GuidZP400 |
0d5cb672-bb61-47e7-8423-6375ff740fcf
|
Biuletyn |
580323-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Białostocka
|
Regon |
16720000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-351
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
(085) 7469750
|
Zamawiajacy fax |
(085) 7469752
|
Zamawiajacy email |
zampubl@pb.edu.pl
|
Adres strony url |
https://pb.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pb.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pb.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
do wyboru Wykonawcy pisemnie na adres Politechnika Białostocka, Dział Zamówien Publicznych,, ul .Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok lub w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem: https: pb.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawe sprzetu komputerowego
|
Numer referencyjny |
ZK-DZP.262.80.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: 1. dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2. instalacje i
uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej), 3. udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt, 4. przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej), 5. przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia dokładnego
Opisu technicznego oferowanego sprzętu komputerowego w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał.
Nr 2 do SIWZ. Ww. dokumenty Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyższej oceniona (uzyska najwyższa ilość
punktów wg przyjętych kryteriów wyboru oferty określonych pkt. 14 SIWZ zostanie wezwany przez Zamawiającego na podst. art. 26 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia (w
terminie nie krótszym niż 5 dni) dokładnego Opisu technicznego zaoferowanego sprzętu w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w
Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ (opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”); z opisu winno jasno
wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca. Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7 ppkt 3 SIWZ Wykonawca składa na
wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej oświadczenie i
dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.1. Postanowienia dotyczace wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiecej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub wiecej podmiotów
(Wykonawców ubiegajacych sie wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniac musi nastepujace wymagania: 1) Wykonawcy
ustanawiaja pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporzadzic zgodnie z zapisami okreslonymi w pkt 11 SIWZ; 2) oferta musi byc podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiazywała wszystkich Wykonawców wystepujacych wspólnie; 3) w odniesieniu do oswiadczen i dokumentów, jakie maja dostarczyc Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postepowaniu (jesli zostały okreslone w SWIZ), Wykonawcy wystepujacy wspólnie musza spełniac łacznie; 4) w
odniesieniu do oswiadczen i dokumentów, jakie maja dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców wystepujacych
wspólnie, oddzielnie musi udokumentowac, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jesli zostały okreslone w SIWZ); 5) każdy wykonawca
wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (jesli
zostały okreslone w SIWZ), zobowiazany jest złożyc oddzielnie oswiadczenia, o których mowa w pkt 7 ppkt 1); 6) wszelka korespondencja dokonywana bedzie
wyłacznie z podmiotem wystepujacym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oswiadczenia nie wymienione w pkt. 7 1. wypełniony Formularz
ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SIWZ) 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta
została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej
dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za posrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystapieniu do
postepowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”. 1.2 Oswiadczenie o przynależnosci lub braku przynależnosci do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależnosci do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzajace, że powiazania z innym
Wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu (według załaczonego wzoru – załacznik nr 4 do SIWZ) Uwaga: Oswiadczenie lub oswiadczenie
wraz z dowodami o których mowa w ppkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiajacemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z
otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oswiadczen) w formie elektronicznej powyższy dokument
należy przesłac za posrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładke „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących:
1) wynagrodzenia,
2) terminu wykonania zamówienia,
3) jakości lub parametrów zaoferowanego sprzętu
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:
a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec;
b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia);
c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego;
d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy.
3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny AIO – 10 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer stacjonarny AIO – 10 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Komputer przenośny - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer przenośny - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232130-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Komputer stacjonarny AIO - 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Komputer stacjonarny AIO - 1 szt.
|
| |