Zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581771-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy Opis przedmiotu
zamówienia (Parametry techniczne przedmiotu zamówienia) określą Załącznik nr 1 do SIWZ tj. Wzór umowy, jak również osobny dokument dołączony do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” - oba zamieszczone wraz z SIWZ i pozostałymi załącznikami na stronie internetowej pod
adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0dae61d-3947-469e-9f6a-745bfa59d578
Biuletyn 581771-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Regon 18150000000000
Zamawiajacy adres ulica al. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 624 413
Zamawiajacy fax 126 624 410
Zamawiajacy email dzp@ar.krakow.pl
Adres strony url https://urk.edu.pl/
Adres strony internetowej https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia finansowany jest w ramach Projektu pn. „Innowacyjny program strategicznego rozwoju Uczelni” (nr POWR: 03.05.00-00- Z020/18), który współfinansowany jest w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w języku polskim - zgodnie z zapisami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (pok. nr 7 -Kancelaria Uczelni)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Numer referencyjny DZP-291-2604/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (Parametry techniczne przedmiotu zamówienia) określą Załącznik nr 1 do SIWZ tj. Wzór umowy, jak również osobny dokument dołączony do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” - oba zamieszczone wraz z SIWZ i pozostałymi załącznikami na stronie internetowej pod adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Brak warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Brak warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) dokumenty zawierające specyfikacje techniczna (opis, charakterystykę), a w przypadku ich braku – inne dokumenty, bądź oświadczenia wykonawcy, potwierdzające, że oferowane przedmioty zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia: a) wykonawca zobowiązany jest złożyć potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty zawierające specyfikacje techniczna (opis, charakterystykę) oferowanych przedmiotów zamówienia; b) wykonawca zobowiązany jest złożyc oświadczenie w formie pisemnej w oryginale; c) w przypadku, gdy dokumenty będą wystawione w języku innym niż język polski, zamawiający wymaga dołączenia tłumaczenia poświadczonego przez wykonawce.
Inne dokumenty niewymienione I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada). 2. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) 1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Opis techniczny oferowanego produktu równoważnego (tylko, jeżeli wykonawca oferuje zamawiającemu produkt równoważny – zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i formularza ofertowego). II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5. Oświadczenie składa się w oryginale. 6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr: +48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 złotych. Szczegóły w SIWZ w rozdziale IX.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana może obejmować: 1) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu nieterminowego przekazania niezbędnych do jego realizacji informacji/danych przez Zamawiającego, o czas tego opóźnienia lub w przypadku wystąpienia w czasie realizacji umowy okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zobowiązań, tj. działanie siły wyższej. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli zamawiający lub wykonawca będzie stał w obliczu „siły wyższej” zobowiązany jest niezwłocznie poinformować druga stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe zamawiającego lub wykonawcy nie mogą być traktowane, jako „siła wyższa”. 2) zmianę na nowszą wersję, licencji oprogramowania, zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza taką zmianę w sytuacji, gdy przedstawione w ofercie licencje oprogramowania przestaną być dostępne na rynku lub, gdy na rynku ukaże się nowsza wersja licencji oprogramowania lub przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia. W takim przypadku dopuszczalne jest zastąpienie oferowanych licencji oprogramowania nowszymi (w wersji wyższej) o parametrach nie gorszych, niż przedstawiono w ofercie oraz pod warunkiem, że cena oferty nie ulegnie zmianie.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)