GuidZP400 |
c3147999-9292-4bd6-a2d5-8fe7bdbd1965
|
Biuletyn |
582317-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
|
Regon |
56329800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Dęba
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-460
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
15 8462651 w. 120
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoznowadeba.pl
|
Adres strony url |
zoznowadeba.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zoznowadeba.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
poczta tradycyjna, kurier, osobiście w siedzibie Zamawiającego - zgodnie z SIWZ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ.NT.III.382-19/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 1 Zamówienia: Świeży drób, wyroby drobiowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 1 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
– Część 2 Zamówienia: Świeże mięso wieprzowe, wołowe i wędliny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 2 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 b do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
– Część 3 Zamówienia: Warzywa i owoce mrożone. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 3 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 c do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
– Część 4 Zamówienia: Różne artykuły spożywcze. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 4 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 d do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
– Część 5 Zamówienia: Pieczywo. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 5 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 e do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
– Część 6 Zamówienia: Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 6 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 f do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących: Załącznik nr 4 a (dot. Części nr 1 Zamówienia: Świeży drób, wyroby drobiowe oraz Części nr 2 Zamówienia: Świeże mięso wieprzowe, wołowe i wędliny), Załącznik nr 4 b (dot. Części nr 3 Zamówienia: Warzywa i owoce mrożone oraz Części nr 4 Zamówienia: Różne artykuły spożywcze), Załącznik nr 4 c (dot. Części nr 5 Zamówienia: Pieczywo) oraz Załącznik nr 4 d (dot. Części nr 6 Zamówienia: Produkty mleczarskie) do SIWZ.
W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie wraz z ofertą Oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zgodnie z SIWZ pkt. VI.1.WSTĘPNE POTWIERDZENIE.1.a).
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie wraz z ofertą Oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zgodnie z SIWZ pkt. VI.1.WSTĘPNE POTWIERDZENIE.1.a).
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wstępnym potwierdzeniem spełniania warunków udziału przez Wykonawcę będzie złożenie wraz z ofertą Oświadczenia - wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zgodnie z SIWZ pkt. VI.1.WSTĘPNE POTWIERDZENIE.1.a).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga składania dokumentów w powyższym zakresie. Wymagane jest tylko ww. Oświadczenie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z SIWZ Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem nr 7 a do SIWZ, Załącznikiem nr 7 b do SIWZ, Załącznikiem nr 7 c do SIWZ, Załącznikiem nr 7 d do SIWZ. Złożenie ww. oświadczenia będzie potwierdzeniem, że:
1. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem dostaw posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania oraz spełnia określone prawem wymogi dla produktów przeznaczonych do spożycia – w tym: artykułów spożywczych/mięsa wieprzowego/mięsa wołowego/wędlin/drobiu/wyrobów z mięsa drobiowego/produktów mleczarskich/pieczywa/produktów głęboko mrożonych/..……………….…… – określonych w SIWZ, w Części nr : …………………………………………………………………………….... .
2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdorazowo asortyment zgodny z opisem treści SIWZ, odpowiedniej jakości, z odpowiednim terminem daty ważności podanym w sposób widoczny na opakowaniu, zapakowany zgodnie z normami dla danego rodzaju asortymentu.
3. Zaoferowany asortyment będący przedmiotem zamówienia posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa spełnia wymogi określone w:
a) Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 1252) oraz w przepisach wykonawczych wydanych na tej podstawie,
b) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych,
c) Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U. 2015 r., poz. 29),
d) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. Urz. UE. L nr 304 str. 18),
e) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2010 r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 232, poz. 1525 z późn. zm.),
f) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych (Dz. Urz. UE. L Nr 338 str. 1),
g) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1881/2006 z dnia 19 grudnia 2006 r. ustalające najwyższe dopuszczalne poziomy niektórych zanieczyszczeń w środkach spożywczych (Dz. Urz. UE. L Nr 364 str. 5),
h) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354/16), wraz z późniejszymi zmianami,
i) Rozporządzeniu (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE. L Nr 338, str.4),
j) Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 450/2009 z dnia 29 maja 2009 r. w sprawie aktywnych i inteligentnych materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. Urz. UE. L Nr 135, str. 3),
k) Rozporządzeniu Komisji (UE) Nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. Urz. UE. L nr 12, str. 1).
4. Zaoferowany asortyment posiada badania mikrobiologiczne w zakresie spełniania kryteriów mikrobiologicznych*.
5. Dostawy realizowane będą zgodnie z normami jakościowymi systemu HACCP.
6. Dostawy realizowane będą zgodnie z warunkami transportu i normami jakościowymi obowiązującymi dla danego rodzaju asortymentu.
7. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i w pkt.3 oraz w pkt.4* niniejszego oświadczenia - dostarczone zostaną Zamawiającemu na każde pisemne wezwanie, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji umowy, w terminie 3 dni od daty przesłania wezwania (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz zgodnie z pozostałymi zapisami SIWZ.
