GuidZP400 |
1fb671ec-7742-40c2-9716-4907abb216d6
|
Biuletyn |
582597-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sokółka
|
Regon |
05065912500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokółka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 85 7110900
|
Zamawiajacy fax |
+48 85 7110911
|
Zamawiajacy email |
sokolka@sokolka.pl
|
Adres strony url |
www.sokolka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie pn. "Aktywne Przedszkole" nr RPPD.09.01.00-20-0494/20 będzie finansowane z budżetu Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Społeczny) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 i budżetu gminy Sokółka.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w forme pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Sokółce 16-100 Sokółka Plac Kościuszki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole”
|
Numer referencyjny |
PI.I. 271.21.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, z podziałem na zadania:
1) Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem elementów zestawów interaktywnych.
2) Zadanie 2: Dostawa komputerów i tabletów.
3) Zadanie 3: Dostawa i montaż interaktywnego urządzenia projekcyjnego z pakietem gier dedykowanych dla przedszkoli.
4) Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego.
5) Zadanie 5: Dostawa robotów i akcesoriów do nauki programowania.
6) Zadanie 6: Dostawa zestawów konstrukcyjnych klocków edukacyjnych.
7) Zadanie 7: Dostawa tablic magnetycznych suchościeralnych na stojaku.
8) Zadanie 8: Dostawa pomocy dydaktycznych do rozwijania kompetencji matematycznych i przyrodniczych.
9) Zadanie 9: Dostawa robotów z modułem bluetooth i gier do nauki programowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5. Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Prawo zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności powodujących:
1) Zmiana nie dotyczy treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
2) Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn od wykonawcy
niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
3) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót,
4) Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie dostawy, prowadzenie usługi montażu, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
5) Wprowadzenia lub zmiana podwykonawcy robót,
6) Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT)
7) Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
8) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie,
9) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem elementów zestawów interaktywnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2: Dostawa komputerów i tabletów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 2: Dostawa komputerów i tabletów.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3: Dostawa i montaż interaktywnego urządzenia projekcyjnego z pakietem gier dedykowanych dla przedszkoli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 3: Dostawa i montaż interaktywnego urządzenia projekcyjnego z pakietem gier dedykowanych dla przedszkoli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 4: Dostawa aparatu fotograficznego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5: Dostawa robotów i akcesoriów do nauki programowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 5: Dostawa robotów i akcesoriów do nauki programowania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6: Dostawa zestawów konstrukcyjnych klocków edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 6: Dostawa zestawów konstrukcyjnych klocków edukacyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7: Dostawa tablic magnetycznych suchościeralnych na stojaku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 7: Dostawa tablic magnetycznych suchościeralnych na stojaku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8: Dostawa pomocy dydaktycznych do rozwijania kompetencji matematycznych i przyrodniczych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 8: Dostawa pomocy dydaktycznych do rozwijania kompetencji matematycznych i przyrodniczych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9: Dostawa robotów z modułem bluetooth i gier do nauki programowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Aktywne Przedszkole” nr RPPD.09.01.00-20-0494/20, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, na rzecz Przedszkola nr 4 w Sokółce, ul. Kołłątaja 22, 16-100 Sokółka, Zadanie 9: Dostawa robotów z modułem bluetooth i gier do nauki programowania.
|
| |