GuidZP400 |
702ac1c4-e876-4b28-b044-2638f3cebee8
|
Biuletyn |
582394-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o.
|
Regon |
47054203300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanitariuszek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-469
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 404 776
|
Zamawiajacy fax |
(042) 640 47 75
|
Zamawiajacy email |
gosl-zp@gos.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://www.gos.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.gos.lodz.pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.gos.lodz.pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Spółka z o.o. ul. Sanitariuszek nr 70/72 93-469 Łódź, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego składowiska skratek GOS ŁAM
|
Numer referencyjny |
E/054/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Kod CPV przedmiotu zamówienia:
32333200-8 – Kamery wideo
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
Przedmiot zamówienia obejmuje:
-opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego,
- budowę niezbędnej infrastruktury teletechnicznej;
- dostawę, montaż i uruchomienie kompletnego systemu monitoringu wizyjnego dla
składowiska skratek Grupowej Oczyszczalni Ścieków w Łodzi (wydzielone składowisko
skratek na obiekcie nr17.1);
- szkolenia i wsparcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik A (OPZ/PFU).
Nr PKWiU 26.40.3 – Urządzenia do zapisu i odtwarzania dźwięku i obrazu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem polegającym na zrealizowaniu niżej opisanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego o wartości całkowitej minimum 200 000,00 zł netto.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – osoba posiadająca ważne uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub im odpowiadające, ważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych tych osób - załącznik FF.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa na Załączniku F
- wykaz dostaw potwierdzający posiadanie doświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2a SIWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz załączeniem dowodów określających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca składa na Załączniku FF
- wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, o której mowa w pkt. 5.2.b SIWZ – osoba posiadająca ważne uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego lub im odpowiadające, ważne uprawnienia, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j. z dnia 2020.02.12).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od umieszczenia na stronie informacji z otwarcia ofert o której mowa art. 86 ust. 5 PZP przekazuje Zamawiającemu wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 PZP - Załącznik E (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa każdy z wykonawców). Dowód wniesienia wadium, jeżeli forma wniesienia jest inna niż pieniądz. Formularz ofertowy. Karty katalogowe sprzętu wyspecyfikowanego w ofercie celem weryfikacji czy oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w Załączniku A. W załączonych kartach katalogowych należy podkreślić te parametry sprzętu, które Zamawiający wyspecyfikował w Załączniku A. Brak kart katalogowych skutkuje odrzuceniem oferty bowiem stanowią treść oferty Wykonawcy. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z KRS lub wpisem do ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu w KRS lub centralnej informacji i ewidencji o działalności gospodarczej. Jeżeli Wykonawca zamierza przedstawić informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zobowiązany jest do wskazania, które informacje w ofercie są zastrzeżone (należy wymienić numery załączników).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM .
Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich w wysokości: 15.000,00 zł.
Wadium należy wnieść do godz. 11:30 dnia 25.09.2020 r.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski:
ING Bank Śląski
nr: 23 1050 1461 1000 0024 1570 2741
iban: PL23 1050 1461 1000 0024 1570 2741
swift: INGBPLPW
z dopiskiem:
„Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego składowiska skratek GOS ŁAM”
Nr postępowania E/054/20
Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.);
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. oraz ust. 5 PZP.
Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z art. 46
ust. 4a oraz ust.5 PZP.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania z ofertą.1089, 1475 i 2201 z późn. zm.).
Uwaga!
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu – musi być wystawione bezwarunkowo,
z uwzględnieniem art. 46 ust. 4a
W przypadku wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu ważności wadium.
Zamawiający dokona zwrotu wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa
w art. 46 ust: 1, 1a, 2 PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zawarte w załączniku G do SIWZ - wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|