Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582657-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania – zwanego dalej asortymentem – zgodnie ze Specyfikacją techniczno - cenową. Realizacja dostaw następować będzie w drodze odrębnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy.
5.2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
5.3. Podane w specyfikacji techniczno – cenowej ilości asortymentu nie muszą ulec wyczerpaniu.
5.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu do zamówienia go na ustalonych umową zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nie przekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które opiewać będzie umowa.
5.5. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej.
5.6. Oferowany sprzęt komputerowy musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony.
5.7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
5.8. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał okres gwarancji równy co najmniej wyspecyfikowanemu w specyfikacji techniczno – cenowej – załącznik nr 5 do SIWZ.
5.9. Gwarantem dla zamawiającego jest Wykonawca. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od dostarczenia oryginalnych dokumentów gwarancyjnych producenta oferowanego sprzętu jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym sprzętem.
5.10. Za datę rozpoczęcia biegu gwarancji przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na sprzęt i oprogramowanie (o ile objęte jest ono również gwarancją) ujęte w zamówieniu.
5.11. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko.
5.12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
5.13. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji.
5.14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 5 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
5.15. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie minimalne wymagania specyfikacji technicznej. Do ofert równoważnych Wykonawca dołączy opisy asortymentu (prospekty, foldery lub informatory techniczne sprzętu i oprogramowania) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: PDF, DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań Zamawiającego.
5.16. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a2e2504-373d-4ec4-bf05-360254c72d94
Biuletyn 582657-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Regon 000001525
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-875
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 8569000, 8569500,
Zamawiajacy fax 618 543 988
Zamawiajacy email zp@ue.poznan.pl,
Adres strony url www.ue.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania
Numer referencyjny ZP/023/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 5.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania – zwanego dalej asortymentem – zgodnie ze Specyfikacją techniczno - cenową. Realizacja dostaw następować będzie w drodze odrębnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie trwania umowy. 5.2. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie przez wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.3. Podane w specyfikacji techniczno – cenowej ilości asortymentu nie muszą ulec wyczerpaniu. 5.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo w razie wyczerpania danej pozycji asortymentu do zamówienia go na ustalonych umową zasadach w miejsce innego asortymentu objętego zamówieniem pod warunkiem nie przekroczenia kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy, na które opiewać będzie umowa. 5.5. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 5.6. Oferowany sprzęt komputerowy musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 5.7. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 5.8. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał okres gwarancji równy co najmniej wyspecyfikowanemu w specyfikacji techniczno – cenowej – załącznik nr 5 do SIWZ. 5.9. Gwarantem dla zamawiającego jest Wykonawca. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od dostarczenia oryginalnych dokumentów gwarancyjnych producenta oferowanego sprzętu jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym sprzętem. 5.10. Za datę rozpoczęcia biegu gwarancji przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na sprzęt i oprogramowanie (o ile objęte jest ono również gwarancją) ujęte w zamówieniu. 5.11. Wykonawca dostarczy zamówiony sprzęt i oprogramowanie do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko. 5.12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 5.13. W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, w tym m.in. koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie mógł żądać od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych z jego realizacji. 5.14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia przez oferowany asortyment wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej (zał. nr 5 do SIWZ) pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5.15. Oferowany asortyment musi spełniać wszystkie minimalne wymagania specyfikacji technicznej. Do ofert równoważnych Wykonawca dołączy opisy asortymentu (prospekty, foldery lub informatory techniczne sprzętu i oprogramowania) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: PDF, DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań Zamawiającego. 5.16. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania asortymentu dostarczonego w ramach realizacji umowy, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem, co najmniej jednego zamówienia obejmującego sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, za kwotę co najmniej 300.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednego zamówienia obejmującego sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania na kwotę co najmniej 300 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których dostawy były (są) wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w pkt 7.2.3.1. SIWZ. Przykład wykazu stanowi załącznik nr 7. Opis oferowanego asortymentu (prospekt, folder lub informator techniczny producenta sprzętu / asortymentu) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: PDF, DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczający spełnianie wymagań zamawiającego, pełnej funkcjonalności – dotyczy przypadku złożenia oferty równoważnej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji technicznej pogrubioną czcionką parametry czy cechy różne od wymaganych przez zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (dotyczy sprzętu równoważnego).
Inne dokumenty niewymienione 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 9.1.2.Wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami, czasem dostawy, czasem reakcji, dodatkowym okresem gwarancji, czasem naprawy i wymiany sprzętu oraz poborem mocy w stanie wyłączenia na oferowany asortyment (specyfikacja techniczno – cenowa – załącznik nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu (sprzętu komputerowego i oprogramowania) w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. asortyment zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu (sprzętu komputerowego i oprogramowania) w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć asortymentu w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. asortyment zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu w sytuacji, gdy niedostępny będzie na rynku asortyment objęty ofertą wykonawcy, a dostępny będzie asortyment o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, e) zmianę dotyczącą dostarczanego oprogramowania (licencji) w sytuacji, gdy niedostępne będą na rynku wersje oferowanego oprogramowania a będą dostępne ich nowsze wersje, pod warunkiem, że ich cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie danego oprogramowania przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować, f) zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu (sprzętu komputerowego i/ lub oprogramowania) albo terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych również w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy tj. o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. zamienny przedmiot zamówienia może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), g) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, h) zmniejszenie zakresu dostarczanego asortymentu (sprzętu komputerowego i oprogramowania) oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. Nie dotyczy to nie wyczerpania złożonymi zapotrzebowaniami ilości asortymentu określonego w formularzu ofertowym. i) w przypadku, gdy w terminie do 31 sierpnia 2020 r. nie zostanie wykorzystana maksymalna kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy istnieje możliwość przedłużenia terminu obowiązującej umowy; w takiej sytuacji strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy i nie dłużej niż do wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, na które opiewa niniejsza umowa 14. Warunki dokonania zmian: a) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c) Wniosek, o którym mowa w ppkt. b) musi zawierać: •opis propozycji zmiany, •uzasadnienie zmiany, •opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. 15. Zmiana postanowień zawartej umowy jest także dopuszczalna w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas dostawy (dla pojedynczego zapotrzebowania)
Znaczenie 4,00
  
Kryteria czas reakcji (dotyczy poz. od 1 do 39 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 5,00
  
Kryteria czas naprawy (dotyczy poz. od 1 do 39 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria czas wymiany (dotyczy poz. od 1 do 39 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 3,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria spełnianie programu ochrony środowiska EPEAT (dotyczy poz. od 1 do 19 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 6,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji (dotyczy poz. od 1 do 39 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 8,00
  
Kryteria parametry jakościowe (dotyczy poz. od 1 do 19 specyfikacji techniczno – cenowej)
Znaczenie 4,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)