Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła w gminie Gózd

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Gózd
Miejscowość Gózd
Województwo mazowieckie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583247-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Gózd. Inwentaryzację źródeł ciepła „z natury” należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi (oraz aktualizacją wytycznych) Marszałka Województwa Mazowieckiego do projektu „Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy czynności:
1) utworzenie bazy danych,
2) wykonanie aplikacji obsługującej bazę danych,
3) wynagrodzenie ekspertów,
4) rekrutacja ankieterów,
5) wynajem sali szkoleniowej z niezbędnym sprzętem multimedialnym i nagłośnieniem
6) przeszkolenie ankieterów,
7) wykonanie identyfikatorów dla ankieterów,
8) wykonanie list i map z lokalizacją budynków, w których ankieterzy będą zbierać informacje,
9) wynagrodzenie ankieterów,
10) opracowanie i wydruk ankiet,
11) wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji,
12) przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek).

2. Inwentaryzacja musi jednoznacznie wskazać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym, użyteczności publicznej.

3. Podmioty objęte inwentaryzacją, to przede wszystkim:
1) małe kotłownie przydomowe,
2) paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki),
3) niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatów,
4) kotłownie w obiektach użyteczności publicznej,
5) kotłownie w obiektach handlu i usług.

4. Metody prowadzenia inwentaryzacji źródeł emisji:
1) metoda wywiadu bezpośredniego – zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę ankietą.
Metoda wywiadu bezpośredniego – polega na wypełnianiu ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy (w tym przypadku będzie to przedstawiciel Wykonawcy wybranego do wykonania inwentaryzacji) podczas oględzin. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu. Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie przeprowadzenie rozmowy
z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a także wypełnienie ankiety. Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła i obniżenia zużycia energii cieplnej.
W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniania jest jedna ankieta dla całego obiektu. Natomiast
w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone są w poszczególnych lokalach. Dla lokali lub budynków, których użytkownicy uniemożliwili przeprowadzenie inwentaryzacji, za sposób ogrzewania uznaje się wykorzystanie najbardziej emisyjnego źródła bezklasowego (nieekologicznego).

