Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582094-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach, według niżej wskazanych pozycji:
1) Część A – zakup n/w sprzętu i oprogramowania:
a) Pakiet oprogramowania biurowego – 36 sztuki;
b) Zestaw komputerowy – 30 sztuki;
c) Monitor LCD – 30 sztuk;
d) Drukarka laserowa monochromatyczna średnia – 3 sztuki;
e) Drukarka laserowa monochromatyczna mała – 3 sztuka;
f) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki;
g) Kamera internetowa – 30 szt.

2) Część B – zakup licencji Eset – 30 sztuk;

szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz.

2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część nr A i/lub część nr B, zgodnie z w/w częściami zamówienia wskazanymi i szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 do siwz.
3. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów i nazw wskazanych w załączniku nr 1 do siwz ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w MOPS Katowice oprogramowaniem i systemami.
4. Licencje oraz sprzęt zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umów stanowiących załączniki nr 2 a, b do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a361164c-61a8-408c-b23d-2627a43c8afc
Biuletyn 582094-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 34513870000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2511451, 2517817
Zamawiajacy fax 032 2512712 w. 129 lub 136
Zamawiajacy email kancelaria@mops.katowice.pl
Adres strony url www.mops.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Centrum Społecznościowe Szopki w Szopienicach - etap I"; "Bogucice – moje miejsce na ziemi. Program aktywności lokalnej – etap I."; "Centrum Społecznościowe - Nasze Załęże - I etap"; "Centrum Społecznościowe w Śródmieściu - I etap";
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mops.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mops.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, kancelaria pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych oraz oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer referencyjny DO.3701.1.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach, według niżej wskazanych pozycji: 1) Część A – zakup n/w sprzętu i oprogramowania: a) Pakiet oprogramowania biurowego – 36 sztuki; b) Zestaw komputerowy – 30 sztuki; c) Monitor LCD – 30 sztuk; d) Drukarka laserowa monochromatyczna średnia – 3 sztuki; e) Drukarka laserowa monochromatyczna mała – 3 sztuka; f) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki; g) Kamera internetowa – 30 szt. 2) Część B – zakup licencji Eset – 30 sztuk; szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do siwz. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na część nr A i/lub część nr B, zgodnie z w/w częściami zamówienia wskazanymi i szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 do siwz. 3. Użycie nazw własnych w stosunku do systemów i nazw wskazanych w załączniku nr 1 do siwz ma na celu wskazanie konkretnego produktu i jest podyktowane koniecznością zachowania kompatybilności z istniejącym w MOPS Katowice oprogramowaniem i systemami. 4. Licencje oraz sprzęt zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego: ul. Jagiellońska 17, Katowice, na koszt Wykonawcy lub przekazane drogą elektroniczną. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umów stanowiących załączniki nr 2 a, b do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: dla wszystkich części A, B – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w artykule 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający nie wymaga złożenia żadnych oświadczeń lub dokumentów poza oświadczeniem, które składa Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, dot. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w artykule 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający nie wymaga złożenia żadnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, do złożenia, których zamawiający wezwie w terminie nie krótszym niż 5 dni, Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej. Dokumenty te i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego lub potwierdzać okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2: 1) część A – zakup sprzętu i oprogramowania: a) zestaw komputerowy: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, • wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów technicznych przez procesor, • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, • deklarację zgodności CE. b) monitor LCD: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producentów i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, • deklarację zgodności CE, c) drukarka laserowa monochromatyczna średnia: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie lub zgodnie za złożoną ofertą, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy • deklarację zgodności CE, d) drukarka laserowa monochromatyczna mała: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 1 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 1 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, • deklarację zgodności