GuidZP400 |
abe71df5-a344-492a-b458-336cdc765afd
|
Biuletyn |
581417-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27820930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7637636
|
Zamawiajacy fax |
(032) 2651430
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzzoz.bedzin.pl
|
Adres strony url |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiści lub za posrednictwem poczty, kuriera, posłanca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Zamawiającego, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici chirurgicznych i siatek
|
Numer referencyjny |
DZA.381.21.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i siatek (dalej także zwanymi wyrobami medycznymi) w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy będą następować do pomieszczeń magazynowych Apteki Szpitalnej Powiatowego Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie o posiadaniu na oferowany przedmiot zamówienia dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganych prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm. ).
2. Katalogi, foldery, ulotki informacyjne (odpowiednio) oferowanych produktów (materiałów szewnych/siatek ) zawierające, nazwę producenta potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Próbki nici chirurgicznych - po 1 saszetce nici do każdej pozycji w pakiecie /dotyczy pakietu 1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie:
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
b) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku od towarów i usług oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
c) zmiany ustalonego przez producenta numeru katalogowego dostarczanych Wyrobów medycznych,
d) zmiany producenta Wyrobów medycznych, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie Wykonawcy wycofał się z produkcji danego Wyrobu medycznego. Zmiana taka będzie dopuszczalna jedynie pod tym warunkiem, że Wyroby medyczne innego producenta będą w pełni spełniać wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena tych Wyrobów medycznych będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji Wyrobów medycznych oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wyroby medyczne, które mają być dostarczane w zamian odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym,
e) zmiany sposobu konfekcjonowania, a tym samym zwiększenia lub zmniejszenia ilości zaoferowanych opakowań zbiorczych, z tym zastrzeżeniem, że ilości Wyrobów medycznych muszą być po odpowiednim przeliczeniu zgodne z ilościami określonymi w Zał. nr 1, a ceny jednostkowe określone w tym załączniku nie ulegną podwyższeniu.
f) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania, jednak na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc.
g) zwiększenia ilości poszczególnych Wyrobów medycznych w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i będzie mniejsza od 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych w szczególności: wzrost liczby pacjentów, wzrost liczy zabiegów, zmiana procedur w szpitalu itp. W takim przypadku wartość umowy w danej części ulegnie zmianie maksymalnie do 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części. Cena Wyrobów medycznych w ramach zwiększonych limitów ilościowych będzie nie wyższa niż określona w umowie pierwotnej.
2. Zmiany określone w ust. 1 lit. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 1 lit. b), c), d), e), f), g), wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że co innego wynika z tych zapisów.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 -
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i siatek (dalej także zwanymi wyrobami medycznymi) w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy będą następować do pomieszczeń magazynowych Apteki Szpitalnej Powiatowego Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych i siatek (dalej także zwanymi wyrobami medycznymi) w ilościach i asortymencie wskazanych w formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy będą następować do pomieszczeń magazynowych Apteki Szpitalnej Powiatowego Zespołu Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin
|
| |