GuidZP400 |
bb52bcaa-2819-466a-9943-5c1916bc694d
|
Biuletyn |
580592-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
|
Regon |
29267500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Adolfa Nowaczyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-336
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 255 41 61
|
Zamawiajacy fax |
122 691 057
|
Zamawiajacy email |
dps@dpsnowaczynskiego.pl
|
Adres strony url |
www.dpsnowaczynskiego.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„MAŁOPOLSKA TARCZA ANTYKRYZYSOWA – PAKIET SPOŁECZNY. BEZPIECZNY DOM”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Opieka społeczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=233&mmi=10469 (lub www.dpsnowaczynskiego.pl)
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=233&mmi=10469 (lub www.dpsnowaczynskiego.pl)
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188, z późn. zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta, 30 – 336 Kraków, ul. Nowaczyńskiego 1 - Portiernia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ PRACOWNIKÓW I MIESZKAŃCÓW DPS
|
Numer referencyjny |
2/PZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa środków ochrony indywidualnej pracowników i mieszkańców DPS,
Część I – gogle ochronne 170 szt.
Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe 900 op. (po 100 szt.)
Część III – maseczki z filtrem FFP3 600 szt.
Część IV – kombinezony ochronne 160 szt.
Część V – termometry bezdotykowe 17 szt.
Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego 12 L
Część VII – środki do dezynfekcji ciała 720 L
|
Cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Określone są w pkt X SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku zwiększonych potrzeb związanych z panującą sytuacją epidemiczną COVID-19. W takim przypadku Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości zamawianego towaru w stosunku do wartości wskazanych w Załączniku Nr 1 do umowy z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w Załączniku Nr 1 umowy. Łączna wartość zmian musi być mniejsza od 10 % wartości zamówienia podstawowego.
3.Stosowne zmiany, w szczególności dotyczące wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, a także dotyczące Załącznika Nr 1 do umowy, zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
4.Zmiana stawki VAT nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
5.Zmiana stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
6.W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć (np.: zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), które skutkowałyby brakiem możliwości zrealizowania dostawy, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy asortymentu równoważnego, po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Cena asortymentu równoważnego nie może być wyższa od ceny towaru objętego niniejszą umową.
7.W trakcie obowiązywania umowy, dopuszcza się zmianę wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia. Zmiana wielkości opakowania nie może mieć
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I – gogle ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33735100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość 170 szt.
Opis przedmiotu zamówienia
• miękka oprawka szczelnie dopasowująca się do twarzy,
• bezbarwna, przejrzysta szybka,
• szkła pokryte specjalną powłoką zapobiegającą parowaniu,
• wyposażone w wywietrzniki,
• ochrona boczna oczu,
• możliwość zakładania na okulary korekcyjne,
• regulacja długości paska,
• posiadają Deklarację Zgodności CE,
• spełniają wymagania normy EN166:2001 (lub równoważnej)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II – rękawiczki jednorazowe nitrylowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 900 opakowań po 100 szt.
Opis przedmiotu zamówienia:
• gramatura min.4 g STRONG,
• poziom AQL-max.1,5,
• rodzaj – diagnosyczne, niejałowe,
• materiał – nitryl,
• kształt – uniwersalny, mankiet rolowany,
• miękkie, elastyczne, wytrzymałe na rozciąganie,
• zapewniają naturalne dopasowanie do dłoni użytkownika,
• posiadają Deklarację Zgodności CE,
• spełniają wymagania normy EN 455 (lub równoważnej),
• rozmiary: S - 50 op., M - 650 op., L - 200 op.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III – maseczki z filtrem FFP3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 600 szt.
Opis przedmiotu zamówienia:
• w środku znajduje się wielowarstwowy materiał filtracyjny z polipropylenu, który zatrzymuje min. 99% zanieczyszczeń,
• klips przy nosie,
• zawór wydechowy,
• uszczelka nosowa wykonana z pianki poliuretanowej,
• taśmy nagłowia, wykonane z elastycznej gumy,
• wewnętrzna wkładka, która zapewnia większą szczelność i komfort użytkowania,
• posiadają Deklarację Zgodności CE,
• spełniają wymagania norm: PN-EN 149+A1:2010, PN-EN 140:2001 (lub równoważnych)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV – kombinezony ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113410-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 160 szt.
Opis przedmiotu zamówienia:
• nieprzemakalny i paroprzepuszczalny,
• posiada dobrze przylegający kaptur, gumki ściągające w rękawach, pasie i nogawkach. Nie ogranicza ruchów,
• posiadają Deklarację Zgodności CE,
• spełniają wymagania normy PN-EN 14126:2005 (lub równoważnych)
• rozmiary: S – 10 szt., M – 30 szt., L – 65 szt., XL – 45 szt., XXL –10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V – termometry bezdotykowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38412000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 17
Opis przedmiotu zamówienia:
• wyświetlacz LCD,
• kieszonkowe wymiary,
• zasilanie: baterie,
• metoda pomiaru: podczerwień, bezdotykowo
• zakres pomiaru temperatury obejmuje przedział: 34,0 – 42,5°C,
• dokładność pomiaru temperatury: 0,2°C,
• możliwość pomiaru temperatury z czoła,
• szybkość pomiaru: max. 2 sekundy,
• sygnalizacja dźwiękowa ukończonego pomiaru,
• dołączone do termometru: baterie, instrukcja obsługi
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI – środki do dezynfekcji sprzętu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 12 L
Opis przedmiotu zamówienia:
• Skład: alkohol etylowy izopropylowy min. 70%,woda destylowana,
• gotowy do użycia,
• spełniają wymagania norm: PN-EN 13727, PN-EN 13624, PN-EN 14348 ( lub równoważnych)
• opakowania o pojemności: od 0,5L do 5L,
• dołączona karta charakterystyki produktu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII – środki do dezynfekcji ciała
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Ilość: 720 L
Opis przedmiotu zamówienia:
• Skład: alkohol etylowy izopropylowy min. 70%, gliceryna 1-5%, woda destylowana,
• gotowy do użycia,
• spełniają wymagania norm: PN-EN 1500:2013 (lub równoważnej),
• opakowania o pojemności od 0,5L do 10L,
• dołączona karta charakterystyki produktu
|
| |