Dostawa oznak (dystynkcji)

Data publikacji 2020-09-09
Data zakończenia 2020-09-17 00:00:00
Instytucja Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582946-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395611326
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak (dystynkcji) noszonych nad lewą kieszenią koszuli - ilość 100 000 szt. Poszczególne ilości przedmiotu
zamówienia Zamawiający określił w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ zgodny z Dokumentacją Techniczno-Technologiczną. (Zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów
Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika w sprawie nowego
wzoru ze zm.) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b18882a5-8773-48bb-9f9a-7996e222d4a2
Biuletyn 582946-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi
Regon 47074268300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Legionów
Zamawiajacy adres numer domu 113
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 322 647
Zamawiajacy fax 426 325 841
Zamawiajacy email zup@lodz.lasy.gov.pl
Adres strony url https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódź, ul. Legionów 113
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oznak (dystynkcji)
Numer referencyjny NH.270.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak (dystynkcji) noszonych nad lewą kieszenią koszuli - ilość 100 000 szt. Poszczególne ilości przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ zgodny z Dokumentacją Techniczno-Technologiczną. (Zarządzenie nr 39 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2019 r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów munduru leśnika w sprawie nowego wzoru ze zm.) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39561132-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawcą zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przy czym: Wykonawca zobowiązany jest wykonać pierwszą dostawę w terminie do 60 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia ww. warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 400 000 PLN
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał zamówienie na dostawę/dostawy oznak (dystynkcji) o wartości minimum 400 000,00 zł w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Poprzez wartość zamówienia Zamawiający rozumie wartość zawartej umowy pomiędzy Wykonawcą i innym podmiotem lub wartość dostaw łącznych wykonanych na rzecz jednego podmiotu. Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN dla tej waluty podawany przez Narodowy Bank Polski na dzień opublikowania ogłoszenia. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek o którym mowa powyzej zostanie spełniony jeżeli spełniać je będzie jeden z Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w art.24 ust.1 i ust.5 pkt.1) W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku o którym mowa powyżej na wiedzę i doświadczenie zdobytą w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był Wykonawca, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy, tzn. realnej faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania lub innego dokumentu, o którym mowa powyżej musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d) okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Przykładowy wzór dokumentu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3. dotyczący terminów wystawienia tych dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.(wzór – Załącznik nr 5) 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) próbki dla każdego asortymentu określonego w Zał.9 do SIWZ (odpowiednio zabezpieczone oraz zaplombowane przez Wykonawcę, tak aby nie uległy zniszczeniu bądź zdekompletowaniu). 2) deklaracja zgodności według normy PN-EN ISO/IEC 17050-1 lub normy równoważnej, podpisaną przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzoną odpowiednimi badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratorium. Badania powinny potwierdzać zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego wynikającymi z niniejszej SIWZ, w szczególności Zał. Nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe badania muszą być wykonane nie wcześniej niż przed upływem 180 dni przed dniem wszczęcia postępowania.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1 formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2 wypełniony formularz asortymentowo cenowy- wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ, 4. /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego- wg załącznika nr 6 do SIWZ 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ
IV 4 14 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej – „Zabezpieczenie”) przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie wynosić będzie 5 % łącznej ceny ofertowej brutto. Szczegółowe informacje dot. zabezpieczenia zawiera SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wskazano w projekcie umowy stanowiącym załącznik do siwz.
IV 4 4 data 2020-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin pierwszej dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)