GuidZP400 |
5dc177e3-f0f0-472f-99d2-ae0371d6415c
|
Biuletyn |
581803-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kamieński
|
Regon |
81168414300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7b
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamień Pomorski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
72-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
913 823 120,
|
Zamawiajacy fax |
913 823 121
|
Zamawiajacy email |
mniemczycka@powiatkamienski.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" NIP 7393752389
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatkamienski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
FISOO 11-041 Warkały ul. Akacjowa 12
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt leśny do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach
|
Numer referencyjny |
Wip.272.16.2020.MN.PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa symulatora maszyn leśnych typu harwester i forwader wraz z oprogramowaniem oraz pomocy dydaktycznych (dalej zwanych „symulator maszyn” lub „pomoce dydaktyczne” lub „maszyny”) przeznaczonych na potrzeby realizacji zadań w projekcie prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim na rzecz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Benicach.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 lub 1a do SIWZ (odpowiednio dla danej części).
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Informacje dot. RODO znajdują się w SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w zakresie spełnienia powyższego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego dla Części 1- 3:
Wykonawca dostarczy, co najmniej jeden z poniżej wskazanych dokumentów:
- foldery/broszury producenta/dystrybutora,
- informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora,
- kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora/wykonawcę,
- instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
W przypadku wydawnictw, publikacji, filmów lub zestawów edukacyjnych Wykonawca dostarczy folder lub skrócony opis oferowanych produktów – zgodnie z zapisami w Formularzu oferty dla danej Części.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o grupie kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wersja papierowa), co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany.
Rozliczenia będą prowadzone w walucie polskie (PLN).
|
IV 4 4 data |
2020-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni „Zagospodarowanie zasobów leśnych” w Symulator maszyn leśnych typu harwester i forwader wraz z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
1) Symulator maszyn leśnych typu harwester i forwader wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni „Zarządzanie ośrodkiem jeździeckim” w ładowacz doczołowy do ciągnika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
1) Ładowacz doczołowy do ciągnika – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Eksponaty i pomoce edukacyjne dla pracowni „Gospodarka łowiecka i ochrona zwierząt”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje:
1) Eksponaty zoologiczne – 1 komplet
2) Tablice zwierząt chronionych – 1 komplet
3) Filmy dydaktyczne i zestawy plansz dydaktycznych dotyczące hodowli i ochrony zwierząt – 1 komplet
4) Modele urządzeń łowieckich – 1 komplet
5) Preparaty żuchwy jeleniowatych do oznaczenia wieku zwierząt – 2 komplety
6) Zestawy trofeów myśliwskich łownych – 2 komplety
7) Modele i tablice gniazd ptactwa łownego – 1 komplet
8) Zbiory fitopatologiczne – 1 komplet
9) Zbiory entomologiczne owadów drapieżnych i pasożytniczych – 1 komplet
10) Zbiory entomologiczne przedstawiające rozwój biologiczny owadów – 1 komplet
11) Gabloty z eksponatami owadów doskonałych – 1 komplet
12) Zbiory żerowisk owadów – 1 komplet
13) Klucze do oznaczania owadów – 10 szt.
14) Modele karmników, pojemników, skrzynek lęgowych dla ptaków i nietoperzy – 1 komplet
15) Filmy dydaktyczne i oraz plansze edukacyjne dotyczące ochrony lasu – 1 komplet
16) Atlasy owadów – 10 szt.
17) Atlasy kręgowców – 10 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku 1a dla Części 3
|
| |