Dostawe sprzetu komputerowego

Data publikacji 2020-09-07
Data zakończenia 2020-09-15 00:00:00
Instytucja Politechnika Białostocka
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580323-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302321304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: 1. dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2. instalacje i
uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej), 3. udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt, 4. przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej), 5. przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d5cb672-bb61-47e7-8423-6375ff740fcf
Biuletyn 580323-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Białostocka
Regon 16720000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon (085) 7469750
Zamawiajacy fax (085) 7469752
Zamawiajacy email zampubl@pb.edu.pl
Adres strony url https://pb.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://pb.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pb.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny do wyboru Wykonawcy pisemnie na adres Politechnika Białostocka, Dział Zamówien Publicznych,, ul .Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok lub w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej Marketplanet pod adresem: https: pb.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"
Nazwa nadana zamowieniu Dostawe sprzetu komputerowego
Numer referencyjny ZK-DZP.262.80.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – wg Załącznika Nr 2 (Specyfikacja techniczna) do SIWZ i obejmuje: 1. dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 2. instalacje i uruchomienie sprzętu (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej), 3. udzielenie gwarancji na dostarczony sprzęt, 4. przekazanie Zamawiającemu wymaganych nośników, dokumentacji i podręczników wraz z niezbędnymi akcesoriami (jeśli były wymagane w Specyfikacji technicznej), 5. przeszkolenie pracowników Zamawiającego (jeśli było wymagane w Specyfikacji technicznej).
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie wezwany do złożenia dokładnego Opisu technicznego oferowanego sprzętu komputerowego w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ. Ww. dokumenty Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyższej oceniona (uzyska najwyższa ilość punktów wg przyjętych kryteriów wyboru oferty określonych pkt. 14 SIWZ zostanie wezwany przez Zamawiającego na podst. art. 26 ust. 2 ustawy Pzp do złożenia (w terminie nie krótszym niż 5 dni) dokładnego Opisu technicznego zaoferowanego sprzętu w odniesieniu do wszystkich parametrów podanych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej – Zał. Nr 2 do SIWZ (opis nie może zawierać sformułowań nieprecyzyjnych takich jak „lub”, „np.”, „nie mniejsze niż”); z opisu winno jasno wynikać, jaki rodzaj sprzętu i jego elementy oferuje wykonawca. Uwaga: Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7 ppkt 3 SIWZ Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oświadczeń) w formie elektronicznej oświadczenie i dokumenty, o których mowa powyżej, muszą być złożone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładkę „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
Inne dokumenty niewymienione 7.1. Postanowienia dotyczace wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub wiecej Wykonawców W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub wiecej podmiotów (Wykonawców ubiegajacych sie wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniac musi nastepujace wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiaja pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo należy sporzadzic zgodnie z zapisami okreslonymi w pkt 11 SIWZ; 2) oferta musi byc podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiazywała wszystkich Wykonawców wystepujacych wspólnie; 3) w odniesieniu do oswiadczen i dokumentów, jakie maja dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postepowaniu (jesli zostały okreslone w SWIZ), Wykonawcy wystepujacy wspólnie musza spełniac łacznie; 4) w odniesieniu do oswiadczen i dokumentów, jakie maja dostarczyc Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, każdy z Wykonawców wystepujacych wspólnie, oddzielnie musi udokumentowac, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy (jesli zostały okreslone w SIWZ); 5) każdy wykonawca wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (jesli zostały okreslone w SIWZ), zobowiazany jest złożyc oddzielnie oswiadczenia, o których mowa w pkt 7 ppkt 1); 6) wszelka korespondencja dokonywana bedzie wyłacznie z podmiotem wystepujacym jako reprezentant pozostałych. 7.2. Pozostałe dokumenty i oswiadczenia nie wymienione w pkt. 7 1. wypełniony Formularz ofertowy (wg wzoru Formularz ofertowy – Zał. Nr 1 do SIWZ) 2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku składnia oferty w formie elektronicznej dokumenty jw. opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawca składa za posrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet - po „Przystapieniu do postepowania” w zakładce „Oferty” poprzez polecenie „Dodaj dokument”. 1.2 Oswiadczenie o przynależnosci lub braku przynależnosci do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz, w przypadku przynależnosci do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzajace, że powiazania z innym Wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu (według załaczonego wzoru – załacznik nr 4 do SIWZ) Uwaga: Oswiadczenie lub oswiadczenie wraz z dowodami o których mowa w ppkt 3 Wykonawca przekazuje Zamawiajacemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku komunikacji (składania dokumentów i oswiadczen) w formie elektronicznej powyższy dokument należy przesłac za posrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet, poprzez zakładke „Korespondencja” lub przy pomocy poczty elektronicznej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do niniejszej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących: 1) wynagrodzenia, 2) terminu wykonania zamówienia, 3) jakości lub parametrów zaoferowanego sprzętu 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec; b) zaistnienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, gdy wykonywanie zamówienia nie było możliwe lub Wykonawca miał w istotny sposób utrudnione możliwości w spełnianiu świadczenia (Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania zamówienia); c) z przyczyn zależnych od Zamawiającego; d) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) zmian przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3. Do wprowadzenia jakichkolwiek zmian niezbędne jest wyrażenie zgody przez Strony w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 4. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2020-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny AIO – 10 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny AIO – 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer przenośny - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232130-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny AIO - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Komputer stacjonarny AIO - 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)