GuidZP400 |
8e6a405b-9dcc-4005-a389-8fcbbbab53fe
|
Biuletyn |
581386-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400,
|
Zamawiajacy fax |
077 54 16 411
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.30.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014- 2020”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł obrotowych na potrzeby wdrażania PROW 2014-2020.
Ilość sztuk: 6 krzeseł obrotowych.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
39112000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
16
|
Informacje na temat katalogow |
dot. pkt. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Do 16 dni roboczych od daty podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
IPU „§3
Termin dostawy:
1. Do ……. dni roboczych od daty podpisania umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia ………………………………………………. .
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
ul. Hallera 9, 45-867 Opole
lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Opola.”
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
- W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
• Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1.
ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W DRUKU ofertowym należy wpisać:
• Termin dostawy: …………….…… dni roboczych (należy wpisać dni robocze)
Termin dostawy Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia podpisania umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu dostawy liczonego w dniach lub wskazania terminu dłuższego niż 16 dni lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
• Termin gwarancji ………… miesięcy (należy wpisać pełne miesiące)
Termin gwarancji na krzesła obrotowe Zamawiający rozumie jako termin liczony w pełnych miesiącach od daty odbioru krzeseł obrotowych.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu gwarancji lub w przypadku wskazania terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy lub wskazania terminu gwarancji w innej jednostce czasu (np. rok, dzień).
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
IPU „§8
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 w stosunku co do treści oferty Wykonawcy:
1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
2) zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa, wartość netto pozostaje bez zmian.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
60
|