Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych

Data publikacji 2020-09-04
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578516-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem Części:
1) Część I: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Gabinetu Marszałka
2) Część II: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura Promocji (GM)
3) Część III: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Centrum Inicjatyw Gospodarczych
4) Część IV: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki
5) Część V: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki
6) Część VI: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. rozwoju potencjału turystycznego regionu (WWTiT)
7) Część VII: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. Europejskiej Współpracy Terytorialnej (WWTiT)
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę Części.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 208f8a74-1002-434e-acad-c6d8f05fa1c0
Biuletyn 578516-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Regon 81168780751100
Zamawiajacy adres ulica ul. Korsarzy
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 091 44 67 120
Zamawiajacy fax 091 44 67 185
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@wzp.pl
Adres strony url http://bip.wzp.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej Interreg Meklemburgia – Pomorze Przednie – Brandenburgia – Polska oraz Programu Europejskiej Współpracy Terytorialnej Interreg Bałtyk Południowy
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.wzp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.wzp.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.wzp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć elektronicznie lub pisemnie, zgodnie z wyborem Wykonawcy.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, pl. Hołdu Pruskiego 8, 70-550 Szczecin (Pokój 24)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
Numer referencyjny WOiRZL.II.272.34.2020.PW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem Części: 1) Część I: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Gabinetu Marszałka 2) Część II: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura Promocji (GM) 3) Część III: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Centrum Inicjatyw Gospodarczych 4) Część IV: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki 5) Część V: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki 6) Część VI: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. rozwoju potencjału turystycznego regionu (WWTiT) 7) Część VII: Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. Europejskiej Współpracy Terytorialnej (WWTiT) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę Części. 3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 258245,26
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy materiałów promocyjno-reklamowych wraz z nadrukiem o wartości: a) dla Części I zamówienia: co najmniej 70.000,00 zł brutto każda; b) dla Części II zamówienia: co najmniej 35.000,00 zł brutto każda; c) dla Części III zamówienia: co najmniej 15.000,00 zł brutto każda; d) dla Części IV zamówienia: co najmniej 25.000,00 zł brutto każda; e) dla Części V zamówienia: co najmniej 500,00 zł brutto każda; f) dla Części VI zamówienia: co najmniej 15.000,00 zł brutto każda; g) dla Części VII zamówienia: co najmniej 4.000,00 zł brutto każda. Uwagi ogólne dotyczące wszystkich Części: • Wykonawca może wykazywać się tymi samymi dostawami we wszystkich Częściach zamówienia jeżeli dana dostawa odpowiada co najmniej wartości określonej w warunku dla danej Części zamówienia. • W przypadku gdy wartość dostawy wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji postępowania. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1) Część I: 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta 00/100 złotych); 2) Część II: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 złotych); 3) Część III: 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych); 4) Część IV: 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt 00/100 złotych); 5) Część V: 30,00 zł (słownie: trzydzieści 00/100 złotych); 6) Część VI: 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 złotych); 7) Część VII: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych). 2. Szczegółowe informacje dotyczące wnoszenia wadium zostały zawarte w Rozdziale XV SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest w formie tradycyjnej papierowej oraz w formie elektronicznej (zgodnie z wyborem Wykonawcy). 2. Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Województwo Zachodniopomorskie. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Rozdziale II SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Gabinetu Marszałka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97345,55
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Gabinetu Marszałka. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura Promocji (GM)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 48773,66
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura Promocji (GM). 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Centrum Inicjatyw Gospodarczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27655,58
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Centrum Inicjatyw Gospodarczych. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 50105,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Wydziału Współpracy Terytorialnej i Turystyki. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Wydziału Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1736,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Wydziału Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. rozwoju potencjału turystycznego regionu (WWTiT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24375,37
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura ds. rozwoju potencjału turystycznego regionu (WWTiT). 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych dla Biura ds. Europejskiej Współpracy Terytorialnej (WWTiT)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8252,93
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 25
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych na potrzeby Biura ds. Europejskiej Współpracy Terytorialnej (WWTiT). 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)