Dostawa licencji oprogramowania - Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac dla UP JP II w Krakowie.

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583527-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy licencji oprogramowania tj. Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac dla UP JP II w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy został opisany w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5b9dd2db-0a22-46a9-845e-93cf4c56258f
Biuletyn 583527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Regon 38719130000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kanonicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy fax 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy email zp@upjp2.edu.pl
Adres strony url www.upjp2.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Skonsolidowany Plan Rozwoju UPJPII, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr Umowy POWR.03.05.00-00-Z104/17/00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://oldwww.upjp2.edu.pl/wszystkie_zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy skłądać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3 pokój nr 100 Biuro Zamówień Publicznych,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania - Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac dla UP JP II w Krakowie.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy licencji oprogramowania tj. Pakiet aplikacji profesjonalnych dla sektora edukacji dla systemu Mac dla UP JP II w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy został opisany w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że oferowane przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać kart katalogowych lub wydruków ze stron internetowych lub innych dokumentów lub oświadczeń producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, przy zachowaniu niezmiennej ceny, w przypadku: 1.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z niezawinionych przez Strony przyczyn spowodowanych przez tzw. „siłę wyższą” w rozumieniu § 7; 1.2 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, z wyjątkiem przepisów wpływających na wysokość ceny brutto; 1.3 zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) – ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego; 2. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego wynagrodzenia ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku: 2.1 ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych dostaw stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT; 2.2 ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. 2017, poz. 847) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę; 2.3 ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r., poz. 300 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2018, poz. 1510 z późn. zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek. 2.4 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j. Dz. U. 2018 poz. 2215 ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu zmiany postanowień umowy o prowadzenie pracowniczego zawartej przez Wykonawcę z instytucją finansową zarządzającą PPK, dotyczących ww. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)