GuidZP400 |
0954151b-e6ff-40b1-8ab2-14892f8346ba
|
Biuletyn |
582483-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
|
Regon |
16226300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bartycka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-716
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6510707 w. 2008
|
Zamawiajacy fax |
226 510 676
|
Zamawiajacy email |
warszawa@wios.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.wios.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie
|
Numer referencyjny |
znak sprawy: 3/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego przy ul. Bartyckiej 110A w Warszawie, sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części (zadania):
Zadanie 1: Dostawa zestawów komputerowych.
Zadanie 2: Dostawa licencji komputerowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
15
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia:
- dla zadania nr 1 do 15 dni roboczych od podpisania umowy;
- dla zadania nr 2 do 7 dni roboczych od podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym
zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej :
a) Dla Zadania 1: dwa zamówienia (umowy) z których każda obejmowała sprzedaż i dostawę
komputerów z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie złotych:
sto pięćdziesiąt tysięcy),
b) Dla Zadania 2: dwa zamówienia (umowy) z których każda obejmowała sprzedaż
oprogramowania/licencji o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie złotych: sto
tysięcy).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki określone wyżej. Dopuszczalne
jest sumowanie potencjałów Wykonawców występujących wspólnie, w ramach poszczególnych warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – chyba, że Wykonawca złoży Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do
SIWZ a Zamawiający będzie w stanie samodzielnie pobrać dane z ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem albo przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania tej osoby — wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca w wykazie ma obowiązek wykazać dostawy potwierdzające spełnianie warunku określonego w pkt VII ust. 1.2.3. SIWZ.
Wzór wykazu zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności:
wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania
ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz inne informacje
wynikające ze wzoru formularza oferty. Wraz z ofertą Wykonawca załączy wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 i nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu
będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby
uprawnione. Podpis należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy o usługach
zaufania oraz identyfikacji elektronicznej z dnia 5 września 2016 r. (Dz. U. 2020 poz. 1173).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmiany umowy w stosunku do treści oferty w następujących
przypadkach:
1) w przypadku wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego przedmiotu, dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego przedmiotu o parametrach i
funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z SIWZ; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu,
2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich lub rachunkowych umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek,
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa zmiany są dopuszczalne w zakresie w jakim zmiany te wpływają na umowę, poprzez dostosowanie umowy do zmienionych przepisów,
4) zmian w zakresie podwykonawstwa w zakresie i na zasadach określonych w § 12 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku zmian wskazanych w ust. 1) Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn
proponowanej zmiany i uprawdopodobnieniem zajścia przesłanek uprawniających do zmiany.
Dopuszczalne są też inne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, które są zgodne z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w szczególności dopuszczalne są zmiany, które
nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp i art 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy Pzp). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp,przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca,którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|