Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie

Data publikacji 2020-09-08
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582483-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie, sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części (zadania):
Zadanie 1: Dostawa zestawów komputerowych.
Zadanie 2: Dostawa licencji komputerowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0954151b-e6ff-40b1-8ab2-14892f8346ba
Biuletyn 582483-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
Regon 16226300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bartycka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 6510707 w. 2008
Zamawiajacy fax 226 510 676
Zamawiajacy email warszawa@wios.warszawa.pl
Adres strony url www.wios.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia https://miniportal.uzp.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie
Numer referencyjny znak sprawy: 3/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie, sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie zostało podzielone na 2 części (zadania): Zadanie 1: Dostawa zestawów komputerowych. Zadanie 2: Dostawa licencji komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia: - dla zadania nr 1 do 15 dni roboczych od podpisania umowy; - dla zadania nr 2 do 7 dni roboczych od podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej : a) Dla Zadania 1: dwa zamówienia (umowy) z których każda obejmowała sprzedaż i dostawę komputerów z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy), b) Dla Zadania 2: dwa zamówienia (umowy) z których każda obejmowała sprzedaż oprogramowania/licencji o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki określone wyżej. Dopuszczalne jest sumowanie potencjałów Wykonawców występujących wspólnie, w ramach poszczególnych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – chyba, że Wykonawca złoży Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ a Zamawiający będzie w stanie samodzielnie pobrać dane z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem albo przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby — wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu Aktualny wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca w wykazie ma obowiązek wykazać dostawy potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt VII ust. 1.2.3. SIWZ. Wzór wykazu zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz inne informacje wynikające ze wzoru formularza oferty. Wraz z ofertą Wykonawca załączy wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym Załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Podpis należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej z dnia 5 września 2016 r. (Dz. U. 2020 poz. 1173).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) w przypadku wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego przedmiotu, dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego przedmiotu o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z SIWZ; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek, 3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa zmiany są dopuszczalne w zakresie w jakim zmiany te wpływają na umowę, poprzez dostosowanie umowy do zmienionych przepisów, 4) zmian w zakresie podwykonawstwa w zakresie i na zasadach określonych w § 12 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku zmian wskazanych w ust. 1) Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uprawdopodobnieniem zajścia przesłanek uprawniających do zmiany. Dopuszczalne są też inne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, które są zgodne z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności dopuszczalne są zmiany, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp,przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca,którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów komputerowych - komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem systemowym i wyposażeniem wymienionym w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa licencji komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa licencji komputerowych w skład których wchodzi: oprogramowanie biurowe, oprogramowanie systemowe, oprogramowanie serwerowe, licencje dostepowe.
  

Criterion

Kryteria Dla zadania 1. Długość okresu gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Dla zadania 2. Cena
Znaczenie 100,00
  
Kryteria Dla zadania 1. Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dla zadania 1. Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)