GuidZP400 |
fd0103cf-1851-4993-b25c-a5e2c1b1e859
|
Biuletyn |
583105-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku
|
Regon |
61101603400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
242 676 800
|
Zamawiajacy fax |
242 676 848
|
Zamawiajacy email |
cuw@powiat.plock.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-plock.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat-plock.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku
|
Numer referencyjny |
CUW.DZP.262.26.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku”, w podziale na części:
Część 1. Odnowienie licencji.
Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
Część 3. Dostawa drukarek kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych i tonerów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
1) dla Części 1 – do dnia 30.10.2020 r.
2) dla Części 2 oraz Części 3 – najkrótszy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi – 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy wynosi – 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) opisu oferowanego sprzętu / oprogramowania, sporządzonego zgodnie
z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia Dział II SIWZ (dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla Części 1 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznych strajków u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, niekorzystne warunki pogodowe.
Dla Części 2 i Części 3 Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznych strajków u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, niekorzystne warunki pogodowe,
3) sprzętu będącego przedmiotem zamówienia na inny, o nie gorszych parametrach technicznych od zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie i spełniającego wymagania określone w SIWZ – w sytuacji wycofania sprzętu z produkcji przez producenta.
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odnowienie licencji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium „Okres obowiązywania licencji”, będzie rozpatrywane na podstawie ilości miesięcy podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres obowiązywania licencji wymagany przez Zamawiającego wynosi – 12 miesięcy (warunek konieczny). Maksymalny okres obowiązywania licencji wynosi - 24 miesiące.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu pn. "Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku" w Części 1 jest odnowienie licencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium „Termin dostawy”, będzie rozpatrywane na podstawie ilości dni podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi – 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy wynosi – 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Kryterium „Gwarancja”, będzie rozpatrywane na podstawie ilości miesięcy podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi – 24 miesiące (warunek konieczny). Maksymalny okres gwarancji wynosi – 36 miesięcy. Gwarancja udzielona na dłuższy okres będzie traktowana jako okres 36 miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu pn. "Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku" w Części 2 jest dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych i tonerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42962000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Kryterium „Termin dostawy”, będzie rozpatrywane na podstawie ilości dni podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi – 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Maksymalny termin dostawy wynosi – 21 dni kalendarzowych od dni zawarcia umowy.
Kryterium „Gwarancja”, będzie rozpatrywane na podstawie ilości miesięcy podanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy termin gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi – 24 miesiące (warunek konieczny). Maksymalny okres gwarancji wynosi – 48 miesięcy. Gwarancja udzielona na dłuższy okres będzie traktowana jako okres 48 miesięcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w postępowaniu pn. "Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w w Płocku" w Części 3 jest dostawa drukarek kolorowych, urządzeń wielofunkcyjnych i tonerów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ.
|
| |