GuidZP400 |
8b5baf2c-6f49-492d-939e-8d72aaaa820b
|
Biuletyn |
583793-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
|
Regon |
53117213500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Karłowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Głuchołazy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
48-340
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 408 01 59
|
Zamawiajacy fax |
77 439 38 61
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA: IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, DZIAŁANIE: 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
10
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl; platformazakupowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmsw-glucholazy.bip.gov.pl; platformazakupowa.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Oferta składana w wersji elektronicznej:Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta składana w wersji papierowej:Ofertę w zapieczętowanej kopercie opatrzonej napisami jak w rozdz. 11.2. niniejszej Specyfikacji należy złożyć w Sekretariacie siedziby Zamawiającego.
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
platformazakupowa.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia socjalno-bytowego dla Oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
|
Numer referencyjny |
DZP 2377/9/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia socjalno-bytowego na Oddział Chorób Płuc i Gruźlicy w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II realizowanego w ramach: PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA: IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, DZIAŁANIE: 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części (pakiety). Wykaz asortymentu wraz
z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1 do 1.5, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia do 40 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając, że nie otwarto w stosunku do niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:45
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski oraz poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble z płyty i z drewna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble do siedzenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposazenie pozostałe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Meble na wymiar
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załączniku nr 1.5 do SIWZ
|
| |