GuidZP400 |
26081909-ad72-4c2c-aae7-41f63c46699f
|
Biuletyn |
581712-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
63070341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kochanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8412743
|
Zamawiajacy fax |
61 8412744
|
Zamawiajacy email |
przetargi@po.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeciu/1366,Tabela.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych w postaci routerów.
|
Numer referencyjny |
ZZP.2380.51.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych w postaci routerów - szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32422000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 \z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Poznaniu z siedzibą przy
ul. Kochanowskiego 2a w Poznaniu, kod 60-844;
- inspektorem ochrony danych osobowych w imieniu Komendanta Wojewódzkiego Policji w Poznaniu jest podinsp. Wojciech Sobczak – tel. 61/841 53 54, e-mail: iod.kwp@po.policja.gov.pl*;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa urządzeń sieciowych w postaci routerów”- numer postępowania ZZP.2380.51.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia - jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 dostawy urządzeń sieciowych typu router, o wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Przedmiotowy odpis dotyczący również podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy wskaże podwykonawcę. Uwaga: Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów w przypadku gdy wskaże ich dostępność w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Zamawiający pobierze samodzielnie z tej baz danych ww. dokument. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Do złożenie przedmiotowego oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp zobowiązany będzie każdy wykonawca, który złoży ofertę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumentów i oświadczeń o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów i oświadczeń będzie zobowiązany wykonawca, którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. IV.1 - IV. 4: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej u w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. UWAGA: Wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: -ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, -ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3)Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4)Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 6 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca, inny podmiot na którego zasoby Wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana terminu umowy - dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości lub zwiększeniu wartości na podstawie art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy Pzp;
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, pod warunkiem, że zmiana ta nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy ramowej, Zamawiający w przedstawionym przypadku dopuszcza zakup routerów innego typu, modelu lub marki niż wskazany w zał. Nr 1 do umowy pod warunkiem, że cena jednostkowa routerów nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania o umowę ramową,
z zachowaniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia danego urządzenia sieciowego. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego urządzenia sieciowego, spowodowane przestojami produkcyjnymi, wycofaniem z produkcji, wprowadzenia do produkcji nowego modelu, możliwość zaoferowania urządzenia sieciowego o lepszych parametrach technicznych i innymi podobnymi okolicznościami.
3) zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) wzrostu albo zmniejszenia stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztu urządzeń po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztu urządzeń po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zapis ten będzie miał zastosowanie w przypadku trwania umowy dłużej niż 12 miesięcy.
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
Jeśli zmiany, o których mowa w lit. a-d będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
tj. zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia, w takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kalkulację ceny
z uwzględnieniem wszystkich składników cenotwórczych, również tych które będą podlegały zmianom oraz uzasadnienie ewentualnych zmian i propozycję zmiany wysokości kwoty. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonej kalkulacji pod kątem zgodności z prawnymi i faktycznymi podstawami zmiany. W przypadku nieadekwatnej zmiany wynagrodzenia
w stosunku do zaistniałych okoliczności będących podstawą do zmiany w ocenie Zamawiającego, strony przystąpią do ustalenia poziomu zmiany w wyniku wspólnych ustaleń – negocjacji, z tym zastrzeżeniem, że dopuszczalna jest wyłącznie zmiana proporcjonalna do poziomu wynikającego z okoliczności będących podstawą do jej wprowadzenia;
2. Dopuszczalne są zmiany umowy ramowej określone w art. 144 ust.1, pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,
z uwzględnieniem zasad określonych w art. 144 ust 1d uPzp, z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 144 ust. 1a i 1b uPzp oraz art. 15r ust. 4 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 568 z późn. zm.).
3. Inne zmiany:
1) zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy ramowej;
2) dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę,
że proponowana zmiana jest korzystna dla zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy ramowej wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5 Zmiana umowy ramowej na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|