GuidZP400 |
b18882a5-8773-48bb-9f9a-7996e222d4a2
|
Biuletyn |
582946-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
|
Regon |
47074268300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Legionów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
113
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 322 647
|
Zamawiajacy fax |
426 325 841
|
Zamawiajacy email |
zup@lodz.lasy.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódź, ul. Legionów 113
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oznak (dystynkcji)
|
Numer referencyjny |
NH.270.19.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak (dystynkcji) noszonych nad lewą kieszenią koszuli - ilość 100 000 szt. Poszczególne ilości przedmiotu
zamówienia Zamawiający określił w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ zgodny z Dokumentacją Techniczno-Technologiczną. (Zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów
Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika w sprawie nowego
wzoru ze zm.) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39561132-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawcą zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, przy czym: Wykonawca zobowiązany jest wykonać pierwszą dostawę w terminie do 60 dni od dnia złożenia
zamówienia przez Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami
finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 400 000 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał zamówienie na dostawę/dostawy oznak (dystynkcji) o
wartości minimum 400 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie. Poprzez wartość zamówienia Zamawiający rozumie wartość zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą i innym podmiotem lub wartość
dostaw łącznych wykonanych na rzecz jednego podmiotu. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane
w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania
ogłoszenia. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę
przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on
opublikowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa powyzej
zostanie spełniony jeżeli spełniać je będzie jeden z Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w art.24 ust.1 i ust.5 pkt.1) W
przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku o którym mowa powyżej na wiedzę i doświadczenie zdobytą w trakcie
realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca, Zamawiający będzie badał doświadczenie
własne Wykonawcy, tzn. realnej faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa powyżej musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) charakter stosunku, jaki będzie
łączył Wykonawcę z innym podmiotem d) okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Przykładowy wzór dokumentu
stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z
podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy
zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający
dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w
ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Dokumenty, o których mowa w
pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby. Pkt 3. dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.(wzór – Załącznik nr 5) 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie
wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów
dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób
potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) próbki dla każdego asortymentu określonego w Zał.9 do SIWZ (odpowiednio zabezpieczone oraz zaplombowane przez Wykonawcę, tak aby nie
uległy zniszczeniu bądź zdekompletowaniu). 2) deklaracja zgodności według normy PN-EN ISO/IEC 17050-1 lub normy równoważnej, podpisaną
przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzoną odpowiednimi badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratorium.
Badania powinny potwierdzać zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego wynikającymi z niniejszej SIWZ, w szczególności
Zał. Nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe badania muszą być wykonane nie wcześniej niż przed upływem 180 dni przed dniem wszczęcia postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1 formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2
wypełniony formularz asortymentowo cenowy- wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne
potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia
składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej – „Zabezpieczenie”) przez Wykonawcę, którego oferta została
uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie wynosić będzie 5 % łącznej ceny ofertowej brutto. Szczegółowe informacje dot. zabezpieczenia zawiera
SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
oferty należy składać w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|