GuidZP400 |
bc330c10-1a7a-4605-ae42-ba7d90cf9e8e
|
Biuletyn |
579336-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
10464542000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony url |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://nask.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://nask.eb2b.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://nask.eb2b.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedłużenie wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania Fortigate
|
Numer referencyjny |
ZZPiZ.2110.4.2020.277.JOK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i oprogramowania Fortigate.
2. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.
5. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie rozwiązania, które posiadają parametry techniczne i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone w Tomie II SIWZ- SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), w wymiarze czasu adekwatnym do powierzonych zadań, osób wykonujących wskazane w SOPZ czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związa-nych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Tomie III SIWZ – Wzór umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
SIWZ. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych
przez Wykonawcę. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę stanowi
wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1) Formularzem cenowym sporządzonym
na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW, 3. Wraz z ofertą
powinny być złożone: a) Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1
Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do
Tomu I SIWZ IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że
upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów,
które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na
podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne
wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia
zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy
Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy
Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy wczytać na Platformie w
zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca
wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję
„Zapisz”. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej Oświadczenie można wczytać na
Platformie lub można złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188
z późń. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego – ul.
Kolska 12, 01-045 Warszawa. Uwaga: • Niniejszego oświadczenia (wypełnionego
Załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było
skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11
ustawy Pzp.); • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
składa każdy z Wykonawców. 5. Ofertę składa się w języku polskim w jednej z
następujących form: a. w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem
https://nask.eb2b.com.pl/ lub b. w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora
pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z
2018 r. poz. 2188 z późn.zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie
Zamawiającego - ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa. 6. Dokumenty składane przez podmioty
zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5 ppkt
B lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w
Rozdziale VII ust. 3 Tomu I SIWZ- IDW składa każdy z Wykonawców. 8. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na
wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale
VII ust. 5 Tomu I SIWZ- IDW. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale
VII ust. 5 Tomu I SIWZ- IDW składa każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia. 9. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3
ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego
Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz.
700 z późn. zm.). 10.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania
wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy
do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do
złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 11. W zakresie nieuregulowanym SIWZ,
zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn.
zm. – dalej „Rozporządzenie”). 12. Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty w
formie elektronicznej i pisemnej zawarty jest w Rozdziale XIII Tomu I SIWZ - IDW
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia Umowy wywołującej potrzebę zmian treści Umowy wraz ze skutkami takiej zmiany;
2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 10 Umowy;
4) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom;
5) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy w związku z niemożliwością realizacji Umowy w zakładanym terminie:
a) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć,
b) w razie przedłużenia się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku ze składanymi w jego toku środkami ochrony prawnej, nie dłużej jednak niż o 30 dni w ww. przypadkach;
6) gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 Pzp;
7) w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego, mających wpływ na wykonywanie Umowy;
8) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z SOPZ.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści Oferty dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej albo elektronicznej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), w wymiarze czasu adekwatnym do powierzonych zadań, osób wykonujących wskazane w SOPZ czynności w zakresie realizacji zamówienia i bezpośrednio związa-nych z wykonywaniem zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r., poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia.
15. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Tomie III SIWZ – Wzór umowy.
16. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia osób.
17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm tych podwykonawców.
18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
19. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania.
20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|