dostawa i montaż urządzeń rejestrujących do samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582204-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń rejestrujących do samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. dostawę i montaż 42 zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii B prawa jazdy, w samochodach będących w dyspozycji Zamawiającego wraz z konfiguracją systemu,
1.2. dostawę 2 zestawów rezerwowych - urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów.
2. W skład zestawu urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B stanowiącego wyposażenie pojazdu wchodzą:
2.1. Rejestrator – 1 szt.
2.2. Kieszenie do dysków – 1 szt. na rejestrator
2.3. Kamera – 3 szt.
2.4. Mikrofon – 1 szt.
2.5. Monitor LCD – 1 szt.
2.6. Dysk twardy - 1 szt.
3. Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do systemu stanowią niezbędne minimum.
5. Zestawy do rejestracji audio - wideo egzaminów państwowych na prawo jazdy muszą być zgodne z parametrami technicznymi opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1206 z późn. zm.)
6. Wszystkie elementy systemu zamontowane będą po konsultacji z Zamawiającym w następujący sposób:
6.1. nie zagrażający bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe,
6.2. nie ograniczający widoczności w istotnym stopniu,
6.3. nie utrudniający prowadzenia samochodu,
6.4. nie naruszający stałych elementów konstrukcji pojazdu – z zachowaniem estetyki i parametrów technicznych, bez uszkodzenia wyposażenia pojazdu i jego zmian; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac ingerujących w konstrukcję samochodu, muszą one zostać wykonane w sposób nie naruszający warunków gwarancji,
6.5. zapewniający łatwość demontażu i przeniesienia urządzeń do innego pojazdu.
7. Miejsce dostawy urządzeń rejestrujących oraz montażu zostanie określone każdorazowo w zamówieniu. Miejscami dostawy mogą być: siedziba Zamawiającego oraz siedziba Oddziału Terenowego w Sieradzu. Przewiduje się możliwość montażu urządzeń u dealera po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a98597f3-3b29-4921-8628-1baa726d8a65
Biuletyn 582204-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi
Regon 47169623500000
Zamawiajacy adres ulica Nowy Józefów
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 94-406
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 373 196,
Zamawiajacy fax 426 781 037
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@word.lodz.pl,
Adres strony url www.word.lodz.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.word.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.word.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.word.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, 94-406 Łódź, ul. Nowy Józefów 52, Sekretariat I piętro (pok. 205)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i montaż urządzeń rejestrujących do samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
Numer referencyjny WORD/DO/2300/10/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń rejestrujących do samochodów będących w dyspozycji Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę i montaż 42 zestawów urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów państwowych na prawo jazdy kategorii B prawa jazdy, w samochodach będących w dyspozycji Zamawiającego wraz z konfiguracją systemu, 1.2. dostawę 2 zestawów rezerwowych - urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminów. 2. W skład zestawu urządzeń do rejestracji przebiegu egzaminu praktycznego na prawo jazdy kat. B stanowiącego wyposażenie pojazdu wchodzą: 2.1. Rejestrator – 1 szt. 2.2. Kieszenie do dysków – 1 szt. na rejestrator 2.3. Kamera – 3 szt. 2.4. Mikrofon – 1 szt. 2.5. Monitor LCD – 1 szt. 2.6. Dysk twardy - 1 szt. 3. Szczegółowy, rodzajowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem parametrów technicznych określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedstawione parametry sprzętu i wymagania odnoszące się do systemu stanowią niezbędne minimum. 5. Zestawy do rejestracji audio - wideo egzaminów państwowych na prawo jazdy muszą być zgodne z parametrami technicznymi opisanymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. z 2019 r. poz. 1206 z późn. zm.) 6. Wszystkie elementy systemu zamontowane będą po konsultacji z Zamawiającym w następujący sposób: 6.1. nie zagrażający bezpieczeństwu osób znajdujących się w pojeździe, 6.2. nie ograniczający widoczności w istotnym stopniu, 6.3. nie utrudniający prowadzenia samochodu, 6.4. nie naruszający stałych elementów konstrukcji pojazdu – z zachowaniem estetyki i parametrów technicznych, bez uszkodzenia wyposażenia pojazdu i jego zmian; w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac ingerujących w konstrukcję samochodu, muszą one zostać wykonane w sposób nie naruszający warunków gwarancji, 6.5. zapewniający łatwość demontażu i przeniesienia urządzeń do innego pojazdu. 7. Miejsce dostawy urządzeń rejestrujących oraz montażu zostanie określone każdorazowo w zamówieniu. Miejscami dostawy mogą być: siedziba Zamawiającego oraz siedziba Oddziału Terenowego w Sieradzu. Przewiduje się możliwość montażu urządzeń u dealera po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwości udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 PZP. 2. Zamówienie to polegać będzie na powtórzeniu podobnych dostaw, a w szczególności najmu samochodów osobowych. 3. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego: całkowita wartość tego zamówienia wynosi 10 % i została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Data zakonczenia 2020-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane co najmniej 1 dostawa i montaż urządzeń rejestrujących o wartości minimum 100.000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca składając ofertę winien przedłożyć wykaz dostaw, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie: zdolności technicznej lub zawodowej, w którym wskaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane co najmniej 1 dostawa i montaż urządzeń rejestrujących o wartości minimum 100.000 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli w uzasadnionych przypadkach o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
Inne dokumenty niewymienione 1. Szczegółowy opis oferowanych urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk wraz z opisem ich działania. Wykonawcy mogą dodatkowo przedstawić płytę CD z zarejestrowanym obrazem. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jednoznacznie wskazujące na uprawnienia do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane w dokumencie rejestracyjnym załączonym do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są Wykonawcą lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we właściwym rejestrze jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Formularz oferty 4. Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5. Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowaniu 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - w terminie 3 dni zgodnie z art.24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny oraz w następujących przypadkach: 1.1.) zmiany adresu siedziby, numeru telefonów, formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego; 1.2.) zaistnienia obiektywnych niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia; 1.3.) zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiającego; 1.4.) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 1.5.) zmiany, które będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia; 1.6.) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie; 1.7.) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu; 2. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego, jak i przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 0,60
  
Kryteria CZAS REAKCJI
Znaczenie 0,30
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 0,10
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)