GuidZP400 |
d6965648-6d4e-41c5-be8d-e9f08d6cf935
|
Biuletyn |
582584-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
|
Regon |
69064698600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
14 680 31 48,
|
Zamawiajacy fax |
14 680 31 21
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl,
|
Adres strony url |
www.pcprpowiatdebicki.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pcprpowiatdebicki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projektu pt. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 – 2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pcprpowiatdebicki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pcprpowiatdebicki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica. Dziennik Podawczy IV p. Pok. Nr 413 w godzinach 7.30 - 15.30.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM; II. DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub trzy części.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Cz. I. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne.
Cz. II. Dostawa sprzętu audiowizualnego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32000000-3 sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30200000-1 urządzenia komputerowe.
Cz. III. Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3 meble, 39200000-4 wyposażenie domowe.
- dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu powiatu dębickiego.
Zamówienie jest finansowane ze środków europejskich i środków krajowych w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 – Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym oraz stosownej umowy, zawartej z Wojewodą Podkarpackim.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja zamówienia do 14 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
Dla potwierdzenia spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje min. 1 samochód do transportu zamówienia.
Dla potwierdzenia spełniania tego warunku wymaga się złożenia oświadczenia, że Wykonawca dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia, jak w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot.
posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
a)oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł.
c)zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia, jak w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy.
Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego – ilość 53 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
a) udzielona gwarancja 24 mies. - 0 pkt.
b) udzielona gwarancja 36 mies. -10 pkt.
c) udzielona gwarancja 48 mies. -20 pkt.
a) naprawa wykonana w terminie 7 dni - 20 pkt.
b) naprawa wykonana w terminie 14 dni - 10 pkt.
c) naprawa wykonana w terminie pow. 14 dni - 0 pkt.
termin liczy się od dnia zgłoszenia naprawy Wykonawcy.
OCENA = C + G +Rn
|
Zalacznik krotki opis |
1) Sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie i technicznie nowe, nie używane nigdy wcześniej.
2) Zamawiający wymaga aby laptopy były dostarczone wraz z fabrycznie nowym, zainstalowanym i nieaktywowanym nigdy wcześniej na innym urządzeniu systemem operacyjnym oraz innym oprogramowaniem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia.
3) Sprzęt musi mieć kompletne akcesoria niezbędne do jego uruchomienia (np. kabel zasilający, zasilacz).
4) Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE).
5) Urządzenia i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego źródła sprzedaży.
6) Urządzenia muszą być kompletne i gotowe do pracy po podłączeniu (w przypadku oprogramowania po zainstalowaniu i skonfigurowaniu).
7) Dostarczane urządzenia/oprogramowanie muszą być wolne od wszelkich wad.
8) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być:
a) złożone z identycznych podzespołów, sygnowanych przez ich producenta,
b) posiadać taką samą konfigurację,
c) dostarczane w oryginalnych opakowaniach.
9) Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru ma prawo do sprawdzenia legalności dostarczonego oprogramowania.
10) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji.
11) Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę tego sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego, skonfigurowania i uruchomienia.
12) Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres czynności niezbędnych do realizacji dostaw objętych zamówieniem i powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności koszt transportu, rozładunku, wszelkich uzgodnień i odbiorów, a także koszt serwisowania dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji.
13) Minimalne parametry sprzętu komputerowego, określa załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 2 kompletów sprzętu audiowizualnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
a)udzielona gwarancja 24 mies. - 0 pkt.
b)udzielona gwarancja 36 mies. -10 pkt.
c)udzielona gwarancja 48 mies. -20 pkt.
a)naprawa wykonana w terminie 7 dni - 20 pkt.
b)naprawa wykonana w terminie 14 dni - 10 pkt.
c)naprawa wykonana w terminie pow. 14 dni - 0 pkt.
termin liczy się od dnia zgłoszenia naprawy Wykonawcy.
OCENA = C + G +Rn
|
Zalacznik krotki opis |
1)Sprzęt audiowizualny (TV i urządzenie wielofunkcyjne x2) powinien być fabrycznie i technicznie nowy, nie używany.
2)Sprzęt audiowizualny musi posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE).
3)Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę sprzętu audiowizualnego do siedziby Zamawiającego i jego uruchomienia.
4)Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres czynności niezbędnych do realizacji dostaw objętych zamówieniem i powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności koszt transportu, rozładunku, wszelkich uzgodnień i odbiorów, a także koszt serwisowania dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji.
5)Minimalne parametry sprzętu audiowizualnego, określa załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
a)7 dni - 10 pkt.
b)do 14 dni - 20 pkt.
c)do 30 dni - 30 pkt.
d)pow. 30 dni - 40pkt.
Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru:
OCENA = C + T – dotyczy Cz. III
|
Zalacznik krotki opis |
1)Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka na terenie powiatu dębickiego, a także dostawę sprzętów pod wskazany przez Zamawiającego adres w godzinach ustalonych z Zamawiającym, zamontowania i uruchomienia ich.
2)Minimalne parametry wyposażenia, określa załącznik nr 3 do SIWZ.
3)Wykonawca zapewni minimum 2 letnią gwarancję na wyposażenie będące przedmiotem zamówienia.
|
| |