GuidZP400 |
acd01074-e9c7-4c37-bf92-2bde9a39b1d9
|
Biuletyn |
581350-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
29114175200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Radomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Starachowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
27-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 273 91 82,
|
Zamawiajacy fax |
41 273 92 29
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.starachowice.pl,
|
Adres strony url |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zoz.starachowice.sisco.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa maceratorów i defibrylatorów dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
|
Numer referencyjny |
P/33/08/2020/MD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Bez ograniczeń
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa fabrycznie nowych, nie powystawowych maceratorów do niszczenia pieluch i pieluchomajtek oraz jednorazowych basenów, kaczek, misek nerkowatych i innych naczyń wykonanych ze specjalnie przetworzonej pulpy papierowej, stosowanych w szpitalu stosowanych w szpitalu o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
Dostawa fabrycznie nowych, nie powystawowych defibrylatorów o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej:
dla zadania nr 1: 120 000,00 zł,
dla zadania nr 2: 60 000,00 zł,
dla zadania nr 3: 60 000,00 zł,
Dowodami, o których mowa w pkt 3.1 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające o dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186), dla zadania nr 3 oraz dopuszczony do użytkowania w warunkach szpitalnych – dotyczy zadania nr 1, 2. Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie
2. Opisy, ulotki, fotografie, dane techniczne ze stron katalogowych oferowanych produktów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów potwierdzających jednoznacznie zgodność parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia z określonymi w SIWZ w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych. (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert). 6. Opisy, fotografie ze stron katalogowych wyrobów medycznych, narzędzi itp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Maceratory do niszczenia pieluch i pieluchomajtek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowych, nie powystawowych maceratorów do niszczenia pieluch i pieluchomajtek stosowanych w szpitalu (4 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Maceratory do niszczenia jednorazowych basenów, kaczek, misek nerkowatych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowych, nie powystawowych maceratorów do niszczenia jednorazowych basenów, kaczek, misek nerkowatych i innych naczyń wykonanych ze specjalnie przetworzonej pulpy papierowej, stosowanych w szpitalu (3 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylatory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33182100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa fabrycznie nowych, nie powystawowych defibrylatorów (2 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 5 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
|
| |