Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych oraz powiązaną z nią aplikacją na urządzenia mobilne

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Urząd Transportu Kolejowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583451-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722121907
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych, zwanej dalej „Platformą” oraz powiązanej z nią aplikacji na urządzenia mobilne, zwanej dalej „Aplikacją”.
3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje:
3.3.1 Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie Platformy i Aplikacji.
3.3.2 Przygotowanie pod kątem technicznym, graficznym i multimedialnym 16 szkoleń
e-learningowych oraz ich wdrożenie na Platformę.
3.3.3 Zapewnienie Usługi Wsparcia Technicznego oraz gwarancji dla Platformy i Aplikacji.
3.3.4 Zapewnienie Usługi Rozwoju Platformy i Aplikacji w ilości 300 roboczogodzin.
3.3.5 Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dedykowanego administratorom Zamawiającego w zakresie obsługi platformy i szkoleń, w wymiarze zapewniającym skuteczne przeszkolenie maksymalnie 16 pracowników Zamawiającego.
3.3.6 Opracowanie instrukcji dla użytkowników Platformy oraz Aplikacji i administratora Zamawiającego z zapewnieniem jej ciągłej aktualizacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d279423-92f2-40ed-8e6f-0431f6d192a2
Biuletyn 583451-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Transportu Kolejowego
Regon 01548143300000
Zamawiajacy adres ulica Aleje Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 134
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-305
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 749 14 00
Zamawiajacy fax 22 749 14 01
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
Adres strony url https://bip.utk.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIS.05.02.00-00-0043/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia zamowienia.utk.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja zamowienia.utk.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne zamowienia.utk.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres pocztowy wskazany w sekcji I.1 niniejszego ogłoszenia
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych oraz powiązaną z nią aplikacją na urządzenia mobilne
Numer referencyjny BDG-WZPU.2501.3.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie i wsparcie techniczne platformy do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz prowadzenia szkoleń e-learningowych, zwanej dalej „Platformą” oraz powiązanej z nią aplikacji na urządzenia mobilne, zwanej dalej „Aplikacją”. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.3.1 Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie Platformy i Aplikacji. 3.3.2 Przygotowanie pod kątem technicznym, graficznym i multimedialnym 16 szkoleń e-learningowych oraz ich wdrożenie na Platformę. 3.3.3 Zapewnienie Usługi Wsparcia Technicznego oraz gwarancji dla Platformy i Aplikacji. 3.3.4 Zapewnienie Usługi Rozwoju Platformy i Aplikacji w ilości 300 roboczogodzin. 3.3.5 Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dedykowanego administratorom Zamawiającego w zakresie obsługi platformy i szkoleń, w wymiarze zapewniającym skuteczne przeszkolenie maksymalnie 16 pracowników Zamawiającego. 3.3.6 Opracowanie instrukcji dla użytkowników Platformy oraz Aplikacji i administratora Zamawiającego z zapewnieniem jej ciągłej aktualizacji.
Cpv glowny przedmiot 72212190-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.1.2 Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 5.1.2.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie lub wykonuje co najmniej: 1) jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego do obsługi szkoleń stacjonarnych oraz szkoleń e-learningowych, której wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto, oraz 2) jedną usługę polegającą na opracowaniu i wdrożeniu aplikacji mobilnej na systemy Android i iOS, której wartość wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto. 5.1.2.2 dysponuje osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie jak poniżej: 1) Kierownik projektu – co najmniej jedna osoba, spełniająca łącznie następujące wymagania: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę kierownika projektu w co najmniej dwóch projektach informatycznych o wartości każdego projektu informatycznego co najmniej 300 000,00 zł brutto; b) posiada przynajmniej jeden certyfikat z obszaru zarządzania projektami potwierdzający znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub równoważny. Za równoważne certyfikaty Zamawiający uzna dokumenty, które potwierdzają co najmniej takie umiejętności, jakie potwierdza certyfikat PRINCE2 na poziomie Practitioner, wystawione przez podmiot, który prowadzi działalność polegającą na weryfikacji i potwierdzaniu umiejętności. 2) Architekt systemu – co najmniej jedna osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pełniła obowiązki architekta systemu w projektowaniu, instalacji, konfigurowaniu i wdrażaniu minimum dwóch systemów informatycznych; 3) Projektant szkoleń e-learningowych – co najmniej jedna osoba, która w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczyła w przygotowywaniu, co najmniej trzech szkoleń e-learningowych, w szczególności była odpowiedzialna za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wszystkich elementów interaktywnych i multimedialnych oraz właściwej oprawy graficznej szkolenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług, spełniających warunek opisany pkt 5.1.2.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony na stronie internetowej, na której prowadzone jest postępowanie, po publikacji informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Strony są uprawnione do dokonania wszelkich zmian o łącznej wartości mniejszej niż 10 % wynagrodzenia łącznego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy oraz mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p., niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami ustawy p.z.p. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia Przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem. 3. Zamawiający przewiduje także możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający wymaga zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszonej takimi zmianami prawa; 2) w przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany: 3) sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji, 4) zakresu Przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie Przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji; 5) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje możliwość zwiększenia Wynagrodzenia pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że w celu uwzględnienia powyżej opisanych uwarunkowań leżących po stronie Zamawiającego musi ponieść koszty, których zawarcie w cenie oferty nie było możliwe w dniu jej składania. Zmiana wysokości Wynagrodzenia dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wyłącznie do wysokości niezbędnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym. 4. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia przewidzianego Umową w stosunku do treści Oferty w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z późn. zm.), 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, a Wykonawca złoży, nie później niż 14 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie zmiany treści Umowy oraz należycie udokumentuje, że wprowadzone zmiany mają wpływ na koszty realizacji Umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Doświadczenie
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)