Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582093-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391100006, 302374601
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i
montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka
Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektu „Zdrowi i aktywni”, współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy,
Działanie 8.6. Zdrowy i aktywny region, Poddziałanie 8.6.1 Wsparcie na rzecz wydłużenia. aktywności
zawodowej mieszkańców. Przedmiot zamówienia: − Część I zamówienia: • dostawa i montaż 146
fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych ergonomicznych foteli biurowych, • dostawa 87
fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podnóżków ergonomicznych; − Część II
zamówienia: • dostawa 22 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podkładek pod myszki
odciążających nadgarstek; • dostawa 23 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych klawiatur
dzielonych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1123c443-0985-4705-a2a6-c6565ad6e6b4
Biuletyn 582093-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
Regon 57212820000000
Zamawiajacy adres ulica Juliusza Słowckiego
Zamawiajacy adres numer domu 118 a
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 508 565,
Zamawiajacy fax 566 486 447
Zamawiajacy email sekretariat@mopr.torun.pl,
Adres strony url www.mopr.torun.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zdrowi i aktywni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.6. Zdrowy i aktywny region, Poddziałanie 8.6.1 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej mieszkańców.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 57212820000000, ul. Słowackiego 118a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 508 565, e-mail sekretariat@mopr.torun.pl, faks 566 486 447.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.torun.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.torun.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, ul. Słowackiego 114, 87 - 100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, pok. 05.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Numer referencyjny SP.2611.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektu „Zdrowi i aktywni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.6. Zdrowy i aktywny region, Poddziałanie 8.6.1 Wsparcie na rzecz wydłużenia. aktywności zawodowej mieszkańców. Przedmiot zamówienia: − Część I zamówienia: • dostawa i montaż 146 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych ergonomicznych foteli biurowych, • dostawa 87 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podnóżków ergonomicznych; − Część II zamówienia: • dostawa 22 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podkładek pod myszki odciążających nadgarstek; • dostawa 23 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych klawiatur dzielonych.
Cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: - dla części I minimum 2 (dwie) dostawy mebli biurowych wraz z montażem o wartości łącznie co najmniej 100 000 zł (słownie zł: sto tysięcy złotych) każda, - dla części II minimum 2 (dwie) dostawy akcesoriów komputerowych o wartości łącznej co najmniej 5 000 zł brutto (słownie zł: pięć tysięcy złotych) każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: - dla części I minimum 2 (dwie) dostawy mebli biurowych wraz z montażem o wartości łącznie co najmniej 100 000 zł (słownie zł: sto tysięcy złotych) każda, - dla części II minimum 2 (dwie) dostawy akcesoriów komputerowych o wartości łącznej co najmniej 5 000 zł brutto (słownie zł: pięć tysięcy złotych) każda.
Inne dokumenty niewymienione Odpowiednio wypełniony i podpisany druk Formularza Ofertowego (sporządzonego zgodnie z wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ); oświadczenia wymienione w rozdziale VI.1 niniejszej SIWZ (załączniki nr 3, 4 do SIWZ); pełnomocnictwa do podpisania oferty w imieniu wykonawcy lub reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów składanych łącznie z ofertą;
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39110000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektu „Zdrowi i aktywni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.6. Zdrowy i aktywny region, Poddziałanie 8.6.1 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej mieszkańców. Przedmiot zamówienia: − Część I zamówienia: • dostawa i montaż 146 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych ergonomicznych foteli biurowych, • dostawa 87 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podnóżków ergonomicznych;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237460-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż wyposażenia poprawiającego ergonomię w środowisku pracy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektu „Zdrowi i aktywni”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.6. Zdrowy i aktywny region, Poddziałanie 8.6.1 Wsparcie na rzecz wydłużenia aktywności zawodowej mieszkańców. Część II zamówienia: • dostawa 22 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych podkładek pod myszki odciążających nadgarstek; • dostawa 23 fabrycznie nowych, nieużywanych, nieuszkodzonych klawiatur dzielonych.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)