| GuidZP400 |
b191e8d2-5e60-474e-9930-4aa5dd12aa1b
|
| Biuletyn |
583189-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
| Regon |
19247126500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
| Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
| Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
| Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem. osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów oraz akcesoriów ochronnych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
|
| Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.95.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży, butów oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku z usługą wykonania napisów na odzieży tj. kurtkach oraz zakup i dostawa akcesoriów ochronnych takich jak rękawiczki, kamizelki dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
CZĘŚĆ NR 1
Termin realizacji zamówienia podstawowego: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 14 – 28 dni kalendarzowych ( np. 14, 15, 16, 17, 18…28 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia maksymalnego: do 45 dni licząc od dnia wysłania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy drogą mailową o decyzji skorzystania
z prawa opcji.
CZĘŚĆ NR 2
Termin realizacji zamówienia: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 10 – 21 dni kalendarzowych ( np. 10, 11, 12, 13, 14…21 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych – tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
b) Wypełnione i podpisane Formularze cenowe odpowiednie dla danej części (zgodnie
z załącznikiem 2 i 3 do SIWZ)
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy
|
| IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży i obuwia oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia podstawowego: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 14 – 28 dni kalendarzowych ( np. 14, 15, 16, 17, 18…28 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia maksymalnego: do 45 dni licząc od dnia wysłania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy drogą mailową o decyzji skorzystania
z prawa opcji.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży, butów oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku z usługą wykonania napisów na odzieży tj. kurtkach zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy asortyment i jego ilości wskazano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów ochronnych dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 10 – 21 dni kalendarzowych ( np. 10, 11, 12, 13, 14…21 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów ochronnych dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim w tym: rękawic ochronnych, kamizelek, fartuchów. Szczegółowy asortyment i jego ilości wskazano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| | |