5. Zakres inwentaryzacji:
1) Podczas inwentaryzacji, dla każdego inwentaryzowanego obiektu należy pozyskać następujące dane, w odniesieniu do każdego inwentaryzowanego obiektu:
a) dane adresowe:
- powiat,
- gmina,
- miejscowość (ew. dzielnica),
- ulica,
- numer budynku,
- numer lokalu,
b) dane o budynku/lokalu:
- typ budynku,
- powierzchnia użytkowa budynku/lokalu wyrażona w m2,
- ocieplenie, przeprowadzone termomodernizacje,
c) dane o źródle/źródłach ciepła – dla budynku lub lokalu:
- kocioł na paliwa stałe:
• liczba źródeł,
• charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
• rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta),
• klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu poświadczającego emisję (brak klasy lub brak informacji, klasa 3, klasa 4, klasa 5, ekoprojekt),
• sposób podawania paliwa (ręczny bez wentylatora, z wentylatorem, podajnik automatyczny),
• urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
• sprawność cieplna,
• rok instalacji,
• rok produkcji,
• moc [MW],
• źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
- kocioł gazowy, kocioł olejowy, ogrzewanie elektryczne:
• liczba źródeł,
• charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), - sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne:
• charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), - piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek:
• liczba źródeł,
• charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa),
• rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta),
• ekoprojekt (tak lub nie),
• urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
• sprawność cieplna,
• rok instalacji,
• rok produkcji,
• moc [MW],
• źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
- piec kaflowy:
• liczba źródeł,
• rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta),
• urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]),
• sprawność cieplna,
• rok instalacji,
• moc [MW],
• źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie),
- roczne zużycie paliw dla kotła (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy
(sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]), - plany dotyczące zmiany sposobu ogrzewania.
2) W wyniku inwentaryzacji powinien powstać raport końcowy zawierający podsumowanie obejmujące:
- dane adresowe gminy,
- wskazanie osoby do kontaktu,
- wykorzystaną metodę,
- zestawienie uzyskanych wyników, w szczególności:
• liczbę zinwentaryzowanych budynków i lokali,
• łączną powierzchnię użytkową zinwentaryzowanych budynków w podziale na sposób ogrzewania [m2] (kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne),
• liczbę budynków nieocieplonych, liczbę i rodzaj źródeł ciepła w podziale na kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne,
• liczbę źródeł ciepła spełniających wymogi ekoprojektu,
• łączne roczne zużycie paliw w zinwentaryzowanych budynkach (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]),
• podsumowanie zebranych informacji dotyczących planów zmiany sposobu ogrzewania.
6. Dodatkowe informacje: szacuje się, że łączna liczba budynków na terenie gminy Gózd wynosi około 2500 (liczba podana szacunkowo z uwzględnieniem liczby punktów adresowych, liczby deklaracji na odpady, może być zmienna z uwagi na zbiorowe źródła ciepła oraz konieczność ustalenia istniejących źródeł ciepła np. w budynkach letniskowych).
7. W ramach zadania zostaną: przygotowane ankiety, przeprowadzone ankiety, utworzenie bazy danych (format Excel), opracowanie raportu z przeprowadzonej inwentaryzacji.
Ponadto na stronie internetowej oraz stronie facebook Urzędu zostanie umieszczona informacja o planowanych działaniach zawierająca treści edukacyjne (opracowanie treści będzie leżało po stronie Wykonawcy, akceptacja treści przez Zamawiającego).
8. Usługa zostanie zlecona kompleksowo, wycena będzie dotyczyła pojedynczego punktu, w którym zostanie przeprowadzona inwentaryzacja.
9. Rozliczenie za usługę nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zinwentaryzowanych źródeł ciepła.
10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, zachowując najwyższy profesjonalny poziom.
11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 054d0db2-89da-4986-bbf1-69b365d5329b
Biuletyn 583247-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Gózd
Regon 53199600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gózd
Zamawiajacy kod pocztowy 26-634
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 202 097
Zamawiajacy fax 483 202 097
Zamawiajacy email budownictwo@gozd.pl
Adres strony url www.gozd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.gozd.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gozd.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Goździe
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Radomska 7, 26-634 Gózd
Nazwa nadana zamowieniu Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła w gminie Gózd
Numer referencyjny ROŚiMK.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Gózd. Inwentaryzację źródeł ciepła „z natury” należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi (oraz aktualizacją wytycznych) Marszałka Województwa Mazowieckiego do projektu „Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Powietrza MAZOWSZE 2020”. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy czynności: 1) utworzenie bazy danych, 2) wykonanie aplikacji obsługującej bazę danych, 3) wynagrodzenie ekspertów, 4) rekrutacja ankieterów, 5) wynajem sali szkoleniowej z niezbędnym sprzętem multimedialnym i nagłośnieniem 6) przeszkolenie ankieterów, 7) wykonanie identyfikatorów dla ankieterów, 8) wykonanie list i map z lokalizacją budynków, w których ankieterzy będą zbierać informacje, 9) wynagrodzenie ankieterów, 10) opracowanie i wydruk ankiet, 11) wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji, 12) przeprowadzenie kampanii informacyjnej dotyczącej inwentaryzacji (opracowanie, wydruk i dystrybucja ulotek). 2. Inwentaryzacja musi jednoznacznie wskazać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności mieszkalnym (jednorodzinnym i wielorodzinnym), handlowym, usługowym, użyteczności publicznej. 3. Podmioty objęte inwentaryzacją, to przede wszystkim: 1) małe kotłownie przydomowe, 2) paleniska domowe (piece ceramiczne, piecokuchnie, piece wolnostojące, kominki), 3) niewielkie kotłownie do 1 MW dostarczające ciepło do lokali usługowych lub warsztatów, 4) kotłownie w obiektach użyteczności publicznej, 5) kotłownie w obiektach handlu i usług. 