Zakup środków ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji - Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Ministerstwo Sprawiedliwości

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Miejscowość Bełżyce
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582027-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest „Zakup środków ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji.”

Zakup współfinansowany ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.

Działania w zakresie pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem, świadkom i osobom im najbliższym w ramach Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości.


Asortyment (specyfikacja techniczna):

1 Maseczka ochronna FFP3. Maska wyposażona w zawór wydechowy, zacisk nosowy i uszczelniającą piankę nosową, taśmy nagłowia rozkładające równomiernie nacisk na głowę , instrukcję obsługi; spełniane normy EN 149:2001+A1:2009. Do oferty dołączony certyfikat CE rozmiar uniwersalny 200
2 Maseczka ochronna FFP2. Maska wyposażona w zawór wydechowy, zacisk nosowy i uszczelniającą piankę nosową, taśmę ułatwiającą montaż maski, instrukcję obsługi; spełniane normy EN 149:2001+A1:2009. Do oferty dołączony certyfikat CE rozmiar uniwersalny 182
3 Kombinezon ochronny, ochronna zgodna z kategorią III odzieży ochronnej, typ 3, 3b, 4, 5 & 6
ochrona przed radioaktywnymi cząstkami stałymi, przed zagrożeniami biologicznymi, włóknami, krwią, wirusami i bakteriami, cieczą pod ciśnieniem do 2 barów, stężonymi nieorganicznymi substancjami chemicznymi np. kwas siarkowy, wodorotlenek sodu
wyposażony w zamek zakryty podwójna samoprzylepną patką ochronną
kaptur z gumką dopasowującą go do twarzy
patka samoprzylepna pod brodą
szwy zaklejone taśmą zapewniają ochronę
elastyczne mankiety rękawów i nogawek
gumka w talii dopasowuje ubiór do ciała
posiadający właściwości antyelektrostatyczne
spełniane normy
norma EN14126
norma EN14605
norma EN13982-1
norma EN13034
norma EN1149-5
norma EN1073-2 dołączony certyfikat CE Rozmiar XL - 100 szt. Rozmiar 2XL 100 szt, Rozmiar 3XL 50 szt. kolor jasny ( biały, niebieski, żółty ) 250
4 Płyn do dezynfekcji rąk, alkohol etylowy min 95% (73% objętości w produkcie), alkohol izopropylowy, gliceryna, woda destylowana.
do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym, grzybobójczym. Produkt do powszechnego stosowania oraz do zastosowania w obszarze medycznym.
Działanie wirusobójcze, bakteriobójcze, grzybobójcze
PN-EN 1500:2013
PN-EN 13727+A2:2015-12
PN-EN 13624:2013
PN-EN 12791+A1:2017-12
PN-EN 14476:2013+A2:2019 op. 5 l 10

