GuidZP400 |
0e731343-e603-4a74-9d49-b2c2a9d91adc
|
Biuletyn |
582797-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Plażowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczyrk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-370
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 178 441
|
Zamawiajacy fax |
338 179 793
|
Zamawiajacy email |
przetargi.szczyrk@cos.pl
|
Adres strony url |
www.bip.cos.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Gospodarki Budżetowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.cos.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.cos.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę na wykonanie zamówienia należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8 43-370 Szczyrk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż opraw oświetlenia hali sportowej wielofunkcyjnej- segment A
|
Numer referencyjny |
DZP/Sz/10/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa i montaż opraw oświetlenia hali sportowej wielofunkcyjnej- segment A o wymiarach 44x27x12,5 m i pow. 1188,0 m2 zakres obejmuje wykonanie:
a)demontażu istniejących 88 sztuk opraw oświetleniowych,
b)utylizację zdemontowanych opraw oświetleniowych,
c)dostawy i montażu opraw oświetleniowych LED o parametrach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ tabela nr 1 i 2 wraz z podłączeniami do istniejącej instalacji oświetlenia,
d) wykonanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej oraz pomiarów natężenia oświetlenia hali sportowej i skuteczności zerowania instalacji oświetlenia,
e)robót porządkowych i pomocniczych w tym zabezpieczenie podłogi (parkietu) przed uszkodzeniami (w tym wgnieceniami).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej działalności
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał 2 (dwa) zamówienia, które obejmowały swym zakresem dostawę wraz z montażem instalacji oświetlenia do budynków użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:
a)dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 4 do SIWZ);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia kart katalogowych z danymi technicznymi oferowanego asortymentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
a)Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem asortymentowym - Załącznik nr 1a do SIWZ, b)dowód wniesienia wadium, c)Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ – grupa kapitałowa.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości łącznej: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
Uwaga - Wadium należy wnieść na rzecz Centralnego Ośrodka Sportu-Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku .
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
Szczegółowe wymagania dotyczące wadium został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Termin wykonania przedmiotu Umowy może ulec zmianie:
a.jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy (niesprzyjające warunki atmosferycznych nie stanowią siły wyższej),
b.jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania Umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
c.jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych,
d.z uwagi na zmianę przepisów prawa, mającą wpływ na termin wykonania dostaw lub sposób ich prowadzenia,
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust 3 pkt a-d termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. W razie zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zobowiązań umownych w pełnym zakresie, a zmiana terminu obowiązuje strony Umowy od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnej informacji o podjęciu tego rodzaju decyzji przez Zamawiającego wraz z jej uzasadnieniem.
2. Sposób wykonania przedmiotu Umowy może ulec zmianie w razie zmian technologicznych wywołanych w szczególności:
a.pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy,
b.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w ofercie, opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
c.koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Zmiana sposobu wykonania Umowy, o której mowa w ust. 2 nie spowoduje zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.Warunki zmiany umowy szczegółowo
określono w Istotnych postanowieniach umowy
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|