Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2021 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich

Data publikacji 2020-09-04
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581307-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2021 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia:
a. kalendarz książkowy na rok 2021 – 150 szt.,
b. kalendarz biurkowy z kalendarium tygodniowym na rok 2021 – 150 szt.
c. kalendarz ścienny na rok 2021 – 150 szt.
o parametrach zgodnych z OPZ. Zamówienie obejmuje wszystkie elementy konieczne do realizacji zamówienia, w tym przygotowania projektów, poprawek do projektów, oznakowanie, jednorazową dostawę (z rozładunkiem) kalendarzy na rok 2021.
W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85649455-f1fb-43eb-ac01-c95ff6332f1d
Biuletyn 581307-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400,
Zamawiajacy fax 077 54 16 411
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl,
Adres strony url https://bip.opolskie.pl/; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tj.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (II p. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2021 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich
Numer referencyjny DOA-IV.272.31.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznaczenie i dostawa kalendarzy na rok 2021 na potrzeby realizacji zadań w ramach PT PROW 2014-2020 dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia: a. kalendarz książkowy na rok 2021 – 150 szt., b. kalendarz biurkowy z kalendarium tygodniowym na rok 2021 – 150 szt. c. kalendarz ścienny na rok 2021 – 150 szt. o parametrach zgodnych z OPZ. Zamówienie obejmuje wszystkie elementy konieczne do realizacji zamówienia, w tym przygotowania projektów, poprawek do projektów, oznakowanie, jednorazową dostawę (z rozładunkiem) kalendarzy na rok 2021. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ (stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-23T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow dot. pkt. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Wykonanie i dostarczenie całości zamówienia nastąpi przed maksymalnym terminem dostawy tj. 23.11.2020r. IPU „§ 2 1. Kontakty robocze pomiędzy stronami będą odbywać się telefoniczne i/lub drogą elektroniczną. 2. Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do dnia …….………………………….. , tj. po uwzględnieniu zaoferowanego skrócenia terminu realizacji zamówienia w ofercie o ……………dni roboczych. 3. Wykonawca dostarczy kalendarze na własny koszt, w trwałych opakowaniach, które zagwarantują sprawny i bezpieczny transport, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich 45-867 Opole, ul. Hallera 9 w dniach pracy Urzędu Marszałkowskiego tj. od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-15:30.”
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione - Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał). • Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP: ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1. ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - W druku oferty należy wskazać skrócenie terminu realizacji zamówienia (w dniach roboczych). W ramach ww. kryterium punkty przyznane będą przez Zamawiającego jeśli wykonanie i dostarczenie całości zamówienia nastąpi przed maksymalnym terminem dostawy tj. 23.11.2020r. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania skrócenia terminu realizacji zamówienia liczonego w dniach roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c). Zamawiający wyznaczy termin realizacji zamówienia określając jej datę przez odjęcie od maksymalnego terminu dostawy wskazanej liczby dni roboczych.
Wadium Nie dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst IPU „§ 8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający może odstąpić od zawartej umowy w sytuacji określonej w art. 145a ustawy Prawo zamówień publicznych w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w terminie określonym w tym przepisie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu / ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, 4) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dotycząca postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa. 4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144. 5. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.”
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 60

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)