GuidZP400 |
f0dae61d-3947-469e-9f6a-745bfa59d578
|
Biuletyn |
581771-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
18150000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://urk.edu.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach Projektu pn. „Innowacyjny program strategicznego rozwoju Uczelni” (nr POWR: 03.05.00-00- Z020/18), który współfinansowany jest w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w języku polskim - zgodnie z zapisami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (pok. nr 7 -Kancelaria Uczelni)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-2604/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy Opis przedmiotu
zamówienia (Parametry techniczne przedmiotu zamówienia) określą Załącznik nr 1 do SIWZ tj. Wzór umowy, jak również osobny dokument dołączony do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” - oba zamieszczone wraz z SIWZ i pozostałymi załącznikami na stronie internetowej pod
adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Brak warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Brak warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Brak warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. z 2016 r., poz. 716),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) dokumenty zawierające specyfikacje techniczna (opis, charakterystykę), a w przypadku ich braku – inne dokumenty, bądź oświadczenia wykonawcy, potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia: a) wykonawca zobowiązany jest złożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty zawierające specyfikacje techniczna (opis, charakterystykę) oferowanych przedmiotów zamówienia; b) wykonawca zobowiązany jest złożyc oświadczenie w formie pisemnej w oryginale; c) w przypadku, gdy dokumenty będą wystawione w języku innym niż język polski, zamawiający wymaga dołączenia tłumaczenia poświadczonego przez wykonawce.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada).
2. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ)
1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada),
3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp).
3. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. Opis techniczny oferowanego produktu równoważnego (tylko, jeżeli wykonawca oferuje zamawiającemu produkt równoważny – zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i formularza ofertowego).
II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich.
3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia.
5. Oświadczenie składa się w oryginale.
6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr:
+48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 złotych. Szczegóły w SIWZ w rozdziale IX.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana może obejmować:
1) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu nieterminowego przekazania niezbędnych do jego realizacji informacji/danych przez Zamawiającego, o czas tego opóźnienia lub w przypadku wystąpienia w czasie realizacji umowy okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zobowiązań, tj. działanie siły wyższej.
Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli zamawiający lub wykonawca będzie stał w obliczu „siły wyższej” zobowiązany jest niezwłocznie poinformować druga stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania
w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe zamawiającego lub wykonawcy nie mogą być traktowane, jako „siła wyższa”.
2) zmianę na nowszą wersję, licencji oprogramowania, zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawione w ofercie licencje oprogramowania przestaną być dostępne na rynku lub, gdy na rynku ukaże się nowsza wersja licencji oprogramowania lub przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie oferowanych licencji oprogramowania nowszymi (w wersji wyższej) o parametrach nie gorszych, niż przedstawiono w ofercie oraz pod warunkiem, że cena oferty nie ulegnie zmianie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|