Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583632-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z podziałem na nw. części:
Część 1 zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (10 szt.)
Część 2 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej (1 szt.)
Część 3 zamówienia: Dostawa serwera (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 do siwz – dot. Wszystkich części zamówienia;
załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia;
załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia;
załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia;
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36ff194b-b81a-4c2f-85ff-847cf0616a1d
Biuletyn 583632-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
Regon 60044114000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pereca
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 084 6383555, 6383444,
Zamawiajacy fax 846 383 500
Zamawiajacy email rektorat@upz.edu.pl,
Adres strony url https://upz.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia państwowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.upz.edu.pl/page/618/zamowienia-2020.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uczenia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny AI. 261.04.2020.MF
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z podziałem na nw. części: Część 1 zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (10 szt.) Część 2 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej (1 szt.) Część 3 zamówienia: Dostawa serwera (1 szt.) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1 do siwz – dot. Wszystkich części zamówienia; załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia; załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia; załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia; Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Część 1-2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy. Część 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania SIWZ, które Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Część 1 zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. c) Deklaracja zgodności CE. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. d) Oświadczenia producenta lub wykonawcy, potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; e) Dokument potwierdzający kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym - wydruk ze strony Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. f) Certyfikat ISO 9001:2015 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych; Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. g) Oświadczenie producenta lub wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. h) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. 2) Część 2 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej a) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ – Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia. b) Część 3 zamówienia: Dostawa serwera (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) a) Certyfikat ISO-9001. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. b) Certyfikat ISO-14001. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. c) Deklaracja zgodności CE. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. d) Certyfikat ISO 9001 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim. e) Oświadczenia Producenta lub Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. f) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ – Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Na ofertę składa się: - Formularz oferty; - Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VII; - Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy ; - Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka Zamówienia publiczne – 2020) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 zamówienia: 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 zł) Część 2 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł) Część 3 zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych wart. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO SA II Oddział w Zamościu 90 1240 2005 1111 0010 4300 7595, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, znak sprawy – AI.261.04.2020.MF nr części …….… 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania lub znak sprawy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ (Uczelni Państwowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość - pokój nr 1198 lub 124). 6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy; Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zmianę podatku za dostawy realizowane po wejściu w życiu przepisów wprowadzających zmianę. Wartość netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji tych usług nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów; c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca, maksymalnie o 7 dni. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp. 3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. 4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (10 szt.) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1 oraz 1.1 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa macierzy dyskowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej (1szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1 oraz 1.2 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa serwera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera (1szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera: załącznik nr 1 oraz 1.3 do siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)