GuidZP400 |
afbdb144-d617-4bce-8582-6a9b450c1627
|
Biuletyn |
576911-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku
|
Regon |
94946000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. ks. Stanisława Suchowolca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-567
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-85 741 10 75,
|
Zamawiajacy fax |
0-85 741 15 96
|
Zamawiajacy email |
zsrckp@interia.pl,
|
Adres strony url |
http://www.zsrckp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Białymstoku”, realizowanego przez Miasto Białystok, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miasto Białystok powierzyło przeprowadzenie postępowania Zespołowi Szkół
Rolniczych w Białymstoku, na podstawie art. 15 ust 2 ustawy Pzp.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsrckp.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku, ul. Ks. St.Suchowolca 26, 15-567 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych
|
Numer referencyjny |
SR -I-3121.4.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załącznikach do SIWZ:
nr 1 - Część I zamówienia i nr 1A - Część II zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ.
5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty
i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
6. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których będą montowane meble, w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorystyki mebli i tapicerki siedzisk, w ramach podanej w ofercie ceny.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I - do 21 dni od daty zawarcia umowy
Część II - do 28 dni od daty zawarcia umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca
w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu:
1) oświadczenie wstępne wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ (na lub wg załącznika
nr 3 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty;
2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej).
2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy,
wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ).
3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z par. 11 umowy:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego i może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy, zastosowania nowszych technologii/ rozwiązań, itp.,
2) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy,
3) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w OPZ,
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy
w następujących przypadkach:
a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę,
b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn
od niego niezależnych,
5) zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę,
6) wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności: powódź, pożar, trzęsienie ziemi, epidemia, zamieszki, strajki, działania zbrojne, zakaz przemieszczania się, blokady) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z jej postanowieniami.
3. Jeżeli wskutek okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzi konieczność zmiany wynagrodzenia, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej przedmiotu umowy z uwzględnieniem cen z formularza cenowego (OPZ).
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy
oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zgodnie z zał. 1 do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje m.in.: biurka, krzesła, regały, szafy biurowe, stoliki uczniowskie, ławki korytarzowe, szafę ubraniową.
3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ.
5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty
i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zgodnie z zał. 1A do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ i obejmuje m.in.: stoliki, ławy, szafki pod drukarkę, szafki nocne, zabudowy ścienne /szafę biurową, szafę ubraniową/, biurko nauczyciela, stoły, szafę laminowaną, łóżka jednoosobowe, fotele tapicerowane.
3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ.
5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty
i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
|
| |