GuidZP400 |
36ff194b-b81a-4c2f-85ff-847cf0616a1d
|
Biuletyn |
583632-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uczelnia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
|
Regon |
60044114000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pereca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
084 6383555, 6383444,
|
Zamawiajacy fax |
846 383 500
|
Zamawiajacy email |
rektorat@upz.edu.pl,
|
Adres strony url |
https://upz.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.upz.edu.pl/page/618/zamowienia-2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uczenia Państwowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
AI. 261.04.2020.MF
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, z podziałem na nw. części:
Część 1 zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych (10 szt.)
Część 2 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej (1 szt.)
Część 3 zamówienia: Dostawa serwera (1 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 do siwz – dot. Wszystkich części zamówienia;
załącznik nr 1.1 do siwz – dot. części 1 zamówienia;
załącznik nr 1.2 do siwz – dot. części 2 zamówienia;
załącznik nr 1.3 do siwz – dot. części 3 zamówienia;
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Część 1-2 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
Część 3 zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania SIWZ, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Część 1 zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych
(w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
b) Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
c) Deklaracja zgodności CE. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
d) Oświadczenia producenta lub wykonawcy, potwierdzające spełnienie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
e) Dokument potwierdzający kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym - wydruk ze strony Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
f) Certyfikat ISO 9001:2015 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych; Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
g) Oświadczenie producenta lub wykonawcy potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
h) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2) Część 2 zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej
a) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.2 do SIWZ – Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia.
b) Część 3 zamówienia: Dostawa serwera
(w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
a) Certyfikat ISO-9001. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
b) Certyfikat ISO-14001. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
c) Deklaracja zgodności CE. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
d) Certyfikat ISO 9001 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych. Zgodnie z dyspozycją art. 9 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim.
e) Oświadczenia Producenta lub Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
f) Podpisany przez Wykonawcę potwierdzający spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych w załączniku nr 1.3 do SIWZ – Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Na ofertę składa się:
- Formularz oferty;
- Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VII;
- Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy ;
- Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego (zakładka Zamówienia publiczne – 2020) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
Część 1 zamówienia: 700,00 zł (słownie: siedemset 00/100 zł)
Część 2 zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście 00/100 zł)
Część 3 zamówienia: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych wart. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.)
3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO SA II Oddział w Zamościu 90 1240 2005 1111 0010 4300 7595, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, znak sprawy – AI.261.04.2020.MF nr części …….…
5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania lub znak sprawy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ (Uczelni Państwowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość - pokój nr 1198 lub 124).
6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku:
a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy; Wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia faktury uwzględniającej zmianę podatku za dostawy realizowane po wejściu w życiu przepisów wprowadzających zmianę. Wartość netto wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji tych usług nie zmieni się, a wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, za które nie odpowiada Wykonawca, maksymalnie o 7 dni.
2. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Pzp.
3. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów przenośnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych (10 szt.)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 oraz 1.1 do siwz.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa macierzy dyskowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa macierzy dyskowej (1szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 oraz 1.2 do siwz.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa serwera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera (1szt.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części zawiera:
załącznik nr 1 oraz 1.3 do siwz.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz.
|
| |