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d5a331c1-7941-466d-8e13-c10c6b10efca
Biuletyn 582027-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach
Regon 43271072100000
Zamawiajacy adres ulica Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Bełżyce
Zamawiajacy kod pocztowy 24-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 516 11 37,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamow.belzyce@powiat.lublin.pl,
Adres strony url www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz1belzyce.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24-200 Bełżyce, ul. Bednarska 2/52
Nazwa nadana zamowieniu Zakup środków ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji - Współfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Ministerstwo Sprawiedliwości
Numer referencyjny ZP/MS/7/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest „Zakup środków ochrony osobistej i płynów do dezynfekcji.” Zakup współfinansowany ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości. Działania w zakresie pomocy osobom pokrzywdzonym przestępstwem, świadkom i osobom im najbliższym w ramach Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości. Asortyment (specyfikacja techniczna): 1 Maseczka ochronna FFP3. Maska wyposażona w zawór wydechowy, zacisk nosowy i uszczelniającą piankę nosową, taśmy nagłowia rozkładające równomiernie nacisk na głowę , instrukcję obsługi; spełniane normy EN 149:2001+A1:2009. Do oferty dołączony certyfikat CE rozmiar uniwersalny 200 2 Maseczka ochronna FFP2. Maska wyposażona w zawór wydechowy, zacisk nosowy i uszczelniającą piankę nosową, taśmę ułatwiającą montaż maski, instrukcję obsługi; spełniane normy EN 149:2001+A1:2009. Do oferty dołączony certyfikat CE rozmiar uniwersalny 182 3 Kombinezon ochronny, ochronna zgodna z kategorią III odzieży ochronnej, typ 3, 3b, 4, 5 & 6 ochrona przed radioaktywnymi cząstkami stałymi, przed zagrożeniami biologicznymi, włóknami, krwią, wirusami i bakteriami, cieczą pod ciśnieniem do 2 barów, stężonymi nieorganicznymi substancjami chemicznymi np. kwas siarkowy, wodorotlenek sodu wyposażony w zamek zakryty podwójna samoprzylepną patką ochronną kaptur z gumką dopasowującą go do twarzy patka samoprzylepna pod brodą szwy zaklejone taśmą zapewniają ochronę elastyczne mankiety rękawów i nogawek gumka w talii dopasowuje ubiór do ciała posiadający właściwości antyelektrostatyczne spełniane normy norma EN14126 norma EN14605 norma EN13982-1 norma EN13034 norma EN1149-5 norma EN1073-2 dołączony certyfikat CE Rozmiar XL - 100 szt. Rozmiar 2XL 100 szt, Rozmiar 3XL 50 szt. kolor jasny ( biały, niebieski, żółty ) 250 4 Płyn do dezynfekcji rąk, alkohol etylowy min 95% (73% objętości w produkcie), alkohol izopropylowy, gliceryna, woda destylowana. do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym, grzybobójczym. Produkt do powszechnego stosowania oraz do zastosowania w obszarze medycznym. Działanie wirusobójcze, bakteriobójcze, grzybobójcze PN-EN 1500:2013 PN-EN 13727+A2:2015-12 PN-EN 13624:2013 PN-EN 12791+A1:2017-12 PN-EN 14476:2013+A2:2019 op. 5 l 10
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (spełniają wymogi graniczne, określone w pkt. 1) : a) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom ustawy o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r., T.j. z 2019 r. , poz. 175 z późń. zm.) - w tym oświadczenie o posiadaniu i dostarczeniu na żądanie Zamawiającego aktualnych dokumentów w ww. zakresie . b) dla towarów niebędących wyrobami medycznymi, zgodnie z art. 6 ust. z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności deklaracji zgodności. Jeżeli oferowane towary nie podlegają oznakowaniu zgodności – oświadczenie wykonawcy sporządzone przez Wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierające: 1) imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy, 2) nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia i pozycji w ramach, których są oferowane, 3) tekst oświadczenia, że : „towary te nie są wyrobami medycznymi”, c) w przypadku kiedy towary nie podlegają oznakowaniu zgodności do tekstu oświadczenia należy dopisać „ oraz nie podlegają oznakowaniu zgodności”. d) Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni oznaczyć, której pozycji dokument dotyczy. e) Aktualne dokumenty, opisy techniczne, katalogi, instrukcje użytkowania itp. potwierdzające wymogi, normy i parametry określone przez Zamawiającego w pkt 1 SIWZ dla każdej pozycji Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów i próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w pkt. 1 SIWZ. Dokumenty i próbki te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ - Formularz Cenowy i Ofertowy, 2) Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt. II.1 SIWZ. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : 1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być : a) Zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku, takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wydłużenie terminu płatności – w każdym przypadku; 2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca, na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp; 3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e Pzp; 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego przedmiotu zamówienia bądź nazwy własnej, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania tj. zamienny/równoważny technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych i wynagrodzenie Wykonawcy w przypadku : - 4 - a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) stosowania przez Wykonawcę lub producenta cen promocyjnych bądź upustów. 4. Zmiany określone w § 9 ust. 1 pkt -1b)-1c), pkt. 2)-4) wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy. 5. Zmiany określone w § 9 ust. 1 pkt 1a) zostaną wprowadzone na wniosek Wykonawcy i nie wymagają aneksu do niniejszej umowy. 6. Zmiany określone w § 9 ust. 2 zostaną wprowadzone na wniosek Wykonawcy po pisemnej akceptacji proponowanych warunków przez Zamawiającego. 7. Zmiany określone w § 9 ust. 3 a) następować będą z dniem wejścia w życie stosownych przepisów i nie wymagają aneksu do niniejszej umowy, W przypadku stosowania przez Wykonawcę lub producenta czasowych lub jednorazowych cen promocyjnych bądź upustów ust. 3 lit. b obniżenie cen jednostkowych i wynagrodzenia Wykonawcy następuje za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego. 8. Inicjatorem zmian może być zarówno Zamawiający jak i Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Termin dostawy dwóch partii
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)