CE e) monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 3 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 3 lat włącznie lub zgodnie ze złożoną ofertą, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, • deklarację zgodności CE, f) kamera internetowa: • szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych parametrów wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, • oświadczenie oferenta, że w przypadku braku możliwości zapewnienia gwarancji producenta na okres 2 lat przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym do 2 lat włącznie, • należy dostarczyć oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, • deklarację zgodności CE, Zamawiający uzna, że dokumenty wymienione w niniejszym punkcie zostały złożone w terminie, jeżeli wpłyną one do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego: Katowice, ul. Jagiellońska 17 (osobiście, poczta, kurier).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający uzna, że dokumenty zostały złożone w terminie, jeżeli: 1) wpłyną one do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu drogą elektroniczną (na adres: kancelaria@mops.katowice.pl), z jednoczesnym przesłaniem tych dokumentów w formie pisemnej (poczta, kurier), 2) lub zostaną dostarczone w formie pisemnej przed upływem wyznaczonego terminu do siedziby Zamawiającego: Katowice, ul. Jagiellońska 17.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pouczenie w sprawie przetwarzania danych osobowych. 1. Administratorem Pani/Pana/Wykonawcy/Członka Organu/Prokurenta/Pełnomocnika/Podwykonawcy/ Pracownika lub osoby, którą dysponuje Wykonawca, danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem Pani/Pana praw w zakresie ochrony danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem poczty elektronicznej: daneosobowe@mops.katowice.pl , lub pod nr telefonu: 32 251 00 87 oraz za pośrednictwem elektronicznej skrytki ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/f7s0tdv03y. 2. Dane osób wymienionych w pkt 1 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwalnym zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na ich podstawie aktach wykonawczych, jak również w celach kontrolnych. Dane te są konieczne do przeprowadzenia postępowania w celu zrealizowania przedmiotowego zamówienia. 3. Dane osób wymienionych w pkt 1 będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 10 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych. 4. Dane nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym profilowania. 5. Pozyskane dane są jawne, zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, za wyjątkami określonymi w art. 96 ust. 3a i 3b tejże ustawy. 6. Dane nie będą udostępnione innym podmiotom, za wyjątkiem przypadków, kiedy obowiązek udostępniania wynika z przepisów prawa. Dane mogą być jednak ujawnione innym podmiotom zapewniającym obsługę administracyjną, techniczną i informatyczną MOPS. W szczególności podmiotom administrującym systemami informatycznymi, serwisującym sprzęt informatyczny, zapewniającymi transport dokumentów i nośników elektronicznych, zapewniającymi niszczenie dokumentów i nośników elektronicznych oraz podmiotom zapewniającym obsługę prawną. Przekazanie danych realizowane będzie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, a podmioty przetwarzające mogą je przetwarzać jedynie na polecenie MOPS, co należy rozumieć w ten sposób, że nie są uprawnione do przetwarzania tych danych we własnych celach. 7. Obowiązek podania Przez osoby wymienione w pkt 1 danych osobowych bezpośrednio osoby te dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8. Osoby wymienione w pkt 1 posiadają:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych,  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),  na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),  prawo do niesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO,  na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia. 9. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11. Podanie danych jest obowiązkowe i wynika z ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Szczegółowe informacje i wyjaśnienia dostępne są na stronie internetowej MOPS (www.mops.katowice.pl). 13. Zamawiający zobowiązuje osoby wymienione w pkt 1 do zapoznania się z treścią części siwz pn Pouczenie w sprawie przetwarzania danych osobowych (jeśli dotyczy).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Część A – zakup n/w sprzętu i oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1) Część A – zakup n/w sprzętu i oprogramowania: a) Pakiet oprogramowania biurowego – 36 sztuki; b) Zestaw komputerowy – 30 sztuki; c) Monitor LCD – 30 sztuk; d) Drukarka laserowa monochromatyczna średnia – 3 sztuki; e) Drukarka laserowa monochromatyczna mała – 3 sztuka; f) Monochromatyczne laserowe urządzenie wielofunkcyjne A4 – 2 sztuki; g) Kamera internetowa – 30 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2) Część B – zakup licencji Eset
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 2) Część B – zakup licencji Eset – 30 sztuk;
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)