Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Gmina Mosina
Miejscowość Mosina
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież specjalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582044-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184100006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 34 kompletów ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f5de147-254f-41a1-b801-73d0f2d6117b
Biuletyn 582044-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Mosina
Regon 63125862600000
Zamawiajacy adres ulica Pl. 20 Października
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mosina
Zamawiajacy kod pocztowy 62-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 109 500,
Zamawiajacy fax 618 109 558
Zamawiajacy email um@mosina.pl,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mosina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Mosinie, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina
Numer referencyjny BZP.271.30.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 34 kompletów ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18410000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 3. 3.oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 3.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności oraz prawo do odstąpienia od umowy, w szczególności w przypadku: 1) zakończenia produkcji zaoferowanego przedmiotu umowy lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, 2) upadłości albo likwidacji producenta, Wykonawcy, dystrybutora lub gwaranta, 3) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości, 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6) z przyczyn organizacyjnych ze strony ZAMAWIAJĄCEGO, w tym zmian w strukturze organizacyjnej, 7) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności ZAMAWIAJĄCEGO, 8) zaistnienia siły wyższej.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:50
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Mosinie z siedzibą Pl. 20 Października 1; 62 050 Mosina reprezentowany przez Burmistrza Gminy Mosina, adres e-mail burmistrz@mosina.pl, tel. 618-109-550; 1.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 1.3. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 1.4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa ubrań specjalnych dla jednostek OSP Gminy Mosina oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP –w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji; 1.5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 - 8a oraz art. 96 ust. 3 – 3b PZP, 1.6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 1.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.8. Niezależnie od postanowień pkt 18.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 1.10 Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania dane osobowe, ma prawo: a) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników c) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO; 1.11 . Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 1.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Następujące referencje i świadectwa badań muszą zostać dostarczone podczas składania oferty jako dowód spełniania wymagań: 2.1. Ubranie specjalne musi spełniać normę PN-EN 469:2005+ A1:2006 poziomy ochrony: Xf2, Xr2, Y2, Z2 2.2 Ubranie specjalne musi spełniać wymagania normy PN-EN 1149-5:2018 (odzież ochronna – właściwości elektrostatyczne , wymagania materiałowe i konstrukcyjne) i PN-EN 343:2003+A1:2007 (Odzież ochronna – ochrona przed deszczem) 2.3. Ubranie specjalne powinno spełniać wymagania normy IEC 61482-2:2018 APC2 (Odzież ochronna chroniąca przed działaniem łuku elektrycznego – klasa 2 – 7kA ) 2.4. W przypadku materiałów kompozytowych należy dostarczyć zgodność z normą EN ISO 11612 Rozpryski stopionego żelaza kod E (po obróbce wstępnej). 2.5. Należy dostarczyć raport z badań zgodny z normą PN-EN 14360:2004 (próba deszczowa). 2.6. Dla ubrania ochronnego należy przedstawić wynik próby Thermo-Man zgodnej z ISO 13506:2008 Wymagania dla Oparzeń II stopnia maks. 5% i oparzeń III stopnia 1% 2.7. Należy dostarczyć Karty danych materiału zewnętrznego , membrany oraz podszewki. 2.8. Należy dostarczyć Deklaracje zgodności WE . 2.9. Zmiana wymiarów po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F i 5 cykli czyszczenia chemicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 3759:2008/ PN-EN ISO 3175-2:2010 proces dla tkanin wrażliwych Długość/szerokość ≤ 5% 2.10. Opór pary wodnej (Ret) po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F i 5 cykli czyszczenia chemicznego zgodnie z normą PN-EN ISO 3759:2008/ PN-EN ISO 3175-2:2010 metoda dla tkanin wrażliwych Ret ≤ 6 m²Pa/W 2.11. Odporność na przesiąkanie ciekłych substancji chemicznych, o-ksylen nierozcieńczony, po 25 praniach PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F Zwilżalność ≥ 95%, Przesiąkanie 0 2.12. 25 prań w temperaturze 60°C: Badanie zgodnie z normą PN-EN 20811:1992 i PN-EN ISO 6330:2001. Metoda 6N+F. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą PN-EN ISO 20 811 : 1992-06, (1,0 bar) 2.13. 5 czyszczeń chemicznych: Badanie zgodnie z normą PN-EN ISO 3175, punkt 9.1 Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.14. Badanie w piecu 180°C: Badanie odporności na ciepło zgodnie z normą PN-EN 469, Załącznik A w temperaturze 180°C. 5 minut. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811 (1,0 bar). 2.15. Badanie w piecu 260°C: Badanie odporności na ciepło zgodnie z normą PN-EN 469, Załącznik A w podwyższonej temperaturze 260°C. 5 minut. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni zgodnie z normą ISO 20811 (1,0 bar). 2.16. Ciepło kontaktowe 220°C: Badanie zgodnie z normą EN ISO 12127-1:2016 (220°C/7 sek.), cylinder grzejny jest umieszczany bezpośrednio na membranie, czas trwania 7 sekund. Następnie badanie wodoszczelności powierzchni i szwów poprzecznych zgodnie z normą ISO 20811/1992-6 (1,0 bar). 2.17. Odporność na ciepło (kurczliwość) w temp. 260°C, badanie zgodnie z normą ISO 17493: 2000. 5 minut w temp. 260 ± 5°C po 25 praniach metoda 6N+F EN ISO 6330:2012. Kurczliwość wzdłużna / poprzeczna ≤3% 2.18. Odporność na odkształcenia w niskich temperaturach -30°C: 40.000 cykli, badanie zgodnie z normą DIN 53359:2006; kształt próbki B, (-30±2) 100 odkształceń/min. Następnie badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.19. Wodoszczelność powierzchni po szorowaniu EN530:1994 V2 9000 cykli, badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.20. Wodoszczelność powierzchni po oddziaływaniu paliwa/oleju EN343:2003+A1:2007 punkt 5.1.3.5., badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.21. Wodoszczelność powierzchni po wielokrotnym odkształcaniu EN ISO 7854:1997, Metoda C 1000 cykli, badanie wodoszczelności zgodnie z normą ISO 20811:1992-06 (1,0 bar). 2.22. Odporność na przenikanie patogenów krwiopochodnych do powierzchni i szwu –metoda badania za pomocą bakteriofagu Phi-X174. Po obróbce wstępnej 5 prań (ISO 6330 metoda 6N + F) i 1 cyklu w piecu (ISO 17493 w temp. 140°C przez 5 minut) – procedurę to należy wykonać dwukrotnie. Badanie zgodnie z /ASTM F 1671-97 procedura B ISO 16604 Ciśnienie próbne: 0kPa/5 min 14kPa/1 min 0kPa/4 min 2.23. Wszystkie szwy powinny być całkowicie uszczelnione, co powinno być potwierdzone za pomocą odpowiednich i pełnych świadectw z badań. Świadectwa powinny być dołączone podczas składania oferty . 2.24. Należy dostarczyć wizualizację kurtki zawierającą rozmieszczenie elementów poprawiających widoczność , kieszeni i dodatków . Jako załącznik Oferty . 2.25. Pas musi być certyfikowany zgodnie z normą PN-EN 358. Należy dostarczyć świadectwo podczas składania oferty . 2.26. Pas musi być certyfikowany zgodnie z normą PN-EN 1498 klasa A. Należy dostarczyć świadectwo podczas składania oferty . 2.27. Kurtka powinna być certyfikowana razem z pasem zgodnie z normą PN-EN 469:2005. Należy dostarczyć certyfikat podczas składania oferty .

Criterion

Kryteria Parametry techniczne ubrania
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Dodatkowa gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)