GuidZP400 |
8c3f8df4-9fcb-42c2-9f0e-6954ef07d3a3
|
Biuletyn |
582608-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
|
Regon |
00029383500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marcelińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-354
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 88 63 300,
|
Zamawiajacy fax |
61 867 25 21
|
Zamawiajacy email |
karolina.biskup@rckik.poznan.pl, lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.rckik.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.rckik-poznan.4bip.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.rckik-poznan.4bip.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, Sekretariat, Budynek Główny
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kalendarzy z logotypem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu na rok 2021
|
Numer referencyjny |
28/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kalendarzy z logotypem Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu na rok 2021.
Pakiet Nr 1
1. Kalendarz książkowy B5
2. Kalendarzyk kieszonkowy A6
Pakiet Nr 2
1. Kalendarz trójdzielny, składany wraz z kopertą
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Formularz Nr 1 i Załącznik Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy kalendarzy reklamowych, każda dostawa o wartości:
dla Pakietu Nr 1 min. 20.000,00 pln brutto.
dla Pakietu Nr 2 min. 5.000,00 pln brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Sporządzony na Formularzu Nr 2, wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Opis wymaganej zdolności
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy kalendarzy reklamowych, każda dostawa o wartości:
dla Pakietu Nr 1 min. 20.000,00 pln brutto,
dla Pakietu Nr 2 min. 5.000,00 pln brutto.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
dla Pakietu Nr 1 1.300,00 pln
dla Pakietu Nr 2 250,00 pln
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego 16 1130 1088 0001 3007 8120 0002 z opisem przelewu zawierającym dane postępowania i nr jego części jeżeli w postępowaniu je wyszczególniono.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona).
W powyższym przypadku do oferty należy załączyć oryginał dokumentu i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem, że oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia.
Wszystkie dokumenty potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia w stosunku do określonej w Formularzu nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń w razie zmniejszenia ilości zamówionego asortymentu o 10 %.
2. Zamawiający zastrzega prawo zmiany (zwiększenia zakresu) umowy w sytuacji gdy wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Ceny jednostkowe netto przedmiotu zamówienia, określone w Załączniku nr 1 do umowy, mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy.
4. Zmiana cen następuje w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|