| GuidZP400 |
0aea6fdb-abe8-40ab-b61e-999b9422b1fd
|
| Biuletyn |
581264-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kamieński
|
| Regon |
81168414300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wolińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7b
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
913 823 120,
|
| Zamawiajacy fax |
913 823 121
|
| Zamawiajacy email |
mniemczycka@powiatkamienski.pl,
|
| Adres strony url |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
„Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" NIP 7393752389
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
FISOO 11-041 Warkały ul. Akacjowa 12
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu dydaktycznego w tym komputerowego, informatycznego oraz multimedialnego, do Szkół Ponadpodstawowych w Powiecie Kamieńskim
|
| Numer referencyjny |
Wip.272.15.2020.MN.PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych (dalej zwanych „pomoce dydaktyczne” lub „zestawy dydaktyczne” lub „sprzęt komputerowy”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz szkół: Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisława Staszica w Kamieniu Pomorskim, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 7:
Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów:
foldery/broszury producenta/dystrybutora,
informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora,
kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę,
instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
W przypadku oprogramowania lub programów edukacyjnych Wykonawca dostarczy folder lub skrócony opis oferowanych produktów – zgodnie z zapisami w Formularzu oferty dla danej Części.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o grupie kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany.
Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
|
| IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
15:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni - gospodarka łowiecka i ochrona zwierząt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34711200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
Dron z kamerą z oprogramowaniem i szkoleniem – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 1.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni: informatycznej, komputerowej w sprzęt multimedialny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
a) Tablica multimedialna wraz z montażem – 6 szt.
b) Projektor/rzutnik multimedialny z ekranem projekcyjnym – 3 szt.
c) Wizualizer mobilny wraz z niezbędnymi akcesoriami i torbą – 1 szt.
d) Projektor z uchwytem sufitowym i kablami – 2 szt.
e) Rzutnik multimedialny – 1 szt.
f) Rzutnik bezprzewodowy – 3 szt.
g) Ekran ręczny – 1 szt.
h) Ekran 150 x 150 cm – 1 szt.
i) Ekran 150 x 250 cm – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 2.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni – informatycznej, komputerowej, reklamowej w drukarki i sprzęt biurowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
a) Niszczarka – 1 szt.
b) Niszczarka do dokumentów – 1 szt.
c) Pendrive 8GB – 5 szt.
d) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 3 szt.
e) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 szt.
f) Laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt.
g) Drukarka sieciowa laserowa – 1 szt.
h) Skaner – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 3.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni: informatycznej, reklamowej w urządzenia 3D
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
a) Drukarka i skaner 3D – 1 szt.
b) Drukarka 3D – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 4.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni komputerowej w klimatyzator do obsługi serwera
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
Klimatyzator do obsługi serwera wraz z montażem – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 5.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie szkolnego punktu informacji i kariery w specjalistyczne narzędzia edukacyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
FRIS-test na styl myślenia i działania dla ucznia wraz z indywidualną interpretacją – 191 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 6.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni: komputerowej, reklamowej w urządzenia stacjonarne i RTV
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
60
|
| Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
a) Fax – 1 szt.
b) Radio – 1 szt.
c) Telewizor – 2 szt.
d) Kamera cyfrowa – 2 szt.
e) Aparat cyfrowy – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 dla Części 7.
|
| | |