Dostawa serwera wirtualizacji

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583701-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wirtualizacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji.
3. Dodatkowe informacje:
a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie maksymalnie do 35 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych, z tym, że niezbędna jest akceptacja tego terminu przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego.
4. Wymagania formalne i warunki gwarancji.
a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego należyte wykonanie dostawy. Czas obowiązywania gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem lit. b poniżej.
b) W przypadku braku funkcjonalności przewidywania awarii dla wszystkich komponentów wymienionych w punkcie „Diagnostyka” (tj. procesor, pamięć, VRM, dyski, zasilacze, wentylatory) wymagane jest rozszerzenie poziomu gwarancji do 60 miesięcy 24x7 oraz zainstalowania dodatkowego dla każdej lokalizacji systemu monitoringu (na dedykowanym serwerze o parametrach rekomendowanych przez producenta oprogramowania monitorującego). W takiej sytuacji za termin gwarancji nie zostaną przyznane punkty.
c) Naprawy gwarancyjne będą realizowane w siedzibie Zamawiającego. Czas reakcji serwisowej – następny dzień roboczy po zgłoszeniu konieczności naprawy.
d) Wymiany uszkodzonych elementów serwera na nowe w okresie gwarancji muszą odbywać się w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia wykrycia wady w trakcie użytkowania przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego.
e) Serwer musi być fabrycznie nowy (data produkcji nie późniejsza niż 6 miesięcy przed dostawą), musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na terenie Polski i być objęta serwisem producenta na terenie RP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b6e38355-c86a-4304-bc78-d369d74b3cd4
Biuletyn 583701-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachęta Narodowa Galeria Sztuki
Regon 27594900000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Małachowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-916
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 556 96 01
Zamawiajacy fax 228 277 886
Zamawiajacy email a.sokolska@zacheta.art.pl
Adres strony url www.zacheta.art.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny państwowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zacheta.art.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zacheta.art.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny obowiązuje forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zachęta - Narodowa Galeria Sztuki, plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwera wirtualizacji
Numer referencyjny ZP/05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera wirtualizacji, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji. 3. Dodatkowe informacje: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w terminie maksymalnie do 35 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. b) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem, co najmniej 2 dni roboczych, z tym, że niezbędna jest akceptacja tego terminu przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego. 4. Wymagania formalne i warunki gwarancji. a) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzającego należyte wykonanie dostawy. Czas obowiązywania gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, z zastrzeżeniem lit. b poniżej. b) W przypadku braku funkcjonalności przewidywania awarii dla wszystkich komponentów wymienionych w punkcie „Diagnostyka” (tj. procesor, pamięć, VRM, dyski, zasilacze, wentylatory) wymagane jest rozszerzenie poziomu gwarancji do 60 miesięcy 24x7 oraz zainstalowania dodatkowego dla każdej lokalizacji systemu monitoringu (na dedykowanym serwerze o parametrach rekomendowanych przez producenta oprogramowania monitorującego). W takiej sytuacji za termin gwarancji nie zostaną przyznane punkty. c) Naprawy gwarancyjne będą realizowane w siedzibie Zamawiającego. Czas reakcji serwisowej – następny dzień roboczy po zgłoszeniu konieczności naprawy. d) Wymiany uszkodzonych elementów serwera na nowe w okresie gwarancji muszą odbywać się w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia wykrycia wady w trakcie użytkowania przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych u Zamawiającego. e) Serwer musi być fabrycznie nowy (data produkcji nie późniejsza niż 6 miesięcy przed dostawą), musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na terenie Polski i być objęta serwisem producenta na terenie RP.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z SIWZ 6.1. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na wezwanie Zamawiającego, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.1 pkt. a niniejszego Rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający polega na wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, który potwierdzi swoją zdolność do wykonania zamówienia zgodnie z Rozdziałem VIII SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty nie wymienione w Rozdziale VIII SIWZ składane wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z załączonym oświadczeniem o spełnianiu przez oferowany serwer parametrów – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą karty katalogowe lub inne dokumenty, potwierdzające spełnianie parametrów technicznych wskazanych w oświadczeniu załączonym do formularza ofertowego. W sytuacji gdy dany parametr wynika z konfiguracji indywidualnej serwera na potrzeby Zamawiającego i nie wynika on z karty katalogowej, Wykonawca zaznaczy ten fakt w oświadczeniu wskazanym w punkcie a) powyżej, wpisując „konfiguracja indywidualna”.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Obowiązuje forma pisemna (papierowa)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców, w uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy i za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę podwykonawca będzie posiadać odpowiednią wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: • zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu zamówionego w ramach zamówienia podstawowego, • zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, • wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem danych osobowych jest Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki b) z inspektorem ochrony danych osobowych można się kontaktować pod adresem: iodo@zacheta.art.pl c) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/05/2020 pn.: „Dostawa serwera wirtualizacji”. d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 2. Wykonawca posiada: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 3. nie przysługuje Wykonawcy: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria czas gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria ilość portów 1GbE Ethernet
Znaczenie 10,00
  
Kryteria ilość portów FibreChanel
Znaczenie 10,00
  
Kryteria ilość dysków
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria ilość portów SAS
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)