1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Dyski SSD – 750 szt. (zamówienie podstawowe),
2) Część nr 2:
1. Dyski SATA 2 TB do serwera NAS – 50 szt. (zamówienie podstawowe),
2. Dyski SATA 3 TB do serwera NAS – 4 szt.,
3) Część nr 3: Pendrive szyfrowany sprzętowo – 100 szt. (zamówienie podstawowe).
3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia poprzez skorzystanie z prawa opcji, które zostało określone:
1) dla części nr 1 zamówienia – do 20% ceny ofertowej,
2) dla części nr 2 zamówienia – do 20 % ceny ofertowej – prawo opcji dotyczy poz. 1 z części nr 2,
3) dla części nr 3 zamówienia – do 20% ceny ofertowej
Prawo opcji zostało określone również w załączniku nr 6 do SIWZ – wzór umowy.
4. Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji.
5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
6. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
8. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
12. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
|
GuidZP400 |
94fa9d87-93dd-4845-8e2f-4cb5e15f3a97
|
Biuletyn |
580394-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Regon |
00102297200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dolna Wilda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8586100,
|
Zamawiajacy fax |
61 8522224
|
Zamawiajacy email |
beata.chomiakowska@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wielkopolskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż z uwagi na wprowadzony aktualnie stan zagrożenia epidemicznego ograniczony został dostęp do siedziby Zamawiającego (aktualnie bezpośrednia obsługa odbywa się tylko w wyznaczone dni tygodnia, w pozostałych dniach brak możliwości bezpośredniego składania dokumentów w Punkcie podawczym Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, oddanie dokumentów możliwe jest tylko za pomocą skrzynki podawczej bez potwierdzenia odbioru) tym samym zaleca się wysyłanie ofert listem poleconym lub za pośrednictwem kuriera na adres Zamawiającego wskazany w pkt 1 SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
3001-ILZ.260.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (dyski, pendrive) dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu wraz z transportem w miejsce dostawy, rozładunkiem i wniesieniem.
Poprzez dostawę należy rozumieć dostawy sprzętu transportem na koszt i ryzyko wykonawcy wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części:
1) Część nr 1: Dyski SSD – 750 szt. (zamówienie podstawowe),
2) Część nr 2:
1. Dyski SATA 2 TB do serwera NAS – 50 szt. (zamówienie podstawowe),
2. Dyski SATA 3 TB do serwera NAS – 4 szt.,
3) Część nr 3: Pendrive szyfrowany sprzętowo – 100 szt. (zamówienie podstawowe).
3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia poprzez skorzystanie z prawa opcji, które zostało określone:
1) dla części nr 1 zamówienia – do 20% ceny ofertowej,
2) dla części nr 2 zamówienia – do 20 % ceny ofertowej – prawo opcji dotyczy poz. 1 z części nr 2,
3) dla części nr 3 zamówienia – do 20% ceny ofertowej
Prawo opcji zostało określone również w załączniku nr 6 do SIWZ – wzór umowy.
4. Oferowany sprzęt będzie fabrycznie nowy, nieregenerowany, nierefabrykowany, jednorodny w ramach poszczególnych pozycji.
5. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie 21 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
6. Adres dostawy: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia („OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zaoferowany przez wykonawcę musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż opisane w OPZ.
8. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia użyte zostały nazwy handlowe producentów Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 pzp dopuszcza składanie ofert równoważnych, Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowo-funkcjonalne, jakim muszą odpowiadać produkty oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowo-funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Warunki równoważności opisane zostały także w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 pzp.
12. Opis przedmiotu zamówienia zawiera również załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30234600-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr
3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania, że zaoferowane przez Wykonawcę urządzenia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego, należy złożyć wykaz zawierający określenie parametrów technicznych oferowanego sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji z otwarcia ofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dyski SSD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234600-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1) Część nr 1: Dyski SSD – 750 szt. (zamówienie podstawowe)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dyski SATA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
2) Część nr 2:
1. Dyski SATA 2 TB do serwera NAS – 50 szt. (zamówienie podstawowe),
2. Dyski SATA 3 TB do serwera NAS – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pendrive szyfrowany sprzętowo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234600-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 3: Pendrive szyfrowany sprzętowo – 100 szt. (zamówienie podstawowe)
|
| |