* niepotrzebne skreślić
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z SIWZ rozdział VI. pkt. 4. WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ: 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, określonych w paragrafie 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., o których mowa wyżej, składa: 1) w punkcie VI.2.DEFINITYWNE POTWIERDZENIE.2.a) – składa: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dotyczy powyższego punktu 4.1.1)a). 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1.1).a) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis powyższego pkt. 4.2. stosuje się odpowiednio. 4.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. DOKUMENTY WYMAGANE W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY WSPÓLNEJ: 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 5.2. Zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców - winno być dołączone do oferty; 5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5.4. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 5.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (zgodnie z Załącznikiem nr 3 i z Załącznikiem nr 5 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. WYKONAWCA POLEGAJĄCY NA ZDOLNOŚCIACH TECHNICZNYCH LUB ZAWODOWYCH LUB SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ INNYCH PODMIOTÓW: 6.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 Ustawy. 6.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.1., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej w pkt. 6.1. 6.6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt.1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w zakresie wymaganym dla Wykonawcy. 6.8. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w paragrafie 5 pkt. 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a Ustawy. 6.9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia wskazanych w SIWZ oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – wg wzoru zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7. DOKUMENTY DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY: 7.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 7.2. Na żądanie Zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 7.3. Zgodnie z art. 36 b.1. Ustawy - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1a. W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 1b. Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ust. 1a, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące usług, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, lub zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 7.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SIWZ pkt.XXIX. Zawartość ofert; a) Wszystkie dokumenty i oświadczenia zgodnie z rozdziałem VI niniejszej SIWZ; b) Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy; c) Załącznik nr 2 a do SIWZ, Załącznik nr 2 b do SIWZ , Załącznik nr 2 c do SIWZ ,Załącznik nr 2 d do SIWZ ,Załącznik nr 2 e do SIWZ ,Załącznik nr 2 f do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy – Części 1 – 6; d) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu; e) Załącznik nr 4 a do SIWZ, Załącznik nr 4 b do SIWZ, Załącznik nr 4 c do SIWZ, Załącznik nr 4 d do SIWZ – Wzór umowy; f) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania; g) Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie dot. grupy kapitałowej; h) Załącznik nr 7 a do SIWZ – Oświadczenie dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia; i) Załącznik nr 8 do SIWZ – Oświadczenie RODO.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Wzorami umów: Załącznikiem nr 4 a do SIWZ, Załącznikiem nr 4 b do SIWZ, Załącznikiem nr 4 c do SIWZ, Załącznikiem nr 4 d do SIWZ. Zgodnie z art.144 ust. 1 pkt.1) ww. Ustawy – Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej realizacji, w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy;
b) w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego;
c) w przypadku wycofania ze sprzedaży zaoferowanego asortymentu lub wprowadzenia asortymentu o lepszych parametrach użytkowych dopuszcza się zmianę zaoferowanego asortymentu – przy zachowaniu ceny przetargowej, za zgodą Zamawiającego;
d) w przypadku wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT - cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, natomiast zmianie ulegnie tylko cena jednostkowa brutto. W przypadku niewykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia i przedłużenia czasu trwania umowy - co do cen na pozostałe ilości zamówienia – zastosowanie będą miały przepisy Art. 142.ust. 5 Ustawy;
e) wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji rynkowych;
f) w zakresie danych identyfikacyjnych stron umowy; strony zobowiązują się informować o zmianie tych danych pod rygorem skutków stąd wynikających;
g) w zakresie zmiany cen urzędowych.
7. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy także w następujących warunkach:
a) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
c) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
8. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 7 podpunkt a) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
9. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 7 podpunkt b) i c) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wprowadzeniu zmian opisanych w ust. 7 podpunkt b) i c). Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego, a wpływem zmiany zasad o których mowa w ust. 7 podpunkt b) i c) na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 7 podpunkt b) i c).
10.Zamawiający po zaakceptowaniu wniosków, o których mowa w ust. 6, 8 i 9, wyznacza datę podpisania aneksu do umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonane tylko w formie pisemnej za zgodą obu stron pod rygorem nieważności i będą dopuszczane w granicach objętych niniejszą umową.
11.Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w pkt. 7 podpunkt a), b), c) na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 Ustawy- oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 14. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA lub spięte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. W razie braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń.Pozostałe zapisy zgodnie z SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Świeży drób, wyroby drobiowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 1 Zamówienia: Świeży drób, wyroby drobiowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 1 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 a do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Świeże mięso wieprzowe, wołowe i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 2 Zamówienia: Świeże mięso wieprzowe, wołowe i wędliny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 2 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 b do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 3 Zamówienia: Warzywa i owoce mrożone. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 3 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 c do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Różne artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 4 Zamówienia: Różne artykuły spożywcze. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 4 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 d do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 5 Zamówienia: Pieczywo. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 5 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 e do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa różnych artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, z podziałem na 6 części.
Rodzaj zamówienia – dostawa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
– Część 6 Zamówienia: Produkty mleczarskie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu 6 Części Zamówienia określa Załącznik nr 2 f do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
a) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów - dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych produktów.
c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
d) Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, odpowiednio długą datę ważności, strukturę, opakowanie, kształt, smak, wielkość, bezpieczeństwo, itp.
f) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
g) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
h) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe.
i) Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ.
j) Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
k) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| |