.meditrans.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.meditrans.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poznańska 22,00-685 Warszawa, Budynek Główny - pok. 1.20, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup odzieży i obuwia roboczego dla pracowników
|
Numer referencyjny |
WSPRiTS/ZP/34/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup odzieży i obuwia roboczego dla pracowników szczegółowo opisany w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. Odzież robocza dla pracowników warsztatu,
Zadanie 2. Odzież robocza dla pracowników myjni,
Zadanie 3. Odzież robocza dla pracowników gospodarczych i innych,
Zadanie 4. Odzież robocza dla pracowników budowlanych,
Zadanie 5. Obuwie robocze.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
87700,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia na podstawie składanych zamówień).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
- 2 (dwie) dostawy umundurowania lub odzieży wierzchniej lub roboczej o wartości co najmniej 2 000,00 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 1-4;
- 2 (dwie) dostawy obuwia ochronnego lub roboczego o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 5.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) dostaw: umundurowania lub odzieży wierzchniej lub roboczej o wartości co najmniej 2 000,00 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 1-4; obuwia ochronnego lub roboczego o wartości co najmniej 5 000,00 PLN brutto każda - dotyczy Zadania 5, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
a) deklaracje zgodności dla oferowanej odzieży roboczej, dla obuwia roboczego certyfikaty oceny WE lub certyfikaty CE potwierdzające zgodność z normami;
b) karta parametrów technicznych lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany przez upoważniony do tego podmiot dla przedmiotu zamówienia;
c) opisy produktów wraz ze zdjęciami (Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia opisu produktu w postaci folderu), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający żąda, aby opisy poszczególnych produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126 ze zm.), zmienionego Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii (Dz. U. z 2018, poz. 1993).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w następującym zakresie:
a) zmiany terminu dostawy towaru, o którym mowa w Umowie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
b) obniżenia kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1, w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług;
c) zastąpienie towaru zaoferowanego na etapie postępowania przetargowego (znak postępowania WSPRiTS/ZP/34/20) - dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym, posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Dostawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu. Wówczas Dostawca może zaproponować inny towar spełniający co najmniej wszystkie warunki zamówienia wynikające z dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego przez Zamawiającego. Propozycję zmiany Dostawca kieruje do Zamawiającego w formie pisemnej wraz z udokumentowaniem spełnienia warunków zamówienia i uzasadnieniem przyczyny proponowanej zmiany. Zamawiający może żądać przedłożenia stosownej dokumentacji;
d) obniżenia ceny jednostkowej produktu;
e) zmiany danych lub przekształcenia Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, przejęcia, fuzji, zmiany formy prawnej);
f) wprowadzenia przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie;
g) zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
Z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 powyżej, w każdym przypadku wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że wynika to z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. 2. Klauzula informacyjna RODO
[zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1)] znajduje się w Rozdziale XI
SIWZ. 3. Każdemu wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych,przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Pzp jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 4. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom
wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 5. Na rozstrzygnięcie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego
przysługuje skarga do sądu.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla pracowników warsztatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla pracowników myjni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2500,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla pracowników gospodarczych i innych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
22800,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza dla pracowników budowlanych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie robocze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany, niepowystawowy, wykonany ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami, kompletny, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany w roku 2020 lub 2021.
Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty dostawy.
W przypadku usunięcia wady dostarczonego przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji, termin gwarancji naprawionego przedmiotu zamówienia przedłużać się będzie automatycznie o czas wykonanej naprawy. W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież/obuwie na nową, wolną od wad.
Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy.
|
| |