GuidZP400 |
ab3455f2-068e-46f8-a8fa-2d8c16695f1a
|
Biuletyn |
584449-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
|
Regon |
17071162800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Elbląg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 629 0 505
|
Zamawiajacy fax |
55 629 0 510
|
Zamawiajacy email |
zp@pwsz.elblag.pl
|
Adres strony url |
www.pwsz.elblag.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz.elblag.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pwsz.elblag.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg kancelaria ogólna (parter)
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania do obrabiarek sterowanych numerycznie CNC dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/2312/13/1475/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do obrabiarek sterowanych numerycznie CNC – 11 licencji w zakresie:
a) oprogramowania dydaktyczno-przemysłowego do obrabiarek sterowanych numerycznie CNC typu MTS ISO extended V8.0 lub równoważne,
b) aktualizacji postprocesora sterowania Sinumerik 810/840 frezarki EMCOConcept Mill 55 programowanej w trzech osiach,
c) rozszerzenia licencji sieciowych wymienionych w ppkt. a) o moduł panelu obsługowego CNC wyświetlanego na ekranie monitora.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym rodzaj oprogramowania, ilości licencji, funkcjonalności określone zostały w OPZ. Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ.
3) Oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji zamówienia będzie:
a) posiadało świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta oprogramowania
b) zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem a) oznacza, że będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta oprogramowania.
4) Zamawiający wymaga, aby oferowane oprogramowanie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy.
5) Oferowane oprogramowanie musi pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego oprogramowania (certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego oprogramowania lub jego uruchomienia.
6) Udzielenie i przekazanie licencji na oferowane oprogramowanie nie może naruszać praw osobistych i majątkowych osób trzecich.
7) Wszelkie opłaty i wynagrodzenie autorskie za licencje na oferowane oprogramowanie zawarte są w cenie przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko.
9) Wykonawca dostarczy oprogramowanie na nośniku CD lub DVD lub na nośniku USB lub w wersji elektronicznej - w postaci klucza licencyjnego tj. danych zapewniających: pobranie oprogramowania ze strony internetowej wskazanej przez Wykonawcę lub przesłania klucza licencyjnego na adres mailowy wskazany przez Zamawiającego.
10) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w OPZ lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
11) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli OPZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń użyte w OPZ powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe.
12) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzeni i oprogramowanie o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w OPZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w ust. III OPZ.
13) W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
14) Warunki gwarancji i serwisu
a) Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane oprogramowanie zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym OPZ.
b) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej umożliwiający zgłaszanie wad lub usterek za pomocą drogi elektronicznej lub telefonicznie.
c) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta oprogramowania.
15) Prawo opcji
a) Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy PZP przewiduje prawo opcji polegające na dodatkowym zamówieniu oprogramowania określonego w OPZ lub innego oprogramowania w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w tym np.: oprogramowania związanego z obsługą obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
b) Wartość dostawy w ramach prawa opcji stanowić będzie nie więcej niż 20 % wartości brutto umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
d) Prawo opcji realizowane będzie na podstawie odrębnych zamówień składanych w formie elektronicznej (e-mail) lub pisemnej (pocztą) nie później niż do 31 grudnia 2020 roku.
e) W przypadku, gdy zamówienie dotyczyć będzie oprogramowania nieokreślonego w OPZ Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wycenę danego oprogramowania. Zamawiający zastrzega, że zaoferowana cena danego oprogramowania nie może być wyższa od aktualnej ceny rynkowej.
f) W przypadku gdy zamówienie dotyczyć będzie oprogramowania określonego w OPZ realizacja dostawy odbywać się będzie na podstawie cen jednostkowych określonych w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do umowy o udzielenie zamówienia.
g) Termin dostawy przedmiotu zamówienia objętego zgłoszeniem/ zamówieniem w ramach prawa opcji nie będzie dłuższy od terminu dostawy określonego w umowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia:
a) zamówienie określone w OPZ będzie wykonane w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
b) zamówienia w ramach realizacji prawa opcji określonego w rozdz. III ust. 4 pkt. 15 do 31 grudnia 2020r. w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) potwierdzający, że parametry oferowanego oprogramowania odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
a) OPZ winien być sporządzony według wzoru przekazanego przez Zamawiającego i zgodnie z zapisami określonymi w tym wzorze (ZAŁĄCZNIK Nr 1).
b) Wykonawca może dołączyć do OPZ materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ). a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. Wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy; Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
8. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpi konieczność wykonania dostaw / usług dot. zmiany zakresu rzeczowego, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy),
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
d) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanego urządzenia/ oprogramowania o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji gdy nastąpi wycofanie z produkcji oferowanego urządzenia/oprogramowania lub wystąpią opóźnienia w produkcji spowodowane wystąpieniem siły wyższej i niezależne od Wykonawcy.
2) zmiana wynagrodzenia:
a) w wyniku zmian obowiązujących przepisów tj. ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego,
3) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz, itp.,
4) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,
5) zmiana podwykonawcy, na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jako podwykonawca pierwotny,
6) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
8) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa,
9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
10) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części.
9. Zamawiający rozumie przez określenie ,,siła wyższa” - wystąpienie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwiają realizację zobowiązań umownych w całości lub części, w szczególności:
a) wojny (wypowiedziane lub nie) oraz inne działania zbrojne, inwazje, mobilizacje, rekwizycje lub embarga;
b) terroryzm, rebelia, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa;
c) promieniowanie radioaktywne lub skażenie przez radioaktywność od paliwa jądrowego lub odpadów jądrowych, ze spalania paliwa jądrowego, radioaktywnych toksycznych materiałów wybuchowych oraz innych niebezpiecznych właściwości wszelkich wybuchowych zespołów nuklearnych składników;
d) klęski żywiołowe, takie jak trzęsienie ziemi, powódź, pożar, pandemie lub inne, ogłoszone zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju wystąpienia klęski żywiołowej.
10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym ustępem zastosowanie znajdują przepisy ustawy PZP regulujące możliwości zmiany umowy, w tym przepisy umożliwiające dokonywanie nieistotnych zmian umowy np. zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego lub gdy wystąpią opóźnienia w produkcji spowodowane wystąpieniem siły wyższej i niezależne od Wykonawcy.
11. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy dotyczącej finansowania i rozliczania zadania pn. Dydaktyczna inicjatywa doskonałości” numer MNiSW/2020/248/DIR/DID z dnia 30.04.2020 r. zwanego dalej Zadaniem.
|