GuidZP400 |
06295a63-24b9-4692-843f-fcdd87d9b78b
|
Biuletyn |
582688-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
|
Regon |
14031558300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-926
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 273 71 50,
|
Zamawiajacy fax |
22 273 89 22
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mfipr.gov.pl ,
|
Adres strony url |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/profil-nabywcy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający umożliwia składanie ofert pisemnie albo za pośrednictwem Platformy zakupowej (w zależności od decyzji Wykonawcy). Ofertę w formie pisemnej należy przekazać na adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla systemu do ochrony sieci i rozwiązań teleinformatycznych, będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu.
|
Numer referencyjny |
BDG-V.2611.42.2020.NS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla systemu do ochrony sieci i rozwiązań teleinformatycznych, będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz świadczenie usług Asysty Technicznej dla Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
288000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Uzupełnienie informacji podanej w pkt II.8. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokument, potwierdzający nabycie praw do korzystania z usługi Software Maintenance dla Systemu objętego przedmiotem zamówienia (lub dokument równoważny, z którego będzie wynikać prawo Zamawiającego do usługi równoważnej do ww. usługi Software Maintenance dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego). Usługi Asysty Technicznej, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 Istotnych Postanowień Umowy, będą świadczone przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia 01.01.2021 r.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Istotnych Postanowieniach Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|