GuidZP400 |
71f0f12e-f60b-4cd3-a6b3-874c5046d6c5
|
Biuletyn |
583492-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ogrodnictwa
|
Regon |
10102334200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skierniewice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48468332021
|
Zamawiajacy fax |
+48468333228
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@inhort.pl
|
Adres strony url |
www.inhort.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6 00-684 Warszawa
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pierog.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pierog.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych
|
Numer referencyjny |
21/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych* materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów (tonerów, tuszy, taśm i bębnów).
* Pojęcie „fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne” oznacza materiały pełnowartościowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, do produkcji których zostały wykorzystane elementy w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej w części ani w całości w skład innych materiałów.
2. Materiały eksploatacyjne muszą być materiałami wysokiej jakości oraz zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami wymienionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”, spełniające wymogi bezkonfliktowej pracy i zapewniające należyte bezpieczeństwo.
3. Okres przydatności do użytku dostarczanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
4. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki.
5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.
|
Cpv glowny przedmiot |
30100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy będą realizowane przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej polegający na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek lub faksów o łącznej wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). W przypadku dostawy świadczonej w sposób okresowy lub ciągły poprzez jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy materiałów eksploatacyjnych zrealizowane w ramach jednej umowy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość należycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odpowiada wartości określonej w warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, poza zmianami nieistotnymi, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) zmiany oferowanego modelu asortymentu dostawy ze względu na zakończenie produkcji lub wycofanie produktu z obrotu. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić inny produkt (zamiennik) o właściwościach równoważnych odpowiadających charakterystyce produktu określonej w SIWZ. Spełnienie warunku równoważności produktu zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego i wymaga zaakceptowania. Przy zmianie przedmiotowej asortymentu dopuszcza się zmianę wynagrodzenia wskazanego w Umowie, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) gdy zmianie ulegnie cena brutto przedmiotu umowy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie; b) gdy zmianie ulegnie cena brutto materiałów eksploatacyjnych - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania albo braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie mieć wpływ na wynagrodzenie; 3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy). 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|