I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM; II. DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582584-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 320000003, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Cz. I. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne.
Cz. II. Dostawa sprzętu audiowizualnego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32000000-3 sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30200000-1 urządzenia komputerowe.
Cz. III. Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3 meble, 39200000-4 wyposażenie domowe.

- dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu powiatu dębickiego.
Zamówienie jest finansowane ze środków europejskich i środków krajowych w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 – Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym oraz stosownej umowy, zawartej z Wojewodą Podkarpackim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6965648-6d4e-41c5-be8d-e9f08d6cf935
Biuletyn 582584-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 69064698600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 14 680 31 48,
Zamawiajacy fax 14 680 31 21
Zamawiajacy email sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl,
Adres strony url www.pcprpowiatdebicki.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.pcprpowiatdebicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu pt. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 – 2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pcprpowiatdebicki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcprpowiatdebicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Dębicy ul. Parkowa 28, 39-200 Dębica. Dziennik Podawczy IV p. Pok. Nr 413 w godzinach 7.30 - 15.30.
Nazwa nadana zamowieniu I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM; II. DOSTAWA SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub trzy części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Cz. I. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne. Cz. II. Dostawa sprzętu audiowizualnego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 32000000-3 sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30200000-1 urządzenia komputerowe. Cz. III. Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3 meble, 39200000-4 wyposażenie domowe. - dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu powiatu dębickiego. Zamówienie jest finansowane ze środków europejskich i środków krajowych w ramach Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 – Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym oraz stosownej umowy, zawartej z Wojewodą Podkarpackim.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia do 14 dni od daty zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje min. 1 samochód do transportu zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania tego warunku wymaga się złożenia oświadczenia, że Wykonawca dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia, jak w załączniku nr 5 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł. c)zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia, jak w załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany nieistotne postanowień zawartej umowy, rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie czy też na wynik postępowania.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego – ilość 53 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe a) udzielona gwarancja 24 mies. - 0 pkt. b) udzielona gwarancja 36 mies. -10 pkt. c) udzielona gwarancja 48 mies. -20 pkt. a) naprawa wykonana w terminie 7 dni - 20 pkt. b) naprawa wykonana w terminie 14 dni - 10 pkt. c) naprawa wykonana w terminie pow. 14 dni - 0 pkt. termin liczy się od dnia zgłoszenia naprawy Wykonawcy. OCENA = C + G +Rn
Zalacznik krotki opis 1) Sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie i technicznie nowe, nie używane nigdy wcześniej. 2) Zamawiający wymaga aby laptopy były dostarczone wraz z fabrycznie nowym, zainstalowanym i nieaktywowanym nigdy wcześniej na innym urządzeniu systemem operacyjnym oraz innym oprogramowaniem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia. 3) Sprzęt musi mieć kompletne akcesoria niezbędne do jego uruchomienia (np. kabel zasilający, zasilacz). 4) Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE). 5) Urządzenia i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego źródła sprzedaży. 6) Urządzenia muszą być kompletne i gotowe do pracy po podłączeniu (w przypadku oprogramowania po zainstalowaniu i skonfigurowaniu). 7) Dostarczane urządzenia/oprogramowanie muszą być wolne od wszelkich wad. 8) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być: a) złożone z identycznych podzespołów, sygnowanych przez ich producenta, b) posiadać taką samą konfigurację, c) dostarczane w oryginalnych opakowaniach. 9) Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru ma prawo do sprawdzenia legalności dostarczonego oprogramowania. 10) Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji. 11) Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę tego sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego, skonfigurowania i uruchomienia. 12) Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres czynności niezbędnych do realizacji dostaw objętych zamówieniem i powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności koszt transportu, rozładunku, wszelkich uzgodnień i odbiorów, a także koszt serwisowania dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji. 13) Minimalne parametry sprzętu komputerowego, określa załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 2 kompletów sprzętu audiowizualnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe a)udzielona gwarancja 24 mies. - 0 pkt. b)udzielona gwarancja 36 mies. -10 pkt. c)udzielona gwarancja 48 mies. -20 pkt. a)naprawa wykonana w terminie 7 dni - 20 pkt. b)naprawa wykonana w terminie 14 dni - 10 pkt. c)naprawa wykonana w terminie pow. 14 dni - 0 pkt. termin liczy się od dnia zgłoszenia naprawy Wykonawcy. OCENA = C + G +Rn
Zalacznik krotki opis 1)Sprzęt audiowizualny (TV i urządzenie wielofunkcyjne x2) powinien być fabrycznie i technicznie nowy, nie używany. 2)Sprzęt audiowizualny musi posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE). 3)Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę sprzętu audiowizualnego do siedziby Zamawiającego i jego uruchomienia. 4)Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres czynności niezbędnych do realizacji dostaw objętych zamówieniem i powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności koszt transportu, rozładunku, wszelkich uzgodnień i odbiorów, a także koszt serwisowania dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji. 5)Minimalne parametry sprzętu audiowizualnego, określa załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe a)7 dni - 10 pkt. b)do 14 dni - 20 pkt. c)do 30 dni - 30 pkt. d)pow. 30 dni - 40pkt. Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + T – dotyczy Cz. III
Zalacznik krotki opis 1)Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka na terenie powiatu dębickiego, a także dostawę sprzętów pod wskazany przez Zamawiającego adres w godzinach ustalonych z Zamawiającym, zamontowania i uruchomienia ich. 2)Minimalne parametry wyposażenia, określa załącznik nr 3 do SIWZ. 3)Wykonawca zapewni minimum 2 letnią gwarancję na wyposażenie będące przedmiotem zamówienia.
  

Criterion

Kryteria 3)Kryterium czas reakcji naprawy sprzętu komputerowego i sprzętu audiowizualnego (Rn) - waga max. 20pkt. dotyczy Cz. I i II
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 2)Kryterium gwarancja na sprzęt komputerowy i sprzęt audiowizualny (G) – waga max. 20pkt. dotyczy Cz. I i II:
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 1) Kryterium – Cena brutto (C) – waga 60pkt.
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 4)Kryterium Termin zapłaty faktury/rachunku (T) – waga max. 40pkt. dotyczy Cz. III
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)