Zakup i dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-16 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 576911-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załącznikach do SIWZ:
nr 1 - Część I zamówienia i nr 1A - Część II zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ.
5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty
i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
6. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których będą montowane meble, w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorystyki mebli i tapicerki siedzisk, w ramach podanej w ofercie ceny.
8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afbdb144-d617-4bce-8582-6a9b450c1627
Biuletyn 576911-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku
Regon 94946000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. ks. Stanisława Suchowolca
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-567
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 741 10 75,
Zamawiajacy fax 0-85 741 15 96
Zamawiajacy email zsrckp@interia.pl,
Adres strony url http://www.zsrckp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Rozbudowa i modernizacja bazy kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Rolniczych CKP w Białymstoku”, realizowanego przez Miasto Białystok, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Miasto Białystok powierzyło przeprowadzenie postępowania Zespołowi Szkół Rolniczych w Białymstoku, na podstawie art. 15 ust 2 ustawy Pzp.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsrckp.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Rolniczych w Białymstoku, ul. Ks. St.Suchowolca 26, 15-567 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych
Numer referencyjny SR -I-3121.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załącznikach do SIWZ: nr 1 - Część I zamówienia i nr 1A - Część II zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ. 5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych. 6. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w których będą montowane meble, w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany kolorystyki mebli i tapicerki siedzisk, w ramach podanej w ofercie ceny. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na dostarczone meble na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym bez zastrzeżeń.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Część I - do 21 dni od daty zawarcia umowy Część II - do 28 dni od daty zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) – składają wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ). 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z par. 11 umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego i może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu umowy, zastosowania nowszych technologii/ rozwiązań, itp., 2) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian umowy, 3) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w OPZ, 4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) opóźnienia związane z czynnościami Zamawiającego, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na Wykonawcę, b) zawieszenia terminu realizacji zamówienia przez Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, 5) zmiany w zakresie podwykonawców wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę, 6) wystąpienia siły wyższej (rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności: powódź, pożar, trzęsienie ziemi, epidemia, zamieszki, strajki, działania zbrojne, zakaz przemieszczania się, blokady) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Jeżeli wskutek okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zachodzi konieczność zmiany wynagrodzenia, Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej przedmiotu umowy z uwzględnieniem cen z formularza cenowego (OPZ). 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i wyrażenie zgody przez drugą stronę umowy oraz sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV 4 4 data 2020-09-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zgodnie z zał. 1 do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ i obejmuje m.in.: biurka, krzesła, regały, szafy biurowe, stoliki uczniowskie, ławki korytarzowe, szafę ubraniową. 3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ. 5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zgodnie z zał. 1A do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na wyposażenie warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku przy ul. Ks. St. Suchowolca 26. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w załączniku nr 1A do SIWZ i obejmuje m.in.: stoliki, ławy, szafki pod drukarkę, szafki nocne, zabudowy ścienne /szafę biurową, szafę ubraniową/, biurko nauczyciela, stoły, szafę laminowaną, łóżka jednoosobowe, fotele tapicerowane. 3. Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozładunku, wniesienia i ustawienia przedmiotu zamówienia (oraz jego wykonania we wskazanym miejscu/montażu – w przypadku mebli wymagających wykonania/montażu) w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie szkoły. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji lub wystaw, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2019, wolny od wad fizycznych i wad prawnych, sprawny technicznie, nieuszkodzony, kompletny i gotowy do użytku, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz spełniający wymagania określone w OPZ. 5. Oferowane meble muszą odpowiadać wymogom określonym w obowiązujących przepisach prawa, a także spełniać wymagane standardy i normy, w szczególności w zakresie warunków bezpieczeństwa i eksploatacji oraz muszą posiadać wszystkie wymagane prawem certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)