GuidZP400 |
b191e8d2-5e60-474e-9930-4aa5dd12aa1b
|
Biuletyn |
583189-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Baza Lotnictwa Taktycznego
|
Regon |
19247126500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
17 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 536 713, 261 536 216,,
|
Zamawiajacy fax |
261 536 275
|
Zamawiajacy email |
22blt.przetargi@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.22blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, pocztą, kurierem. osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów oraz akcesoriów ochronnych dla 22. BLT w Malborku oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
|
Numer referencyjny |
22.BLT.SZP.2612.95.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży, butów oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku z usługą wykonania napisów na odzieży tj. kurtkach oraz zakup i dostawa akcesoriów ochronnych takich jak rękawiczki, kamizelki dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
CZĘŚĆ NR 1
Termin realizacji zamówienia podstawowego: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 14 – 28 dni kalendarzowych ( np. 14, 15, 16, 17, 18…28 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia maksymalnego: do 45 dni licząc od dnia wysłania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy drogą mailową o decyzji skorzystania
z prawa opcji.
CZĘŚĆ NR 2
Termin realizacji zamówienia: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 10 – 21 dni kalendarzowych ( np. 10, 11, 12, 13, 14…21 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Kartę produktów, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument w celu potwierdzenia spełnienia przez zaoferowane produkty wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych – tylko w przypadku zaoferowania produktów równoważnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
b) Wypełnione i podpisane Formularze cenowe odpowiednie dla danej części (zgodnie
z załącznikiem 2 i 3 do SIWZ)
c) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży i obuwia oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia podstawowego: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 14 – 28 dni kalendarzowych ( np. 14, 15, 16, 17, 18…28 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji zamówienia maksymalnego: do 45 dni licząc od dnia wysłania pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego do Wykonawcy drogą mailową o decyzji skorzystania
z prawa opcji.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa odzieży, butów oraz środków ochrony indywidualnej do zwalczania pożarów dla Służby Mundurowej 22. BLT w Malborku z usługą wykonania napisów na odzieży tj. kurtkach zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy asortyment i jego ilości wskazano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów ochronnych dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku i 49. BLot w Pruszczu Gdańskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: wg oświadczenia Wykonawcy składnego w Formularzu ofertowym.
Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskazuje termin dostawy przedmiotu zamówienia w przedziale czasowym od 10 – 21 dni kalendarzowych ( np. 10, 11, 12, 13, 14…21 dni) licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów ochronnych dla Służby ZLT 22. BLT w Malborku oraz 49. BLot w Pruszczu Gdańskim w tym: rękawic ochronnych, kamizelek, fartuchów. Szczegółowy asortyment i jego ilości wskazano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |