Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582787-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391510005, 391360004, 391432101, 444210007, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40d89461-a4e7-4c67-945b-9298184ddd18
Biuletyn 582787-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Regon 14177328200000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 04 25,
Zamawiajacy fax 22 842 04 25
Zamawiajacy email przetargi@muzeumpilsudski.pl,
Adres strony url www.muzeumpilsudski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, a następnie przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek (wejście do biura od ul. Paderewskiego)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Numer referencyjny ZP/MJP/2020/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: a) W odniesieniu do części pierwszej zrealizował co najmniej dwie dostawy mebli na wymiar (w tym również wieszaków do szatni) wraz z ich montażem o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda dostawa; b) W odniesieniu do części drugiej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu; c) W odniesieniu do części trzeciej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu; d) W odniesieniu do części czwartej zrealizował co najmniej dwie dostawy lub dostawy wraz z montażem mebli o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda dostawa; e) W odniesieniu do części piątej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu; f) W odniesieniu do części szóstej Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w części pierwszej i czwartej: Wykazu wykonanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wzór wykazu dostaw określa załącznik nr 11 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia dot. grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Szczegółowy zakres wymaganych informacji, które powinno zawierać ww. oświadczenie, wskazany został we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, opisane w punkcie 15.6 SIWZ (jeśli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości, odpowiednio dla części: - część pierwsza – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych); - część czwarta – 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych złotych); 2. Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, możliwa jest w zakresie terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, tj. zdarzeń, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; w takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy określony w § 3 umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do jego zakończenia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa wieszaków do szatni wraz z ich montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39136000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c, do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa stołów cateringowych i koktajlowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39143210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa szafy pancernej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa systemu montażowego do tablic oraz osłon karniszy wraz z ich montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa regałów magazynowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)