GuidZP400 |
9c107c53-9091-409a-9b20-7a80f95d0dff
|
Biuletyn |
583815-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
GMINA SANTOK
|
Regon |
21096690600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gorzowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Santok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-431
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
957287510
|
Zamawiajacy fax |
957287511
|
Zamawiajacy email |
urzad@santok.pl
|
Adres strony url |
www.santok.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.santok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Współpracy INTERREG VA Brandenburgia - Polska 2014-2020, Umowa o dofinansowanie projektu 08.08.2018r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.santok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.santok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Santoku, ul. Gorzowska 59; 66-431 Santok, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa mebli do 4 budynkach przy przystani rzecznej w Santoku oraz pomieszczeń hangaru "
|
Numer referencyjny |
ZP.271.18.2020.BP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do 4 budynków i hangaru przy przystani rzecznej w Santoku, regały metalowe, stoły i krzesła cateringowe, szafy turystyczne i pokrowce na meble.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości do 15 % zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przeznaczeniem.
|
Data zakonczenia |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) konieczności zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia mebli w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, tajfun, niezwykłe mrozy, powodzie, niekorzystne warunki hydrologiczne, stan zagrożenia epidemiologicznego, stanu epidemii,
4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6 umowy,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebla lub Wykonawcę,
7) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Strony,
8) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy,
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|