4. Metody prowadzenia inwentaryzacji źródeł emisji: 1) metoda wywiadu bezpośredniego – zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę ankietą. Metoda wywiadu bezpośredniego – polega na wypełnianiu ankiety w formie papierowej lub elektronicznej przez reprezentanta gminy (w tym przypadku będzie to przedstawiciel Wykonawcy wybranego do wykonania inwentaryzacji) podczas oględzin. W ramach tej metody informacje muszą zostać pozyskane od użytkowników lokali lub budynków (np. najemców, właścicieli, zarządców) i spisane na podstawie bezpośredniego kontaktu. Ankieterzy, w celu pozyskania danych, mają za zadanie przeprowadzenie rozmowy z respondentem, wspólnej analizy poszczególnych punktów kwestionariusza, a także wypełnienie ankiety. Wskazane jest, aby prowadzenie inwentaryzacji metodą wywiadu bezpośredniego połączone było z równoczesnym zapewnieniem doradztwa w zakresie obowiązującej uchwały antysmogowej, wymiany źródeł ciepła na ekologiczne, poprawy efektywności energetycznej w budynkach i obniżenia kosztów związanych z utrzymaniem mieszkań (np. oszczędność energii) oraz wykonaniem termomodernizacji obiektów w celu zmniejszenia strat ciepła i obniżenia zużycia energii cieplnej. W punktach adresowych, w których dla całego budynku wielorodzinnego występuje jedno źródło ciepła, wypełniania jest jedna ankieta dla całego obiektu. Natomiast w zabudowie wielorodzinnej, gdzie jest wiele indywidualnych instalacji grzewczych ankiety prowadzone są w poszczególnych lokalach. Dla lokali lub budynków, których użytkownicy uniemożliwili przeprowadzenie inwentaryzacji, za sposób ogrzewania uznaje się wykorzystanie najbardziej emisyjnego źródła bezklasowego (nieekologicznego). 5. Zakres inwentaryzacji: 1) Podczas inwentaryzacji, dla każdego inwentaryzowanego obiektu należy pozyskać następujące dane, w odniesieniu do każdego inwentaryzowanego obiektu: a) dane adresowe: - powiat, - gmina, - miejscowość (ew. dzielnica), - ulica, - numer budynku, - numer lokalu, b) dane o budynku/lokalu: - typ budynku, - powierzchnia użytkowa budynku/lokalu wyrażona w m2, - ocieplenie, przeprowadzone termomodernizacje, c) dane o źródle/źródłach ciepła – dla budynku lub lokalu: - kocioł na paliwa stałe: • liczba źródeł, • charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), • rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta), • klasa kotła na podstawie tabliczki znamionowej lub dokumentu poświadczającego emisję (brak klasy lub brak informacji, klasa 3, klasa 4, klasa 5, ekoprojekt), • sposób podawania paliwa (ręczny bez wentylatora, z wentylatorem, podajnik automatyczny), • urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]), • sprawność cieplna, • rok instalacji, • rok produkcji, • moc [MW], • źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie), - kocioł gazowy, kocioł olejowy, ogrzewanie elektryczne: • liczba źródeł, • charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), - sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne: • charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), - piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek: • liczba źródeł, • charakter produkowanego ciepła (ogrzewanie, ciepła woda użytkowa), • rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta), • ekoprojekt (tak lub nie), • urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]), • sprawność cieplna, • rok instalacji, • rok produkcji, • moc [MW], • źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie), - piec kaflowy: • liczba źródeł, • rodzaj komory spalania (otwarta, zamknięta), • urządzenie odpylające (jeśli tak, deklarowana sprawność urządzenia [%]), • sprawność cieplna, • rok instalacji, • moc [MW], • źródło danych (z tabliczki znamionowej, z dokumentacji technicznej, inne – podać jakie), - roczne zużycie paliw dla kotła (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]), - plany dotyczące zmiany sposobu ogrzewania. 2) W wyniku inwentaryzacji powinien powstać raport końcowy zawierający podsumowanie obejmujące: - dane adresowe gminy, - wskazanie osoby do kontaktu, - wykorzystaną metodę, - zestawienie uzyskanych wyników, w szczególności: • liczbę zinwentaryzowanych budynków i lokali, • łączną powierzchnię użytkową zinwentaryzowanych budynków w podziale na sposób ogrzewania [m2] (kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne), • liczbę budynków nieocieplonych, liczbę i rodzaj źródeł ciepła w podziale na kotły opalane węglem, kotły opalane drewnem, kotły opalane pelletem, kotły gazowe, kotły olejowe, ogrzewanie elektryczne, sieć ciepłownicza, pompa ciepła, kolektory słoneczne, piec, piecokuchnia, piec wolnostojący, kominek, piec kaflowy i inne, • liczbę źródeł ciepła spełniających wymogi ekoprojektu, • łączne roczne zużycie paliw w zinwentaryzowanych budynkach (węgiel orzech [ton], węgiel kostka [ton], węgiel groszek [ton], węgiel miał [ton], węgiel brunatny [ton], drewno kawałkowe [metr przestrzenny], pellet/brykiet [ton], inna biomasa [ton], gaz przewodowy (sieć) [m3], gaz butla/zbiornik LPG/zbiornik LNG [m3], olej opałowy [litr]), • podsumowanie zebranych informacji dotyczących planów zmiany sposobu ogrzewania. 6. Dodatkowe informacje: szacuje się, że łączna liczba budynków na terenie gminy Gózd wynosi około 2500 (liczba podana szacunkowo z uwzględnieniem liczby punktów adresowych, liczby deklaracji na odpady, może być zmienna z uwagi na zbiorowe źródła ciepła oraz konieczność ustalenia istniejących źródeł ciepła np. w budynkach letniskowych). 7. W ramach zadania zostaną: przygotowane ankiety, przeprowadzone ankiety, utworzenie bazy danych (format Excel), opracowanie raportu z przeprowadzonej inwentaryzacji. Ponadto na stronie internetowej oraz stronie facebook Urzędu zostanie umieszczona informacja o planowanych działaniach zawierająca treści edukacyjne (opracowanie treści będzie leżało po stronie Wykonawcy, akceptacja treści przez Zamawiającego). 8. Usługa zostanie zlecona kompleksowo, wycena będzie dotyczyła pojedynczego punktu, w którym zostanie przeprowadzona inwentaryzacja. 9. Rozliczenie za usługę nastąpi w oparciu o ilość faktycznie zinwentaryzowanych źródeł ciepła. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, zachowując najwyższy profesjonalny poziom. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 48610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na inwentaryzacji źródeł ciepła w ilości nie mniejszej niż 500. Uwaga. Poprzez jeden punkt źródła ciepła rozumie się pojedynczy punkt, w którym zostanie przeprowadzona inwentaryzacja.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: Zamawiający samodzielnie pobierze odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w oparciu o dane zamieszczone w Formularzu ofertowym, Uwaga: Dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt 1 lit. SIWZ będzie pobrany przez Zamawiającego w odniesieniu do Wykonawcy, każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku składania oferty wspólnej) lub podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ: wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy określa wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)