GuidZP400 |
7b80f29d-f0f0-4ae0-ac61-048d9c793992
|
Biuletyn |
582702-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
13820000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
http://zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1491 - nieograniczony dostęp do dokumentacji przetargowej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1491
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup drobnego sprzętu, materiałów laboratoryjnych oraz odczynników dla Kierunku Lekarskiego UO
|
Numer referencyjny |
D/24/2020/A
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
I Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup drobnego sprzętu, materiałów laboratoryjnych oraz odczynników dla Kierunku Lekarskiego UO”, w podziale na części:
Część nr 12: Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ.
Część nr 13: Zakup rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ. Część nr 14: Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ.
Część nr 15: Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ.
Część nr 16: Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ.
Część nr 17: Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ.
Część nr 18: Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ.
Część nr 19: Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1T do SIWZ.
Część nr 20: Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1U do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu jeden [ 21 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia określony w pkt. 1 jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca na dostarczany przedmiot zamówienia udziela: dwunastu [ 12 ] miesięcy gwarancji z wyłączeniem odczynników chemicznych (w części nr 17-20) które winny mieć, w dniu odbioru przedmiotu umowy nie krótszy niż dwunasto - [ 12 ] miesięczny okres gwarancji. Nie dotyczy to odczynników nietrwałych, na które producent przewiduje krótszy okres gwarancyjny. W każdym przypadku gwarantowany okres przydatności tych odczynników nie może być krótszy niż 75% terminu gwarantowanego (deklarowanego) przez producenta określanego jako okres pomiędzy datą wykonania atestu a terminem ważności.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy dostarczenia:
Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1L-1U do SIWZ (odpowiednio do części).
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia poprzez podanie
m.in. szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego przedmiotu zamówienia w sporządzonym przez Wykonawcę opisie, szczegółowo określając oferowany przedmiot zamówienia, w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia przez Wykonawcę (kolumna „Oferta Wykonawcy - opis oferowanego przedmiotu zamówienia”).
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
Zamawiający może również żądać od Wykonawcy dostarczenia:
− Opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów/ katalogów/ kart produktu/ specyfikacji technicznych (w języku polskim). Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę;
potwierdzających wymagania określone przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ wraz
z załącznikami.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. ZAWARTOŚĆ OFERTY: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy. 2. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 4. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 5. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 6. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 8. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1L do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zakup rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup rękawic jednorazowych i środków do dezynfekcji na potrzeby Zakładu Biologii i Genetyki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1M do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1N do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1O do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup materiałów laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1P do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1R do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1S do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1T do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup odczynników dla Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1U
|
| |