DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ PRACOWNIKÓW I MIESZKAŃCÓW DPS

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580592-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134106, 337351002, 184243000, 181430003, 384120006, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków ochrony indywidualnej pracowników i mieszkańców DPS,
Część I – gogle ochronne 170 szt.
Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe 900 op. (po 100 szt.)
Część III – maseczki z filtrem FFP3 600 szt.
Część IV – kombinezony ochronne 160 szt.
Część V – termometry bezdotykowe 17 szt.
Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego 12 L
Część VII – środki do dezynfekcji ciała 720 L

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb52bcaa-2819-466a-9943-5c1916bc694d
Biuletyn 580592-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
Regon 29267500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Adolfa Nowaczyńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-336
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 255 41 61
Zamawiajacy fax 122 691 057
Zamawiajacy email dps@dpsnowaczynskiego.pl
Adres strony url www.dpsnowaczynskiego.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „MAŁOPOLSKA TARCZA ANTYKRYZYSOWA – PAKIET SPOŁECZNY. BEZPIECZNY DOM”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Opieka społeczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=233&mmi=10469 (lub www.dpsnowaczynskiego.pl)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=233&mmi=10469 (lub www.dpsnowaczynskiego.pl)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188, z późn. zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30 – 336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1 - Portiernia
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ PRACOWNIKÓW I MIESZKAŃCÓW DPS
Numer referencyjny 2/PZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Dostawa środków ochrony indywidualnej pracowników i mieszkańców DPS, Część I – gogle ochronne 170 szt. Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe 900 op. (po 100 szt.) Część III – maseczki z filtrem FFP3 600 szt. Część IV – kombinezony ochronne 160 szt. Część V – termometry bezdotykowe 17 szt. Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego 12 L Część VII – środki do dezynfekcji ciała 720 L
Cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Określone są w pkt X SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku zwiększonych potrzeb związanych z panującą sytuacją epidemiczną COVID-19. W takim przypadku Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości wskazanych w Załączniku Nr 1 do umowy z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1 umowy. Łączna wartość zmian musi być mniejsza od 10 % wartości zamówienia podstawowego. 3.Stosowne zmiany, w szczególności dotyczące wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, a także dotyczące Załącznika Nr 1 do umowy, zostaną wprowadzone aneksem do umowy. 4.Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 5.Zmiana stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 6.W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), które skutkowałyby brakiem możliwości zrealizowania dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena asortymentu równoważnego nie może być wyższa od ceny towaru objętego niniejszą umową. 7.W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I – gogle ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33735100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość 170 szt. Opis przedmiotu zamówienia • miękka oprawka szczelnie dopasowująca się do twarzy, • bezbarwna, przejrzysta szybka, • szkła pokryte specjalną powłoką zapobiegającą parowaniu, • wyposażone w wywietrzniki, • ochrona boczna oczu, • możliwość zakładania na okulary korekcyjne, • regulacja długości paska, • posiadają Deklarację Zgodności CE, • spełniają wymagania normy EN166:2001 (lub równoważnej)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 900 opakowań po 100 szt. Opis przedmiotu zamówienia: • gramatura min.4 g STRONG, • poziom AQL-max.1,5, • rodzaj – diagnosyczne, niejałowe, • materiał – nitryl, • kształt – uniwersalny, mankiet rolowany, • miękkie, elastyczne, wytrzymałe na rozciąganie, • zapewniają naturalne dopasowanie do dłoni użytkownika, • posiadają Deklarację Zgodności CE, • spełniają wymagania normy EN 455 (lub równoważnej), • rozmiary: S - 50 op., M - 650 op., L - 200 op.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III – maseczki z filtrem FFP3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 600 szt. Opis przedmiotu zamówienia: • w środku znajduje się wielowarstwowy materiał filtracyjny z polipropylenu, który zatrzymuje min. 99% zanieczyszczeń, • klips przy nosie, • zawór wydechowy, • uszczelka nosowa wykonana z pianki poliuretanowej, • taśmy nagłowia, wykonane z elastycznej gumy, • wewnętrzna wkładka, która zapewnia większą szczelność i komfort użytkowania, • posiadają Deklarację Zgodności CE, • spełniają wymagania norm: PN-EN 149+A1:2010, PN-EN 140:2001 (lub równoważnych)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV – kombinezony ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113410-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 160 szt. Opis przedmiotu zamówienia: • nieprzemakalny i paroprzepuszczalny, • posiada dobrze przylegający kaptur, gumki ściągające w rękawach, pasie i nogawkach. Nie ogranicza ruchów, • posiadają Deklarację Zgodności CE, • spełniają wymagania normy PN-EN 14126:2005 (lub równoważnych) • rozmiary: S – 10 szt., M – 30 szt., L – 65 szt., XL – 45 szt., XXL –10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V – termometry bezdotykowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38412000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 17 Opis przedmiotu zamówienia: • wyświetlacz LCD, • kieszonkowe wymiary, • zasilanie: baterie, • metoda pomiaru: podczerwień, bezdotykowo • zakres pomiaru temperatury obejmuje przedział: 34,0 – 42,5°C, • dokładność pomiaru temperatury: 0,2°C, • możliwość pomiaru temperatury z czoła, • szybkość pomiaru: max. 2 sekundy, • sygnalizacja dźwiękowa ukończonego pomiaru, • dołączone do termometru: baterie, instrukcja obsługi
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 12 L Opis przedmiotu zamówienia: • Skład: alkohol etylowy izopropylowy min. 70%,woda destylowana, • gotowy do użycia, • spełniają wymagania norm: PN-EN 13727, PN-EN 13624, PN-EN 14348 ( lub równoważnych) • opakowania o pojemności: od 0,5L do 5L, • dołączona karta charakterystyki produktu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII – środki do dezynfekcji ciała
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Ilość: 720 L Opis przedmiotu zamówienia: • Skład: alkohol etylowy izopropylowy min. 70%, gliceryna 1-5%, woda destylowana, • gotowy do użycia, • spełniają wymagania norm: PN-EN 1500:2013 (lub równoważnej), • opakowania o pojemności od 0,5L do 10L, • dołączona karta charakterystyki produktu
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)