GuidZP400 |
0d279423-92f2-40ed-8e6f-0431f6d192a2
|
Biuletyn |
583451-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Transportu Kolejowego
|
Regon |
01548143300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
134
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-305
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 749 14 00
|
Zamawiajacy fax |
22 749 14 01
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
|
Adres strony url |
https://bip.utk.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
POIS.05.02.00-00-0043/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zamowienia.utk.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zamowienia.utk.gov.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
zamowienia.utk.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres pocztowy wskazany w sekcji I.1 niniejszego ogłoszenia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych oraz powiązaną z nią aplikacją na urządzenia mobilne
|
Numer referencyjny |
BDG-WZPU.2501.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych, zwanej dalej „Platformą” oraz powiązanej z nią aplikacji na urządzenia mobilne, zwanej dalej „Aplikacją”.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.3.1 Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie Platformy i Aplikacji.
3.3.2 Przygotowanie pod kątem technicznym, graficznym i multimedialnym 16 szkoleń
e-learningowych oraz ich wdrożenie na Platformę.
3.3.3 Zapewnienie Usługi Wsparcia Technicznego oraz gwarancji dla Platformy i Aplikacji.
3.3.4 Zapewnienie Usługi Rozwoju Platformy i Aplikacji w ilości 300 roboczogodzin.
3.3.5 Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dedykowanego administratorom Zamawiającego w zakresie obsługi platformy i szkoleń, w wymiarze zapewniającym skuteczne przeszkolenie maksymalnie 16 pracowników Zamawiającego.
3.3.6 Opracowanie instrukcji dla użytkowników Platformy oraz Aplikacji i administratora Zamawiającego z zapewnieniem jej ciągłej aktualizacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
72212190-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-06-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.1.2 Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
5.1.2.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej:
1) jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń
e-learningowych, której wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto, oraz
2) jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS, której wartość wynosiła co najmniej
50 000,00 zł brutto.
5.1.2.2 dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie jak poniżej:
1) Kierownik projektu – co najmniej jedna osoba, spełniająca łącznie następujące wymagania:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę kierownika projektu w co najmniej dwóch projektach informatycznych o wartości każdego projektu informatycznego co najmniej 300 000,00 zł brutto;
b) posiada przynajmniej jeden certyfikat z obszaru zarządzania projektami potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub równoważny. Za równoważne certyfikaty Zamawiający uzna dokumenty, które potwierdzają co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdza certyfikat PRINCE2 na poziomie Practitioner, wystawione przez podmiot, który prowadzi działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzaniu umiejętności.
2) Architekt systemu – co najmniej jedna osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła obowiązki architekta systemu w projektowaniu, instalacji, konfigurowaniu i wdrażaniu minimum dwóch systemów informatycznych;
3) Projektant szkoleń e-learningowych – co najmniej jedna osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowywaniu, co najmniej trzech szkoleń
e-learningowych, w szczególności była odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich elementów interaktywnych i multimedialnych oraz właściwej oprawy graficznej szkolenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług, spełniających warunek opisany pkt 5.1.2.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony na stronie internetowej, na której prowadzone jest postępowanie, po publikacji informacji z otwarcia ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony są uprawnione do dokonania wszelkich zmian o łącznej wartości mniejszej niż 10 % wynagrodzenia łącznego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy oraz mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p., niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami ustawy p.z.p. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia Przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem.
3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający wymaga zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszonej takimi zmianami prawa;
2) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany:
3) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
4) zakresu Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
5) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia Wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
4. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia przewidzianego Umową w stosunku do treści Oferty w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca złoży, nie później niż 14 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie zmiany treści Umowy oraz należycie udokumentuje, że wprowadzone zmiany mają wpływ na koszty realizacji Umowy przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|