GuidZP400 |
870d36e6-fba6-4a74-85e0-b731bf46f3d8
|
Biuletyn |
583106-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
|
Regon |
41105199900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościan
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-000
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
655 120 855
|
Zamawiajacy fax |
655 120 707
|
Zamawiajacy email |
zp.spzozkoscian@post.pl
|
Adres strony url |
http://szpital.koscian.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpital.koscian.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://spzozkoscian.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Kościanie, ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu do pobierania krwi metodą aspiracyjno - próżniową
|
Numer referencyjny |
SPZOZ.EPII.23.24.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności dostawa probówek, rurek, igieł, adapterów motylków, strzykawek do systemu zamkniętego do pobierania krwi szczegółowy opis zawarty jest w formularzach asortymentowo - cenowych – załącznik nr 2 do siwz. Zamknięty system pobierania krwi musi pochodzić od jednego producenta. (pod rygorem odrzucenia oferty). Zestawienie i ilości zamawianych artykułów podane są w załączonych do niniejszej specyfikacji "Formularzach cenowych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Okreslenie warunkow |
brak warunków szczegółowych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak warunków szczegółowych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
brak warunków szczegółowych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie na formularzu oferty, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP,
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dysponować: bezpłatnymi próbkami, opisem oferowanych wyrobów (np. kartami katalogowymi) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy:
1. Na podstawie regulacji art. 144 ust.1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian do umowy. Zmiany te nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego oraz muszą obejmować zakres dozwolony przez prawo a w szczególności mogą objąć : zmianę ilości przedmiotu zamówienia,
2. pozytywną zmianę jakości, parametrów lub innych charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej,
3. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany,
4. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw,
5. zmianę okresu obowiązywania umowy w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego postępowania na analogiczny przedmiot zamówienia,
6. zmiany mogą objąć zmianę jednostkowych cen brutto tylko i wyłącznie w przypadku gdy wykonawca składając ofertę mimo dołożenie należytej staranności nie mógł pozyskać informacji o możliwości wprowadzenia zmian dotyczących podatku VAT choćby zmiany te były w stadium projektu . Zmiany wchodzą z dniem obowiązywania nowej stawki Vat.
Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 1 mogą być:
1. wprowadzenie na rynek przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego
2. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy,
3. zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego , w szczególności w zakresie organizacji pracy laboratorium,
4. zmiana w zakresie liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego,
5. konieczność prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych,
6. zmiany Umowy umożliwiać będą podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego,
7. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
8. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|