GuidZP400 |
5342f639-7ed0-4a84-8815-c74ca22b3451
|
Biuletyn |
582764-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
|
Regon |
16240600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarna Rola
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-625
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 827 05 10
|
Zamawiajacy fax |
618 270 522
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@poznan.wios.gov.pl
|
Adres strony url |
www.poznan.wios.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/przetargi-2020/postepowania-przetargowe/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/przetargi-2020/postepowania-przetargowe/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
e-PUAP: /wiospoz/skrytka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Czarna Rola 4, 61 625 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów.
|
Numer referencyjny |
WAT.272.1.12.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego laptopów z oprogramowaniem biurowym, komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz monitorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy*.
*Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
1) Formularz ofertowy – według wzoru załącznika nr 1 do SIWZ;
2) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – według wzoru załącznika nr 2 do SIWZ.
Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ;
2) Jeżeli zasady reprezentacji wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego rejestru wymagane jest załączenie aktualnego dokumentu lub jego poświadczonej kopii za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy.
2. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) zmiany wynagrodzenia umownego:
a) nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
2) zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
3) Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|