| GuidZP400 |
9fcd1635-1372-4e39-8baf-911273b8b046
|
| Biuletyn |
582351-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
|
| Regon |
31007700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Górnicza
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 2623422
|
| Zamawiajacy fax |
32 2623422
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zco-dg.pl
|
| Adres strony url |
www.zco-dg.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zco-dg.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zco-dg.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza ul. Szpitalna 13 41-300 Dąbrowa Górnicza
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa i montaż paneli nadłóżkowych ściennych (jednostanowiskowych i dwustanowiskowych) z gazami medycznymi i gniazdami elektrycznymi na Oddział Gastroenterologii i Rehabilitacji w ramach zadania pt. „Modernizacja , przebudowa i doposażenie oddziałów Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej” 1
|
| Numer referencyjny |
ZP/80/ZCO/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż paneli nadłóżkowych ściennych (jednostanowiskowych i dwustanowiskowych) na Oddział Gastroenterologii i Oddział Rehabilitacji
Panele medyczne mają służyć do bezpiecznego podawania pacjentowi gazów medycznych. Mają być wyposażone w elementy wspomagające takie jak gniazda elektryczne, sygnalizację przyzywową oraz różnego rodzaju oświetlenia, gniazda wyrównania potencjałów, włączniki i wyłączniki. Panele są dedykowane na sale chorych w obiektach służby zdrowia.
Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w załączniku nr 6 do SIWZ oraz w załączniku nr 7 do SIWZ – przekładowe schematy
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
55
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej – za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
- w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jedną dostaw wraz z montażem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł
- dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem, w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,( tj. posiadanie uprawnienie SEP G3(D,E) -świadectwo kwalifikacyjne.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby zostały dopuszczone do obrotu i stosowania jako wyrób medyczny oraz deklaracji zgodności CE i certyfikaty.
• Dokumenty potwierdzające wpis/zgłoszenie oferowanych wyrobów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz. 679), z mającymi zastosowanie wymaganiami Dyrektywy Medycznej 93/42/EEC, Dyrektywy 2011/65/UE,
• Katalogi, opisy lub fotografie oferowanego asortymentu celem potwierdzenia posiadania wymaganych parametrów,
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI. 1 - 4 niniejszej SIWZ (może zawierać oświadczenie wskazane w rozdziale VI. pkt. 5);
3) podpisany załącznik nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Dopuszcza się w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
b) obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
c) gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
d) zmiany:
– numeru katalogowego przedmiotu umowy lub
– nazwy przedmiotu umowy przy zachowaniu jego tożsamości i parametrów lub
– parametrów przedmiotu umowy na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
e) w przypadku zmian określonych w pkt. c) i d), Wykonawca przekaże Zamawiającemu odpowiednie, aktualne dokumenty wymagane w SIWZ co do przedmiotu zamówienia.
f) Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego.
g) Zmiany wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-09-16T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|