GuidZP400 |
0fc47797-0f13-4d1d-a2ce-9e4c5d477808
|
Biuletyn |
583639-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Spółka z o.o.
|
Regon |
30827000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
1-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siemianowice Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 228 30 30,
|
Zamawiajacy fax |
32 228 14 98
|
Zamawiajacy email |
zp@zozsiemianowice.pl,
|
Adres strony url |
www.zozsiemianowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie elektronicznie z podpisem. na adres zp@zozsiemianowice.pl oraz przesłaniem hasła dostepu dp termnie otwarcia ofert.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą lub innym kurierem, lub osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski w Siemianowicach Śl. Sp. z o.o.; ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śl., Biuro Zarządu - sekretariat (pok. A002)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego - Łóżko porodowe, defibrylator i piła oscylacyjna
|
Numer referencyjny |
SZM/DZ/341/29/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego o parametrach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety.
Pakiet nr 1 – Łóżko porodowe w ilości 1 sztuka – na oddział ginekologiczny
Pakiet nr 2 – Defibrylator w ilości 1 sztuka – na oddział wewnętrzny
Pakiet nr 3 – Piła oscylacyjna w ilości 1 sztuka – na Blok operacyjny ortopedii
1. Łóżko porodowe (medyczne), przeznaczone dla pacjentek oddziałów położniczo-ginekologicznych. Kolumnowe łóżko wytworzone w antybakteryjnej nanotechnologii srebra (w częściach tworzywowych i lakierze) - fabrycznie nowe.
Szeroki zakres możliwych ustawień pozycji:
- pozycja horyzontalna
- pozycja do badania ginekologicznego
- pozycja siedząca
- pozycja półsiedząca
Pakiet nr 2 -Defibrylator dwufazowy na stojaku jezdnym – 1 szt.
Pakiet nr 3 - ZESTAW NAPĘDU WIERTARSKIEGO BEZPRZEWODOWEGO do dużych kości
zgodnie z zapisami w załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Informacje na temat katalogow |
Dla pakietu nr 1 – w terminie do 20 dni roboczych od podpisania Umowy
Dla pakietu nr 2 – w terminie do 10 dni roboczych od podpisania Umowy
Dla pakietu nr 3 – w terminie do 20 dni roboczych od podpisania Umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: 5.3.3. Wykonawca spełni
warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego
Pakiet nr 1 - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego – aparat do znieczulania, każda
o wartości nie niższej niż 40 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 2 - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego – defibrylator, każda
o wartości nie niższej niż 25 000,00 PLN brutto
Pakiet nr 3 - co najmniej 2 dostawy sprzętu medycznego – piła oscylacyjna, każda
o wartości nie niższej niż 30 000,00 PLN brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na odstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
zamawiającego, zamawiający żąda: a) Oznakowania sprzętu Certyfikatem CE b) Opis techniczny w
języku polskim c) Prospekt (ulotka w języku polskim) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych
od niego, nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa w pkt 7.1 może złożyć inne
dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego,
potwierdzające stosowanie przez wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z
wymaganymi normami zapewniania jakości lub środków zarządzania środowiskowego
równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm
zarządzania środowiskowego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|